Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje2606

bloempje2606 Actief lid

20 dec 2021
    115
    327
    63
    Vrouw
    Ja in jouw geval is het mooi! Zo zou ik het ook willen. Ik had een goede D soms E, en heb nog even stug volgehouden en gewoon mijn oude beha’s gedragen (ook al viel de helft er uit), maar moest er toch aan geloven en naar de Hunkemöller.. Had keus uit zo ongeveer 3 beha’s die in cup F waren :roflmao: en de dame daar zei nog “zal ik je maat op een kaartje schrijven? Dit kan veranderen want je bent nog in de groei” :o:

Ja ik heb wel last van mijn rug, zeker aangezien ik dus niet heel lang ben en aan het begin vd zwangerschap 58 KG woog. Ja mijn vriend die vind het helemaal leuk, dat “mijn uiers nog groter zijn” o_O Ik zal er ook zeker zelf het meest last van hebben, in mijn hoofd ziet het er gewoon niet uit en wordt dat alleen maar erger. Maar goed ik denk maar zo, kan altijd nog een tripje maken naar de chirurg :roflmao:

2. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.056
    2.555
    113
    Limburg
    Hier van d naar e gegaan inmiddels. Heb ook al de hele zwangerschap best pijnlijke borsten, vooral als ik de bh uit doe... Had gehoopt dat dat na het eerste trimester wat minder zou worden, maar helaas.

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    haha bij mij ook, niet normaal! ben er wel blij mee!! hopelijk houd ik er wat van over ;)

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    leuk!! ben benieuwd hoe ze je zitten! ben gister ook al druk aan t kijken geweest op internet, maar ga toch morgen nog even de stad in om te kijken. Heb ook voornamelijk broeken of hoge rokken met een shirtje erover, dat is eigenlijk ook te warm bij mn buik als t 30 graden gaat worden....

Peetje83 vindt dit leuk.
  5. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Lastig! ik vind juist die groene muur heel mooi passen bij t hemeltje haha!

Nandine vindt dit leuk.
  6. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Hahaha, die van mij waren al zielige theezakjes van een grote cup f en nu ze zijn gegroeid zijn ze nog zieliger hahaha het is echt om te huilen maar ja kan er niets aan doen. Strakjes hangen ze lekker tot de buiknavel.

bloempje2606 vindt dit leuk.
  7. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Ondanks dat je er heel erg mee zit, heb je het wel echt geniaal omschreven, haha. Maar herkenbaar! Hier begon ik met een krappe C, nu heb ik een oude D aan (van tijdens het afvallen ooit), maar daar groei ik ook alweer uit..
    Heb hier dan wel dat als ik dan een foto van de zijkant bekijk, ik het idee heb dat ik plat ben. Die buik heft het behoorlijk op hier. Heb je dat al bekeken? Misschien dat het je beeld een beetje bijstelt? Of niet natuurlijk.. ik kan me niet voorstellen dat anderen je erom veroordelen of dat ze het überhaupt zien. Ik heb zo vaak dat mensen zeggen niet te hebben gezien dat ik zwanger ben, terwijl ik heus wel een buik heb. Mensen kijken vaak half niet naar hoe je eruit ziet. En überhaupt: elke zwangere vrouw is echt prachtig! Ik zie het bij mijzelf ook niet zo, maar bedenk hoe je naar alle buikfoto's hier kijkt, ik vind iedereen stuk voor stuk mooi! Dus kijk ook even door die bril naar jezelf ❤️

Marinda1988, Laraxx en bloempje2606 vinden dit leuk.
  8. bloempje2606

bloempje2606 Actief lid

20 dec 2021
    115
    327
    63
    Vrouw
    Pfff ja vreselijk, m’n dochter dacht dat de baby in een van m’n borsten zat ipv de buik :roflmao::roflmao: “mam in welke zit de baby” :o:

Mila2017, Marinda1988 en Peetje83 vinden dit leuk.
  9. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    :roflmao: Oooh sorry hier moest ik even smakelijk om lachen. Zo lief kinderlijk naïef!!

Wat rot dat je zo baalt van je borsten. Maar wat @Stoeptegel al zegt: ieder zwanger lijf is prachtig. De één groeit meer bij haar borsten, de ander meer bij haar buik, de ander over-all rondom armen/heupen/benen/gezicht. We kweken allemaal extra vetjes en reserves om de groei van onze kleintjes mogelijk te maken. Iets moois & wonderlijks!

Hier van een ruime B / bescheiden C gegroeid naar een stevige D.

bloempje2606 en Stoeptegel vinden dit leuk.
  10. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Dat heb ik ook! Ik dacht eerst dat het kwam door een te krappe bh, maar het is ook bij grote bh's het geval. Als ik hem uitdoe 's avonds is het echt 'waaoooh freedom' en dan voelen de dames erg gevoelig!

11. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    hahahahahhaha

12. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.056
    2.555
    113
    Limburg
    Ja precies! Normaal gesproken is het heerlijk om savonds de bh uit te doen. Nu moet ik m'n bh heel voorzichtig uitdoen en ondersteun ik m'n borsten nog even met m'n arm, om ze vervolgens geleidelijk aan te laten hangen :roflmao::roflmao:

Laraxx, bloempje2606 en capo vinden dit leuk.
  13. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Ik heb heel wat berichten gemist! Pff m’n buik voelt zo zwaar, vanaf morgen ga ik werken met buikband, het lijkt wel alsof de baby eruit knapt haha. Maar ik vind het wel vroeg in de zwangerschap dat de buik zo in de weg zit, net zoals een aantal andere hier.

Wat betreft m’n borsten, net zoals de eerste zwangerschappen blijven ze wederom mini. Ik heb niet zoveel dus zou er best wat bij willen Hihi. Ik pas nog steeds dezelfde bh’s en heb ook bij de andere zwangerschappen nooit grotere hoeven kopen ook niet tijdens de borstvoeding. Maja ieder nadeel z’n voordeel want ik vind het voor jullie heel vervelend dat jullie er zo’n last van hebben. Lijkt me pittig ook dat er nog bij.

Jammer dat we geen filmpjes kunnen delen want ik heb flinke schoppen vast kunnen leggen op film Hihi!

Nandine, capo en youngmommy20 vinden dit leuk.
  14. youngmommy20

youngmommy20 Niet meer actief

Wat leuk dat je dat hebt. Kan je geen video's sturen? Of meer vanuit prive gezien?

15. youngmommy20

youngmommy20 Niet meer actief

Ik heb voor mijn doen een hele grote stap gezet door me weer aan te melden voor een opleiding sinds ik weet dat ik zwanger ben ga ik alleen nog naar stage en volg ik de opleiding niet meer. Ik wilde gaan werken maar dat is erg lastig momenteel voor mij. Dus ga vanaf augustus weer naar school. Ik wil kappers opleiding gaan doen, is 2 jaar opleiding en moet iets want heb anders geen startkwalificatie. Dus dan zijn de kansen op arbeidsmarkt kleiner. Maar ben meer van het doen dan denken/leren. Het liefst zou ik gewoon willen werken desnoods in een action ofzo maar ja idk. Mijn moeder zei ooit: 'als je bij een action werkt om je levensbehoefte te betalen ben je zo minderwaardig' alsof mensen dom zijn ofzo... Dat heeft me best gekwetst want je weet niet waarom en iedereen zegt dat ik prima kan leren als ik doorzet maar krijg stress en faalangst bij leren en toetsen. maar vraag je het in de praktijk kan ik het prima vertellen en laten zien. maar krijg het gewoon niet vanuit heet vakwerk in mijn hoofd en op papier.. en ja dat moet nou eenmaal voor een diploma vaak.

Ploop vindt dit leuk.
  16. Yasminnetje

Yasminnetje Bekend lid

30 nov 2021
    779
    665
    93
    Vrouw
    vreselijk he die gevoelige borsten ik ben van F/G naar te kleine bh gegaan. Nu moet ik niet zeuren want heb paar jaar geleden borstvergroting gedaan dus ja wat verwacht ik dan ook o_O.

17. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Als dat een argument is, mag hier bijna niemand zeuren. De meesten zijn bewust zwanger geraakt. Op een bepaalde manier ook een keuze. Zeuren mag altijd. Het gewoon even kwijt zijn en jezelf ontzettend zielig voelen. Heerlijk toch, dat we dat hier gewoon allemaal kunnen en mogen doen :D

Ik mag trouwens niet zeuren, want ze zijn wel groter, maar niet gevoelig meer :roflmao:

Nandine en Yasminnetje vinden dit leuk.
  18. Yasminnetje

Yasminnetje Bekend lid

30 nov 2021
    779
    665
    93
    Vrouw
    hahahaha daar heb je zeker een punt! Ja lekker hoor als ze niet gevoelig zijn… Bij mij mag je er niet eens naar kijken :roflmao:

19. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik breek even in! Hoe gaat het met jou ❤️

20. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Wat rot joh, zo'n zware knappende buik! Oncomfortabel... en dan moet je nog zoveel weken. Misschien heb je veel vruchtwater oid? Hoop dat de band helpt!

Wat gaaaaf schopjes op film vastgelegd!! Zo bijzonder!

Deel Deze Pagina