Oh dat is ook wel gek! Misschien moet het allemaal nog op gang komen? Haha ja als het goed is komen de kilo’s er straks wel weer bij
Zouden jullie als jullie mij waren tot nod wachten voor ik de verloskundige bel? Ik Heb eigenlijk geen zin om te wachten haha
met vlagen wat misselijk en ook duizelig! Verder voel ik mij wel goed gelukkig ik zou gewoon de verloskundige bellen hoor, afzeggen kan altijd weer toch? Daar gaan we natuurlijk niet vanuit
Ik voel me goed! Stoelgang gaat iets moeizamer en sporten is zwaarder. maar verder gaat t eigenlijk prima! Merk wel dat mijn broeken wat strak zitten, mijn darmen vinden zwanger zijn niet zo leuk haha
Haha die fijne darmen buik! Ik heb dat voornamelijk s avonds. Zou ook niet weten vanaf wanneer het een beetje een baby buik wordt
Ligt er ook een beetje aan waar je placenta ligt. Bij mijn dochter zag je het met 12 weken echt al.. en die trapte toen ook al met 14 weken voelbaar voor omgeving.. En ligt ook aan je eigen gewicht natuurlijk..
Ik weet wel dat m’n baarmoeder naar achter gekanteld is, weet niet of dat nog verschil maakt. Verder ben ik wel slank haha (nog wel ) wat bijzonder dat je het al zo snel kon voelen! Lijkt mij zo speciaal
Oh man, t is één van de mooiste dingen die er is... echt. en al helemaal als je partner het ook kan voelen!!
Ik heb ook aan het einde van de dag een strakke buik, denk idd ook darmen buikje. Maar idd vanaf mn 3e ook al snel een zichtbaar buikje. Voor de rest mn (.)(.) doen pijn en jeuken, en wat steekjes in mn buik idd. En bij vlagen misselijk...maar ach ja hoort erbij
Jup. Haha bij de 2e begon ik met 65 was ik ook aan t eind Rond de 100. Nu begin ik op 70 dus hahahaha
Ik heb op fb nog steeds contact met meiden die ik heb leren kennen hier met de 1e. En zo ook met de 2e. Hoe staan jullie daar in om een fb groep te maken ofzo??