Hahah jaaaa nou ja dat is het m juist heb t al van meerdere gehoord...maar ja de andere kant schijnt het normaal te zijn... ik weet het niet meer
Goedemorgen meiden! Krijg hier geen hap meer door m'n keel. De Kruidvat test is naar een beetje ppgelopen. Links11 dpo en rechts 13 dpo. Wat denken jullie?
@Juffie123 prachtige oploop!! Mag je heel trots op zijn wat rot dat je al zo misselijk bent! @Nino12 heel veel dames hier testen morgen met een wekenindicatortest! Doe je mee? Ik ben consultant bij een adviesbureau trouwens
Ik ben nog niet misselijk, maar geen hap door mijn keel was omdat ik twijfel of de oploop wel genoeg is. Maar jij vindt dus van wel?
Ziet er netjes uit! Die oploop is heel mooi niet druk om maken. Ik ga niet testen zaterdag, ik zou ook nog 1-2 weken krijgen dus een beetje zonde ik bewaar hem voor een ander resultaat. Maar wel zin die van jullie te bekijken!
Ik denk echt dat het prima is! Deze testen zijn helaas ook niet meer wat het geweest is. Komen echt slecht op kleur vind ik
Is een mooie oploop hoor Ging bij mij aan het begin ook niet zo rap. Nu zijn ze knal donker bij me haha. Ik snap je ongerustheid, was ik ook.. maar t ziet er echt goed uit!
Nee die testen gaan ook niet zo hard aan het begin. Ik heb ze deze rond niet gehaald want de gewone action testen werken net zo goed heb ik gemerkt. Maar bij m’n vorige 2 zwangerschappen had ik pas een aantal dagen na m’n nod echt een knaller!
Hier precies het zelfde. Nu heb ik helemaal geen kv testen gebruikt. Ik heb etos en sensitest gebruikt maar ook bij mij pas na NOD dat ze echt donkerder werden..
♡ Uitgerekend: 1 - 15 oktober 2022 ♡ ---------------------------------------- 1 Oktober 2 Oktober Laraxx - 3e kindje - 36 jaar 3 Oktober 4 Oktober 5 Oktober Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 Oktober Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 7 Oktober Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 8 Oktober Nino12 - 1e kindje - 28 jaar capo - 3e kindje - 36 jaar Nandine - 1e kindje - 28 jaar 9 Oktober 10 Oktober JNZ - 3e kindje - 31 jaar 11 Oktober 12 Oktober 13 Oktober 14 Oktober Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar 15 Oktober Elmii - 3e kindje - 33 jaar ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Februari: 14 - Mila - 1e echo 15 - Eliizzaa - intake 16 - Eliizzaa - vroege echo 18 - JNZ - intake + echo 21 - Nino12 - 1e echo 22 - Nino12 - telefonische intake 24 - capo - 1e echo (7+5) 25 - Nandine -1e echo 28 - Peetje83 - 1e echo Maart: 3 - Elmii - intake en 1e echo 4 - JNZ - echo 18 - JNZ - 12w echo 28-Happymom5 - 1e echo April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡ Uitgerekend: 1 - 15 oktober 2022 ♡ ---------------------------------------- 1 Oktober 2 Oktober Laraxx - 3e kindje - 36 jaar 3 Oktober 4 Oktober 5 Oktober Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 Oktober Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 7 Oktober Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 8 Oktober Nino12 - 1e kindje - 28 jaar capo - 3e kindje - 36 jaar Nandine - 1e kindje - 28 jaar 9 Oktober 10 Oktober JNZ - 3e kindje - 31 jaar 11 Oktober 12 Oktober 13 Oktober 14 Oktober Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar 15 Oktober Elmii - 3e kindje - 33 jaar ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Februari: 14 - Mila - 1e echo 15 - Eliizzaa - intake 16 - Eliizzaa - vroege echo 18 - JNZ - intake + echo 21 - Nino12 - 1e echo 22 - Nino12 - telefonische intake 24 - capo - 1e echo (7+5) 25 - Nandine -1e echo 28 - Peetje83 - 1e echo Maart: 3 - Elmii - intake en 1e echo 4 - JNZ - echo 18 - JNZ - 12w echo 28-Happymom5 - 1e echo April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
♡ Uitgerekend: 1 - 15 oktober 2022 ♡ ---------------------------------------- 1 Oktober 2 Oktober Laraxx - 3e kindje - 36 jaar 3 Oktober 4 Oktober 5 Oktober Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 Oktober Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 7 Oktober Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 8 Oktober Nino12 - 1e kindje - 28 jaar capo - 3e kindje - 36 jaar Nandine - 1e kindje - 28 jaar 9 Oktober 10 Oktober JNZ - 3e kindje - 31 jaar 11 Oktober 12 Oktober 13 Oktober 14 Oktober Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar 15 Oktober Elmii - 3e kindje - 33 jaar ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Februari: 14 - Mila - 1e echo 15 - Eliizzaa - intake 16 - Eliizzaa - vroege echo 18 - JNZ - intake + echo 21 - Nino12 - 1e echo 22 - Nino12 - telefonische intake 23- Laraxx - 1e echo (8+3) 24 - capo - 1e echo (7+5) 25 - Nandine -1e echo 28 - Peetje83 - 1e echo Maart: 3 - Elmii - intake en 1e echo 4 - JNZ - echo 11- Laraxx- intake VK 18 - JNZ - 12w echo 28-Happymom5 - 1e echo April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
hi meiden, was is er inmiddels veel gekletst! Welkom nieuwe meiden! @JNZ, spannend he om het de andere kinderen te vertellen! Hoe oud zijn die van jou? Ik heb serieus al best een opgezette buik, mijn oudste vroeg me gister; 'eh mam, is dat je buik of gewoon een baby?' ) oeps. moeilijk om dan niets te zeggen, ik weet dat hij het helemaal geweldig gaat vinden! @capo , ja ik klopt ook wel, dat zei de VK ook, ik moest dan rond de 5 weken zijn en dat klopt wss ook wel. Ik heb overigens nog niet echt kwaaltjes, behalve pijnlijke borsten en meer honger in de ochtend....