Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nandine

Nandine Actief lid

18 aug 2021
    461
    426
    63
    Vrouw
    Wij hebben een Cybex Priam met bijbehorend autostoeltje gekocht! Ook via marktplaats maar nog zo goed als nieuw :)
    We moeten allen nog zo’n isobase kopen, maar die kan ik tweedehands nog niet vinden..
    Welke wagen hebben jullie gekocht @bloempje2606 ?

bloempje2606 vindt dit leuk.
  2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Wat fijn dat je zoveel had aan die massage!!! klinkt heerlijk!

youngmommy20 vindt dit leuk.
  3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Gelukkig voel je je weer wat beter meis, snap helemaal hoe je je voelt!! Ik voel ook t zelfde wel hoor.... zit me nu al te bedenken hoe ik straks naar t zwembad ga want durf niet meer zo goed met die dikke benen en billen! (ben ook echt in het geheel dikker geworden deze zwangerschap, bij de jongens bleef ik idd ook slank en alleen een dikke buik.
    Mn vriend zegt ook echt 1000 keer dat hij me snap (en sexy o_Ohoe dan) vindt zo zwanger... Maar merk dat mn eigen beeld toch de overhand heeft!
    En als je vriend dan ook nog die opmerkingen maakt... pff niet leuk! :confused:

Eliizzaa vindt dit leuk.
  4. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Wij hebben de kinderkraft prime 3 in 1 gehaald :)

bloempje2606 vindt dit leuk.
  5. bloempje2606

bloempje2606 Actief lid

20 dec 2021
    115
    327
    63
    Vrouw

Leuk al die verschillende wagens! Wij hebben een Dubatti gekocht. Ik had hier nog nooit van gehoord, liep met mijn vriend de Baby-Dump in eigenlijk met Joolz of Cybex in mijn hoofd en we waren op slag verliefd! Rijdt heel fijn, super handig in te klappen en heel veel andere handige dingetjes zoals de mogelijkheid om de bak hoger/lager te zetten (bijv op een terras dat je de bak nog in kunt kijken), een kap die super ver kan voor evt slapen in de wagen (alsof ik hem zelf probeer te verkopen hier :roflmao:). We waren helemaal verkocht. We hebben hem helemaal in het zwart!

Bijgevoegde bestanden:

Nino12 vindt dit leuk.
  6. Nandine

Nandine Actief lid

18 aug 2021
    461
    426
    63
    Vrouw
    Ik vind de wagens van Dubatti ook erg mooi! Maar mijn vriend vond het niks en ik vind de boodschappenmand wat te klein. maar snap je keuze! :)

7. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    Gisteren voor het eerst m’n buik zien bewegen❤️ S avonds heeft mijn vriend het ook gezien! Zo bijzonder! Nog meer meiden die al bewegingen van de buik gespot hebben??

Nandine, Eliizzaa, bloempje2606 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Jaa tof is dat hè! Ik zie het vooral als ik geluk heb dat de baby vaker op dezelfde plek schopt. Als ik voel dat het een harde schop is, blijf ik de 5 minuten daarna naar mijn buik staten, omdat ik het nog eens wil zien, haha. Heb mijn buik ook al zien golven. Vind het echt super bijzonder dat dat nu al kan! Heb ook het idee dat het meer zorgt voor een gevoelslink dat er dus een echt levend wezentje in je groeit.
    Mooi dat jij het ook al hebt kunnen ervaren! Hopelijk komende tijd veel vaker ❤️

Nandine, Laraxx, lille en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    Oh wat super leuk! Haha ja dat staren herken ik of over je buik aaien om te zien of je nog en schopje krijgt haha. Ja want dan lees je dat het goed is om tegen de baby te praten maar dat vond ik nog wel gek omdat je toen nog niet echt die bewegingen had, maar nu je ook een soort reactie terug krijgt is het wel heel bijzonder ❤️

Nandine, Stoeptegel, lille en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    @Nino12 @Stoeptegel Hier ook precies wat jullie beschrijven. Magisch hè!!

Het is al te zien soms, goed te voelen (soms echt een ferme trap) van binnen en van buiten. Ik herken het zeker dat het hierdoor makkelijker wordt om verbinding te maken, tegen de baby te praten.

