Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Ik denk dat @capo echt denkt dat het een link moet zijn ipv dat jullie Link als naam willen (wat ik dan weer denk)
    Ik was eerst nl ook erop aan het drukken, maar ken Link wel ook als naam (zelda en grey's anatomy)

2. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    Ik denk dat @Eliizzaa de naam link heeft gekozen! Niet dat er op een linkje geklikt kan worden hahaha

3. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    #3003 Eliizzaa, 14 mei 2022
    Laatst bewerkt: 14 mei 2022
    linc kan ook maar we vinden Link er wat mooier uit zien als je het schrijft.
    Kan me wel voorstellen dat er verwarring over is, wat je met Linc wat minder hebt.

we kunnen er alleen totaal geen 2de naam bij bedenken.. en dan moet het ook nog bij Chloé passen :rolleyes: nou vind ik Chloé en Linc wel leuk staan. Dus eigenlijk is alleen die 2de naam nog een uitdaging

4. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Oooh sorry @Eliizzaa wat suf van me. Ik maakte geen grapje ik dacht dat je linkte naar een andere post oid. Ik vind het een heel stoere naam!! Heeft het een Scandinavische oorsprong?

5. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Geen probleem hoor, we waren al bang voor de verwarring dus besloten dat Linc beter is haha
    nee engels. Komt van lincoln of lindum af. Alleen zijn wij niet van de lange namen dus vonden Link of Linc wel heel gaaf!

lille en capo vinden dit leuk.
  6. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Ik denk wel dat een tweede naam met meerdere lettergrepen mooier zou staan dan een korte naam. Maar ik zou zo 123 niet weten welke naam :)

7. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    #3007 Eliizzaa, 14 mei 2022
    Laatst bewerkt: 14 mei 2022
    jaa dat hadden wij indd ook al in gedachten. Linc finn kan bijv niet. Maar linc james wel wat beter. Maar t moet echt goed klinken, vinden we wel belangrijk! Onze dochter heet Chloé Jane en dat klinkt echt vloeiend als je het uit spreekt. Dat willen we voor hem ook

8. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Haha ik moest lachen om de mis communicatie, maar idd @Eliizzaa door zulke dingen zou ik dan ook idd voor de C op het einde kiezen. Dan is die verwarring er een stuk minder :). Ik vind James trouwens heel leuk als 2e naam.

@Nino12 ik ben totaal niet goed in dit soort dingen, maar ik zou gokken meisje :)

Nino12 vindt dit leuk.
  9. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    donderdag gaan we het horen hihi!!

10. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    #3010 Eliizzaa, 16 mei 2022
    Laatst bewerkt: 16 mei 2022
    Nou meiden ik heb vandaag een afspraak gehad met een gynaecoloog i.v.m. mijn totaal ruptuur bij de bevalling van mijn dochter. Het komt er op neer dat ik meer kans heb op incontinentie als ik vaginaal zou bevallen. Ze raden dus een keizersnede aan.
    Iemand ervaring mee?

Ik zie er vreselijk tegenop om niet bij mijn gezinnetje te zijn na de bevalling.. Dat ik dan een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven en mijn man af en toe langs kan komen.. VRESELIJK lijkt me dat.. Ik wil zo graag lekker met mijn gezinnetje in onze bubbel zitten...
    Door de corona mag er maar 1 pers op bezoek komen voor maar 30 min.
    Mijn ouders wonen op een uur rijden afstand en zouden dan niet eens samen mogen komen.

11. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Nog even ter aanvulling,

ik mag dus zelf kiezen, of vaginaal bevallen of middels een geplande keizersnede.

12. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    Pfoe ik heb geen ervaring maar begrijp jou punt heel goed. Al zou ik toch wel echt voor de keizersnede gaan. Incontinent is ook iets vreselijks waar je misschien vanaf dan je hele leven last van gaat hebben. Ik zou dat risico niet willen lopen. Uit eindelijk moet jij natuurlijk zelf de keuze maken!

13. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw

Ja het is voor mij zelf beter om voor een keizersnede te gaan. Als ik echt incontinent word dan word ik echt ongelukkig en durf ik niet meer de deur uit te gaan..

Maar ik kan echt niet een paar dagen zonder mijn partner met een pasgeboren baby hoor.. of mag hij dag en nacht bij me zijn en de rest maar kort ofzo?
    Of mag ook hij echt maar zo kort bij me zijn? Dat kan toch niet?

14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik ga ook een geplande keizersnede krijgen, voor de 3e keer. (Eerste was wel spoed) ik weet eigenlijk niet beter idd dat je vooral met kindje int ziekenhuis ligt de eerste paar dagen. Volgensmij was t altijd zo dan partner wel langs mag komen wanneer ie wil. Ik hoop trouwens toch niet dat de corona weer opwaait straks en ik m'n andere Kids niet kan zien die eerste dagen:cry:

15. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    neee joh je partner mag wel bij je zijn!! Het gaat om bezoek waar maar 1 per dag mag komen. Maar je kindjes en partner mogen gewoon er zijn!

Laraxx vindt dit leuk.
  16. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Maar langskomen is wat anders dan bij me blijven.. Ik wil eigenlijk gewoon dat hij er gewoon is.. En niet naar huis moet. Dus ook snachts gewoon een fatsoenlijk bed heeft en eten krijgt etc. Het ziekenhuis is 20 mijn rijden, dat wil ik hem niet tig x per dag laten doen..
    Man ik hoop indd ook dat de corona niet erger word.. vreselijk..

17. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    #3017 Eliizzaa, 16 mei 2022
    Laatst bewerkt: 16 mei 2022
    Dat hoop ik! Ik ga het nog wel even navragen want ik krijg echt angst door m'n hele lichaam heen als mijn partner niet bij me mag zijn de hele dag & nacht. Kijk als die ff een avondje naar huis wilt om te gamen en te chillen prima. Maar ik wil wel dat hij ook gewoon bij me slaapt..
    Mijn dochter kan elke dag langs komen met oma, dat vind ik oké. Maar papa moet gewoon bij zijn pasgeboren zoon kunnen zijn zoveel hij zelf wil..

Denk dat ik even de 2 ziekenhuizen die het dichtst bij zijn ga navragen hoe ze daar mee om gaan. Beiden zijn op 20 min afstand. Een luxe geboortecentrum kan denk ik niet als je een keizersnede moet..

18. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    dat snap ik helemaal. Ik zou het vooral ook uitspreken, je gevoel en je angst erbij dan moet er vast wel iets te regelen zijn. Nee het is echt een medische ingreep dat doen ze niet ik geboortecentrums ben ik bang!

Eliizzaa vindt dit leuk.
  19. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Lijkt me inderdaad goed om je vragen even goed helder te hebben, allemaal opschrijven en zo snel mogelijk vragen hoe het allemaal in zijn werk gaat. Het lijkt me niet de bedoeling dat je zoveel angst hebt en ik verwacht dat duidelijk wel kan zorgen dat het afneemt. Als het kan, gewoon vandaag even bellen. Zij zullen je vast zo snel mogelijk antwoord willen geven :)

Eliizzaa vindt dit leuk.
  20. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Vandaag is een populaire echo-dag zeg! @Holagente, @bloempje2606 en @youngmommy20 succes met de spanning en veel plezier wanneer jullie je frummeltje weer op het scherm zien! Hopelijk is alles goed!

Nino12, Holagente, bloempje2606 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina