Ah jeetje zeg wat ontzettend verdrietig voor je dat het contact met je ouders zo slecht is. Waarom accepteren ze jouw vriend niet? En is het contact voorheen wel altijd goed geweest ? Lijkt me zo moeilijk, juist nu heb je je ouders zo nodig. Gelukkig heb je je schoonmoeder inderdaad, maar het zal nooit volledig hetzelfde zijn en ik snap dat het je hart breekt dat je ouders het gewoon nog niet weten.. ga je het ze uiteindelijk vertellen?
Allebei een hele andere echo vandaag die op hun eigen manier mooi en spannend zullen zijn. Ben benieuwd wat er uit jouw echo komt, @Mila2017! En @capo, jij veel succes vandaag en we hopen op een goede uitkomst!
Dank allemaal! Ik moet nog tot 16u geduld hebben. Vind het erg spannend merk ik. Stort me tot die tijd maar flink op m’n werk
Succes en veel plezier @Mila2017 en @capo!! Ik ben zo ziek geweest afgelopen dagen, niet normaal. Zó’n hevige keelpijn, echt niet te doen. Nu ietsjes beter.. En de dag goed begonnen met een goede NIPT uitslag in mijn inbox morgen 13 weken echo en ik merk dat ik het heel spannend vind, en ook pas om 17:35
Weten jullie al of je borstvoeding of flesvoeding gaat geven? Of in ieder geval wat de voorkeur heeft?
beiden! De eerste week wil ik voltijd borstvoeding geven (als het lukt) zodat de borstvoeding op gang komt en daarna savonds een kunstvoeding flesje. (Zodat hij/zij lekker kan slapen) heb bij mijn dochter tot 5 maanden voltijd alleen maar borstvoeding gegeven, of afgekolfde bv in een flesje. Moet zeggen dat het enorm zwaar was… en ze kwam ook enorm vaak.
Succes met de echo's!! Ik wil wel weer eerst borstvoeding proberen, maar zodra het naar mijn idee ook maar een beetje misgaat, stop ik ermee. Dat komt door vorige ervaring, was niet zo goed, dus dat wil ik niet nog eens meemaken.
Borstvoeding. Hopelijk is het mij en het baby’tje weer gegund dat het lang goed & prettig lukt. Mijn dochter heb ik 9 maanden borstgevoed. Als het kon live en anders gekolfd in een flesje. Ze is wel met een maand of 2 gelaserd aan haar tongriempje en lipbandje (te strak) en ik heb ook verschillende keren een lactatiekundige over de vloer gehad voor hulp. De struggles vielen bij mij gelukkig in het niet bij de voordelen en het fijne gevoel, dus ik voel me daar echt gezegend mee. Ik besef me dat dit niet voor iedereen zo werkt. En misschien voor mij nu ook niet. Maar ik wil er wel weer voor gaan!
Vorige week maandag bloed geprikt voor nipt en net belde verloskundige. Uitslag is goed ze hebben niks gevonden.
Succes en veel plezier met de echo’s vandaag, dames! ❤️ Ik wil heel graag gaan voor borstvoeding. Dat heeft sterk mijn voorkeur. Vandaag wederom bloed moeten prikken om te kijken hoe mijn bloedglucosewaarde nuchter is. Uit het algemeen bloedonderzoek (gecombineerd met de NIPT) kwam naar voren dat ik 0.2 te hoog zat, maar had toen al een banaan naar binnen gepropt. Er was mij namelijk duidelijk gezegd dat ik niet nuchter hoefde te zijn voor het onderzoek. Afijn, goed dat ze het in de gaten houden hoor, maar het is wel een beetje dubbel werk zo.
heftig voor je.... Misschien als je t toch verteld dat ze een soort van bijdraait omdat jullie nu een kindje samen krijgen? ik wil je igg heel veel sterkte wensen, lijkt mij een hele moeilijke situatie X
Ik heb beide kinderen eerst borst gegeven (maar had nooit voldoende dus moest wel tussendoor kolven) heb 2 keer een keizersnede gehad en dit was toen zooooo vermoeiend (ook nog eens kolven tussendoor) heb het volgensmij een maand volgehouden toen bij beiden... Wil het nu weer proberen maar als het me teveel kost dan ga ik over op fles..
was je band voorheen (voordat je met je vriend was) wel goed? heb je nu helemaal geen contact met je ouders?
De band was altijd super goed, mijn moeder en ik waren elkaars beste vriendin toen ik iets kreeg met mijn vriend. Hebben gisteren gebeld na echt 3 maanden geen contact te hebben gehad.
Als het lukt wil ik borstvoeding gaan geven! Maar wil daar niet te veel stress van hebben. Bellen ze net van de verloskunde praktijk dat ik niet alle formulieren heb gekregen voor het bloedprikken nu moet ik nog een keer…… gelukkig de waardes die ik al had geprikt waren wel goed.