Fijne berichten dit! Lijkt me wel wat lastig als je terug moet. Je weet wel dat het waarschijnlijk gewoon goed zit en dat het niet is van een vermoeden dat er iets mis is, maar het zou mij de zenuwen geven. Hoe sta jij erin? Er is wel een voordeel.. meer tijd met je kleintje! Overal zijn mooie dingen in te vinden Bij ons is er ook een paar keer een 3D beeld gegeven, maar eerlijk gezegd vind ik het er een beetje vreemd en engig uitzien. Veel meer een computergevoel voor mij dan 2D op een of andere manier. Gewoon mijn gevoel hè, ik ben gewoon een beetje raar, haha. Dus ik ga geen 3D echo doen.. Jij wel?
It’s a girl!!! de kleine meid maakte het ons niet makkelijk en bleef lekker eigenwijs op haar buik liggen. Dat maakte de echo heel lastig. Ze moest 3x naar het geslacht kijken maar toch wel overtuigd nu! Daarbij ziet alles er helemaal top uit, behalve een kleine twijfel bij het hartje. Omdat mevrouw haar arm ervoor bleef houden viel er een soort schaduw op dus ontstond er een kleine twijfel of de rechter kant niet iets vergroot was. Daarom krijgen we binnenkort nog een extra echo in het ziekenhuis. De verloskundige maakte zich er niet druk over maar wilde het gewoon echt even zeker weten dat het helemaal goed is. Ze zwaaide ook nog even hihi!
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september ♡ Laraxx - 3e kindje - 37 jaar 3 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar 5 oktober ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 29 jaar ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar ♡ youngmommy20 - 1e kindje - 20 jaar 7 oktober ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 29 jaar ♡ Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ JNZ - 3e kindje - 31 jaar ♡ Mama20152018 - 3de kindje (2de kindje samen) - 38 jaar 11 oktober ♡ Bloempje2606 - 2e kindje - 26 jaar ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 14 oktober ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar 15 oktober ♡ Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar ♡ Lille - 1e kindje - 29 jaar 16 oktober ♡ Marinda1988 - 2e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (6) ♡ Meisje (6) ♡ Verrassing (2) ♡ Onbekend --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ☆ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Afspraken: Mei: 19 - Stoeptegel - controle/centering pregnancy 23 - Nino12 - standaard controle 25 - Lille - 20 weken echo 25 - Marinda1988 - 20 weken echo Juni: 30- youngmommy20 - controle echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) (En anders ben ik voor opschonen van de lijst)
Oh leuk om te lezen dat je dan toch wel wat kan voelen dan! Die van mij zit ook aan de voorkant en nog niets gevoeld. Spannend! Geniet er maar lekker van ♡
Ik ziet dat er ondertussen weer heel wat mommy's (to be) een meisje krijgen wat de stand tussen de jongens en meisje nu weer gelijk maakt. namelijk 6 jongens en 6 meisjes op komst en 2 die nog verassing zijn.
Wat fijn dat alles er goed uit ziet!! Wel fijn dat je morgen alweer terecht kunt, ook wij moeten bij de gynaecoloog terug komen ook voor de zekerheid. 3D echo laat ik niet maken vind het vrij prijzig haha en dan moet je net geluk hebben met mooie beelden!
Fijn dat alles goed was! Hopelijk kunnen ze het morgen goed zien! Ik had wel gekeken voor een 3d echo maar moet zeggen dat ik ze best wel heel duur vind.
Wat een goede berichten allemaal! Super fijn al die goede echo’s! Hebben jullie ook een beetje het gevoel dat de zwangerschap nu pas echt begint? @Nino12 super lief en mooi dat zwaaiende handje Jammer dat de verloskundige het hartje niet goed kon beoordelen, heb je toch weer extra spanning. Het is vast helemaal goed! Hoop dat de echo snel plaatsvindt. @mama20152018 succes morgen met de extra echo voor het ruggetje. Hopelijk komt het dan wel goed in beeld! Even een vraagje, ik voel ons kindje nu ongeveer 2 weken en het werd steeds harder en vaker, maar sinds 3 dagen is het weer heel minimaal. 1 of max 2 keer per dag en dan kort en zacht. Herkennen jullie dat? Maak me ergens toch een beetje zorgen, omdat ik zondag ook ziek ben geweest (waarschijnlijk zalm gegeten die niet helemaal goed was/goed viel)
Ik vond trouwens de 3D foto die ik bij de 20 weken echo kreeg wel heel mooi en bijzonder, maar het staat mij ergens tegen om voor echo’s te betalen dus denk niet dat ik een extra ga doen.
Ik heb sinds een half uurtje last van soort steekjes in me onderbuik, moet ik de verloskundige hiervoor bellen. Het voelt heel onschuldig maar maak me wel zorgen aangezien ik al best vroeg last had van harde buiken.
Het kan van alles zijn en is waarschijnlijk heel normaal. Zo lang het niet heel erg pijn doet zal ik mij geen zorgen maken (of dat proberen haha), maar als je het echt niet vertrouwt kun je natuurlijk altijd bellen voor geruststelling.
Ik wil mijn verloskundige natuurlijk niet onnodig storen. maar aangezien ik me vandaag ook al niet heel lekker voel maak ik me er wel zorgen om. wil mijn verloskundige niet storen en dat ze dan eventueel komt voor niks. mijn vriend is vandaag werken tot 20.00u dus kan hem ook niet storen.
Ja echt fijn! Het voelt wel heel anders dan bij de andere 2. Die voelde ik echt tegen de buik schoppen, deze ukkepuk voel ik echt in m'n buik bewegen ipv tegen de buik. Hopelijk voel jij ook snel iets! @Nandine hoewel ik pas een week iets voel, herken ik het wel. Gisteren heb ik hem nl helemaal niet gevoeld (na 5-6 dagen elke dag). Ik weet dat het best normaal is om op deze termijn nog niet elke dag iets te voelen, maar uiteraard maakte ik me ook zorgen. Gelukkig voel ik hem vandaag wel weer bewegen. @Nino12 wel fijn dat ze toch nog even een extra echo willen doen. Hopelijk is het idd niet iets om je druk om te maken. Het gaat nu wel gelijk op qua meisjes/jongens hier @youngmommy20 als je je echt zorgen maakt kun je heus je vk wel bellen, daar zijn ze voor. Wellicht kan ze je al aan de telefoon geruststellen. Zijn het echt kleine steekjes of flinke steken? Ik heb nl regelmatig bandenpijn, vooral als ik nies, en dan zijn wel behoorlijke steken.
Ik maak mij niet echt druk. Ze controleren op 3 Plekken de rug , en ze heeft een plek beoordeeld ze wil gewoon alle 3 de plekken beoordelen. Ze heeft gezegd dat alles er goed uitziet. Dus ik maak mij niet druk. wij hebben vorige week op 9mnd beurs een 3d echo laten doen
Ach wat ontzettend fijn! En je had het dus goed, een meisje. Heerlijk dat je nu zeker weet dat je een dochtertje krijgt, lekker van genieten! Haha denk dat veel hier de ervaring hebben dat het kindje niet echt meewerkte en er halsbrekende toeren uitgehaald moesten worden. Heeft ook wel weer wat om dat eens mee te maken