Ohja dat is waar ook, die echo voor het goede doel toch? Fijn dat je je geen zorgen maakt! Zal dan ook vast wel goed zijn allemaal morgen!
Ik heb toch maat even de verlokundige gebeld en kan over een half uur terecht voor een extra echo omdat ik me zo erg zorgen maak en ik eerder als last had van harde buiken en een iets hogere bloeddruk wilt de verloskundige wel even checken voor gerust stelling hopelijk.
ja we zijn helemaal in de wolken en we zijn ook al uit over wat haar naam gaat worden❤️ Hahaha ja ik heb van alles gegaan maar draaien ho maar!!
Ik heb zelf geen rijbewijs en mijn vriend is nog werken, dus ben ik nu met de bus gegaan en dat is 15 minuten en ben nu bij de vk en ben 19.15u aan de beurt ben wel erg gespannen nu merk ik hoop zo dat alles oke is met de kleine meid. vind het lastig dat mijn vriend er niet is en ik hem ook niet kan bellen. hij is pas om half 9 thuis en krijg hem niet te pakken als ik hem bel. dus hoop dat hij straks opneemt en eerder naar huis kan komen.
Ik ben inmiddels alweer thuis en mijn vriend is gelukkig onderweg naar huis. Ben echt gerust gesteld door mijn verloskundige en weer even momentje met de kleine gehad met extra echo fotos meegekregen.
Mijn vriend is inmiddels ook alweer thuis en schrok er best even van toen ik vertelde dat ik naar de vk was gegaan en ik hem meerdere keren had proberen te bereiken maar hij niet opnam. Nu wordt ik dus helemaal vertroeteld door hem echt lief... hij gaat zo'n fantastische papa zijn voor de kleine meid. Ik hoop dat ik het allemaal een beetje goed doe/ ga doen....
Fijn dat je je kleintje voelt! Ik vind het prima om van de lijst af te gaan. Zo nu en dan lees ik nog eens wat, maar ben niet actief meer betrokken bij dit topic. Verder gaat hier ook alles goed. Fijne zwangerschap iedereen!
We zijn er eindelijk achter wat die steken/ geprikt worden door een pen/potlood is. En best stom dat ik me dat niet bedacht had maar ja ik weet natuurlijk ook niet hoe zoiets voelt...
Hoi hoi meiden, inderdaad veel geschreven! Jammer dat het bij sommigen overkomt alsof er minder interesse is. Is in elk geval wat mij betreft nooit de bedoeling, maar ik merk ook dat ik vaak weinig tijd heb om uitgebreid te reageren. Ik werk fulltime en zwem en fitness vaak savonds nog dus ben dan blij als ik even niks “hoef” zegmaar maar ik ben oprecht wel altijd heel blij voor iedereen als er weer goed nieuws is! Fijn weekend allemaal
En was was de oorzaak? Logisch hoor! Je maakt alles voor de eerste keer mee. Fijn dat je zo snel terecht kon bij de verloskundige en ze je gerust kon stellen! Laat je maar lekker vertroetelen door je vriend
Hi meiden, net terug van de extra echo. Klein lag weer niet goed, na springen dansen, schudden met billen etc was het een beetje gedraaid. deze verloskundige heeft beoordeling in etappes gedaan en het ziet er allemaal uit volgens boekje.huid is gesloten. Heb ook nog 2 echo foto’s meegekregen. Daar lag de baby super voor.
Fijn dat het is gelukt en alles goed was! Mocht ook wel na zoveel moeite Mooie plaatjes meegekregen hoor! Altijd weer een cadeautje om je kindje zo mooi voor je te zien! Geniet nog maar goed na!
Yes top! Wat fijn dat de extra echo zo snel kon plaatsvinden. Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht dan dat t gewoon goed was geniet ervan!!
Heb precies t zelfde gehad.. maakte me ook meteen zorgen! Maar naar een paar dagen werd t weer duidelijker
Ohh was nog niet klaar haha... maar denk dat t kindje dan meer met de beentjes naar je rug ligt of naar onder oid..
Het was de kleine die lekker druk aan het bewegen was en schopjes gaf. Het was gisteren dus de allereerste keer dat ik haar voelde bewegen. Het voelde vreemd en alsof iemand je aan het prikken was in je buik met een pen/potlood. Heel gek gevoel, heb haar vandaag niet meer gevoelt. Maak me dan gelijk weer zorgen of alles oke is met haar. Mijn vriend en ik gaan zo lekker de nieuwe film Fuck de Liefde 2 kijken. Dorian Bindels speelt daarin en ik en mijn vriend zijn echt fan van hem en zijn vriendin. Echt goede acteur. Kijken altijd naar hem in Goede Tijden, Slechte Tijden. Hij speelt Daan Stern, vind hem altijd zo lief met zijn dochtertje Louise, wat ik overigens ook een prachtige naam vind.