Soms denk ik ook echt "Hoe lig jij???" Dan voel ik zowel links als rechts aan de zijkant duwtjes. Ligt hij dan overdwars en voel ik aan de ene kant voetjes en aan de andere kant handjes? Haha soms zou ik dan wel eens van binnen willen koekeloeren :) :) :)

Nandine, Stoeptegel, Laraxx en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    hahaha nou he? Dat je een luikje hebt om even te spieken! Soms voel ik haar ook gewoon omdraaien, echt heel bijzonder ❤️

Stoeptegel en capo vinden dit leuk.
  12. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Yes op vakantie vorige week voor de eerste keer gezien :) bijzonder hè!! Ik vind het ook heel fijn dat ik haar voortaan elke dag even voel, stelt me toch gerust dat het goed is :)

Stoeptegel, capo en Laraxx vinden dit leuk.
  13. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    jaaa heb dat ook geregeld dat ik aan beide kanten tegelijk wat voelt! het heeft natuurlijk ook steeds minder ruimte:oops: Zo bijzonder!!

Stoeptegel en capo vinden dit leuk.
  14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Zijn jullie trouwens al uit over de naam?
    Wij hebben er nu bovenaan staan! Wie weet veranderd het nog...
    maar dit is er eindelijk eentje die mijn vriend ook mooi vindt! ;)

Mila2017 vindt dit leuk.
  15. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Kinderwagen, wij hebben de Musty Nio van marktplaats maar zo goed als nieuw...

16. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    Yes wij hebben ook al een naam boven aan het lijstje die we beide heel leuk vinden!

Laraxx vindt dit leuk.
  17. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.058
    2.555
    113
    Limburg
    Wij hebben al een tijdje een naam in gedachten die wel voor 95% zeker is.
    Alleen nou kwam mijn vriend gisteren met een naam aanzetten die hij ergens gezien had en nou twijfel ik :roflmao:. Vriend vind de eerste wel nog steeds de leukste naam.

Via marktplaats hebben wij een joolz Geo gekocht met alles erop en eraan voor een fijn prijsje en ziet er nog super mooi uit. Kan niet wachten om erachter te lopen haha.

Ik voel inmiddels ook elke dag bewegingen in m'n buik, helaas nog niks van te zien of door m'n vriend te voelen, omdat de placenta voor ligt.

@Eliizzaa wat vervelend dat je je zo voelt, maar gelukkig gaat het inmiddels weer wat beter. En lieve woorden van de dames hier. Ik ben daar nooit zo goed in haha. Mijn empathisch vermogen is niks mis mee, eigenlijk heel goed zelfs, maar het uiten en de juiste woorden vinden vind ik vaak lastig :|

Zelf ben ik vorige week weer begonnen met werken. 3 dagen per week 4 uurtjes per dag. Aan de ene kant wel fijn, weer een beetje onder de mensen komen, maar aan de andere kant vond ik het thuis zijn ook wel lekker haha.
    Verder heb ik nog steeds op en af last van de hormonen, er zijn momenten waarop ik gewoon echt geen zin heb in mensen om me heen, herkenbaar voor iemand?

18. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Van een verloskundige in opleiding heb ik begrepen dat je de handjes in principe nu niet voelt, eerder de voetjes, knietjes en ellebogen. Dus, @capo en @Laraxx, dat maakt jullie raadsel van het aan beide kanten voelen alleen maar groter :roflmao:

Wat fijn, @Peetje83, dat het zo goed gaat dat je weer kunt werken. Natuurlijk is het ook dubbel, het is ook ineens weer wennen en anders. En hormonen, hou op, haha. Niet dat ik niet tegen mensen om mij heen kan, maar meer dat ze iets sneller in mijn irritatiezone zitten. Of dat komt gewoon doordat de slapeloze nachten me op beginnen te breken, ook mogelijk, haha!

Wij hebben al best lang één jongensnaam, maar voor een meisje zijn er nog iets van 5 ofzo in de race. Binnenkort maar eens de combinaties uitschrijven met doopnaam en achternaam om misschien wat af te kunnen strepen. Gelukkig hebben we hier allemaal nog even ;)

Nandine, Laraxx en capo vinden dit leuk.
  19. 23Lena23

23Lena23 Lid

5 feb 2022
    64
    68
    18
    Vrouw
    Wij hebben de mutsy evo van 8 jaar geleden nog :). Gisteren alles van babygerief van zolder gehaald . Wist niet dat ik zoveel had bijgehouden . De nodige traantjes van geluk en herinneringen waren er ook bij . Straks met zoontje naar zijn broertje gaan zien bij gynaecoloog , hij kijkt er zo naar uit . Sinds een paar dagen voel ik hem ook heel hard bewegen hier dus op een roze wolk . Wens dit jullie allemaal toe . :):thumup:

Laraxx, Nino12, Nandine en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. 23Lena23

23Lena23 Lid

5 feb 2022
    64
    68
    18
    Vrouw
    Namen is iets anders we zoeken nog een korte jongensnaam 4 a 5 letters niet te speciaal suggesties welkom :)

Deel Deze Pagina