Oh leeeeeuk dames kom maar door met die jongensnamen!!! Ik zoek inspiratie! Niet te bijzonder, maar ook geen top 50 naam. 1 of 2 lettergrepen. Stoer en eigenwijs!
Hoi meiden! Vandaag weer even ons meisje mogen bewonderen tijdens de groeiecho. Die krijg ik nu elke 3 weken ivm mijn suikerwaardes. Ik moet morgenavond beginnen met insuline spuiten, best spannend aangezien enkel mijn nuchtere waarde 0,3 te hoog is en de rest van de waarden overdag heel netjes zijn. Kans is dus dat je met insuline weer te laag komt te zitten en dan flauwtes krijgt. Fingers crossed dat t niet zo is Hopelijk gaat alles goed bij jullie!! Fijne avond!
Hoi hoi! Even een vraagje welke bh hebben jullie momenteel? Ik heb nu een beugelloze van de hunkemoller maar die begint echt pijn te doen. I
@Stoeptegel Ik zie dat je nog naar me gevraagd hebt, wat leuk! Het gaat goed hier, bijna 21 weken zwanger en ondertussen weten we toch het geslacht Hihi. Door de twee meiden hier thuis kon ik me niet meer beheersen die vonden het zo leuk om te weten. Ze krijgen er een zusje bij! Sinds 16 weken voel ik me ook beter dus sindsdien is het echt meer genieten gelukkig! Hoe is het met jou? Het is heel stil geweest vanuit mijn kant, ik voelde me niet helemaal thuis in het groepje ofzo. Voor m’n 13 weken echo had ik echt onzekerheden die ik hier had gedeeld maar daarna nooit meer iets van iemand gehoord ook op de dag van de echo of daarna niet (ging die dag alleen over seks hebben haha). Maar ik dring me dan ook niet zo graag op. Je bent de eerste die naar me vraagt! Fijn te lezen dat het met jullie allemaal goed gaat! Wel onzekerheden lees ik zo tussendoor hopelijk kan iedereen toch het meest genieten van hun zwangerschap!
Ik heb een zwangerschaps/voedingsbeha van de H&M die ik heel fijn vind! Ik kreeg idd ook last van mijn gewone beha’s maar bij deze helemaal niet, voelen lekker zacht aan en zitten heel comfortabel. Wel hele saaie uitvoeringen ( wit en huidskleur haha)
Mijn neefje heet Wouter, vind ik ook erg leuk! Verder vind ik Jim, Levi, Jasper, Noah ook erg leuk maar die laatste is volgens mij de nummer 1 naam momenteel haha. Mocht ik nog iets leuks horen meld ik me weer
Wij hebben nu ongeveer 3 namen die we allebei erg mooi vinden. We weten alleen nog niet precies welke we gaan kiezen en of we nog een tweede naam erbij willen (ik vind dat mooi staan) We noemen haar nu de hele tijd anders (naar een liedje haha) om ons niet te verspreken
Oh meid wat vervelend dat je je niet fijn hebt gevoelt en ook niet gehoord! Vanuit mijn kant is dat zeker niet de bedoeling geweest. Wat fijn om te lezen dat het nu een stuk beter met je gaat en je ook kunt genieten van je zwangerschap. Heel leuk nog een meisje erbij! Hoe vinden je dochters dat???
Hey @Elmii wat fijn dat alles goed is (en dat het nu écht een meidenhuis wordt!), maar niet leuk om te horen dat je je niet gehoord hebt gevoeld hier. Ik heb best wel vaak in jouw profiel gekeken, gezien dat je wel online kwam en dat je voor het laatst hier begin mei nog geschreven had. Ik wilde niet pushen zeg maar... Maar dat jouw echodag die inderdaad spannend was toen niet genoemd is (succeswens of vraag hoe het was geweest); da's gewoon niet fijn. Ik zal de lijst even naar voren halen!
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september ♡ Laraxx - 3e kindje - 37 jaar 3 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar 5 oktober ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 29 jaar ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar ♡ youngmommy20 - 1e kindje - 20 jaar 7 oktober ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 29 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ Mama20152018 - 3de kindje (2de kindje samen) - 38 jaar 11 oktober ♡ Bloempje2606 - 2e kindje - 26 jaar ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 14 oktober ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar 15 oktober ♡ Lille - 1e kindje - 29 jaar 16 oktober ♡ Marinda1988 - 2e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (7) ♡ Meisje (7) ♡ Verrassing (2) --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ☆ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Afspraken: Juni: 01 -23lena23 - controle echo 23 - Lille - controle echo 29 - Lille - zwangerschap diabetes test 30- youngmommy20 - controle echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Yes ik heb hem 14 juni staan. Ik ben dan 22+4. Fijn dat de kleine man nu in zijn jonge leventje dan wat minder binnenkrijgt. Ga jij hem halen?