Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september ♡ Laraxx - 3e kindje - 37 jaar 2 oktober ♡ BKD - 2e kindje - 34 jaar 3 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar 5 oktober ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 28 jaar ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar ♡ youngmommy20 - 1e kindje - 20 jaar 7 oktober ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 28 jaar ♡ Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ JNZ - 3e kindje - 31 jaar ♡ Mama20152018 - 3de kindje (2de kindje samen) - 38 jaar 11 oktober ♡ Bloempje2606 - 2e kindje - 26 jaar ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 14 oktober ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar 15 oktober ♡ Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar ♡ Lille - 1e kindje - 29 jaar 16 oktober ♡ Marinda1988 - 2e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (5) ♡ Meisje (2) ♡ Verrassing (2) ♡ Onbekend --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ☆ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Afspraken: April: Mei: 2 - Stoeptegel - 16 weken controle 3 - 23lena23 18 weken echo 3 - Lille - geslachtsbepalingsecho 4 - Marinda1988 hartje luisteren 5 - Marinda1988 16 weken echo 9- Laraxx - 20 weken echo 10 - Nandine - 20 weken echo 11- Eliizzaa - 20 weken echo 11 - Peetje83 - 20 weken echo 12 - Mila - 20 weken echo 17 - Holagente - 20 weken echo 17 - Bloempje2606 - 20 weken echo 17- youngmommy20- 20 weken echo 18 - capo - 20-wekenecho 19 - Nino12 - 20 weken echo 23 - Nino12 - standaard controle 25 - Lille - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Nou, het laatste stukje april is rustig qua afspraken zeg! Ik heb hier gister maar een filmpje van de echo op herhaling gezet, zoooo schattig, haha. Weer even een beetje meer beleving erbij. Hoe staat het met jullie voorbereidingen op de komst van de kleine? Al begonnen of zijn jullie de rust zelve en durven jullie het aan om te wachten tot een flink aantal weken later? Ik wil hier met het kamertje echt klaar zijn voor de zomer, want ik kan normaal al niet zo goed tegen warmte en zwanger verwacht ik er al helemaal niet veel van
Ik ben gisteren toevallig wel al begonnen met rustig opruimen. Ik wil het ook het liefste voor augustus alles klaar hebben. Mocht de baby eerder komen dan is alles ook al geregeld.
Is een van jullie trouwens al begonnen met de bekkenfysio? Ik heb deze week mijn eerste afspraak staan.
Ja, opruimen is hier ook al gestart ja. Eerst de zolder zodat alles uit het kamertje daar een beetje normaal en ordelijk heen kan zodat we daarna met het kamertje kunnen starten Zeker! Eerste afspraak gehad, maar dat was niet zo'n succes. Kreeg te horen dat het niet mogen trainen van rechte buikspieren achterhaald was en allerlei oefeningen mee. Daarna toch maar een andere fysiotherapeut benaderd, omdat het me niet lekker zat en die raadde het inderdaad af. Zit nu in dubio of ik naar een andere bekkenfysio ga of naar iets als zwanger en fit..
Aangezien wij het geslacht van onze kleine nu weten, hebben we ook al 2/3 namen in ons hoofd die er voor ons echt uitspringen alleen twijfelen wij nog welke de eerste (roepnaam) wordt en wat de tweede naam dan wordt. Weten jullie nog mooie hippe bijzondere meisjes namen?
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september ♡ Laraxx - 3e kindje - 37 jaar 2 oktober ♡ BKD - 2e kindje - 34 jaar 3 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar 5 oktober ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 28 jaar ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar ♡ youngmommy20 - 1e kindje - 20 jaar 7 oktober ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 28 jaar ♡ Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ JNZ - 3e kindje - 31 jaar ♡ Mama20152018 - 3de kindje (2de kindje samen) - 38 jaar 11 oktober ♡ Bloempje2606 - 2e kindje - 26 jaar ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 14 oktober ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar 15 oktober ♡ Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar ♡ Lille - 1e kindje - 29 jaar 16 oktober ♡ Marinda1988 - 2e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (5) ♡ Meisje (2) ♡ Verrassing (2) ♡ Onbekend --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ☆ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Afspraken: April: Mei: 2 - Stoeptegel - 16 weken controle 3 - 23lena23 18 weken echo 3 - Lille - geslachtsbepalingsecho 4 - Marinda1988 hartje luisteren 5 - Marinda1988 16 weken echo 9- Laraxx - 20 weken echo 10 - Nandine - 20 weken echo 11- Eliizzaa - 20 weken echo 11 - Peetje83 - 20 weken echo 12 - Mila - 20 weken echo 17 - Holagente - 20 weken echo 17 - Bloempje2606 - 20 weken echo 17- youngmommy20- 20 weken echo 18 - capo - 20-wekenecho 19 - Nino12 - 20 weken echo 23 - Nino12 - standaard controle 25 - Lille - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Hier moet er nog veeeeel gebeuren! mijn 2 jongens gaan op onze (grote) zolderkamer, alleen wil de oudste echt niet samen met z'n broertje dus zal er een wand geplaatst worden... Daarna hun kamertjes leuk maken! Wij gaan1 verdieping lager slapen, net zoals de baby. We moeten dus eigenlijk 4 kamers in orde maken deze zomer Verder hebben we eigenlijk alle spullen al wel in huis.... paar kleine dingen zoals wipstoel, voedingsstoel, voedingskussen (waar ik zo'n babynestje van wil gaan maken) nog..
is dit iets wat elke zwangere vrouw volgt?? Of aan te raden om wel te volgen?? Had er nog niet eerder van gehoord
Oh mennnn ik krijg plaatsvervangende stress, haha. Wat een werk ja! Maar gelukkig ook nog best een tijd te gaan. En je hebt het in ieder geval al goed in je hoofd zitten!
Download even de Zwitsal babynamen app of de Kinder (babynamen) app, daar kan je vast iets uit halen. De namen die op mooi, hip en bijzonder vind, houd ik even voor mijzelf
hhaha ja dat was t eerste waar ik meebezig was hoor.... aangezien dit kindje eigenlijk niet gepland was!! dus heb al stress genoeg gehad en heel lang na kunnen denken hahaha en laat t nu maar een beetje op me af komen.... stapje voor stapje dan maar!
Ach, er zijn mensen die hoogzwanger nog verhuizen. Alles komt uiteindelijk allemaal goed. Ook bij jullie! Goed om het een beetje los te laten hoor, met stress vertraagd je jezelf alleen maar. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen als ik je zo hoor!
Ik heb al sinds 13 weken zoiets last van mijn bekken, nu is het sinds vorige week dat ik in de avond bijna de trap niet meer op kan lopen. Na een uurtje lopen kom ik ook niet meer voor uit. Mocht je dus last hebben van je bekken dan zou ik je zeker aanmelden.