Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    :( Vast +9 nu, damn you Tony’s. Spijt!
    (was wel erg lekker, melkchocolade hazelnoot crunch)

Mila2017, Marinda1988 en bloempje2606 vinden dit leuk.
  2. youngmommy20

youngmommy20 Niet meer actief

Thnx, na mijn sollicitatiegesprek gaan we eindelijk weer eens babyshoppen (mijn vriend en ik). Wij gaan onder andere bij de babydump die gratis doos ophalen. Ben zelf nog nooit in de babydump geweest. Dus ben benieuwd hoe mij dat gaat bevallen daar. Ik heb via instagram bij iemand zo'n leuk babybadje gezien bij kruidvat en die MOET ik echt hebben dus ga ook daarvoor kijken haha erg he?

3. youngmommy20

Ik ben zelf nog niet mega veel aangekomen woog altijd rond de 50 kilo maar ben ook maar 1.56 en nu weeg ik rond de 55 geloof maar dat komt denk meer door teveel snoepen en ongezonde dingen eten.

4. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    oh leuk! Benieuwd wat er in de doos van de babydump zit!

youngmommy20 vindt dit leuk.
  5. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    oooooh dat klinkt echt te lekker!!!!

6. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Ja echt hoor. NIET KOPEN. Ik herhaal: niet kopen. Hij gaat op, je wordt er misselijk van en krijgt maagzuur.

Maar het waren heerlijke 5 minuten :roflmao:

Nandine vindt dit leuk.
  7. 23Lena23

23Lena23 Lid

5 feb 2022
    64
    68
    18
    Vrouw
    Heb die bon ook liggen van babydump laat weten wat er allemaal in zit ben benieuwd

8. youngmommy20

Ik zal als het me lukt morgen even een foto bij een bericht van mij toevoegen en anders type ik het gewoon even.

Nino12 vindt dit leuk.
  9. youngmommy20

Doe ik zeker ik ben ook super benieuwd. Ik dacht wel is wel leuk en handig zo'n gratis box ophalen. Vooral ook als je zelf niet zoveel te besteden hebt.

10. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    hahahaha zo heerlijk dit :roflmao:

lille en capo vinden dit leuk.
  11. youngmommy20

Nu lekker slapen, morgen vroeg op voor sollicitatiegesprek en dan lekker shoppen, zoveel zin in. Wij gaan sws de badproducten van Etos halen. Dus iedereen slaap lekker iedereen en tot morgen.

upload_2022-6-15_22-12-47.png

12. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Succes met de sollicitatie morgen! Lekker jezelf zijn, dan kan je er altijd tevreden op terugkijken. En hopelijk hoor je snel (iets positiefs) van ze daarna!

13. youngmommy20

Thnx. Na het gesprek gaan mijn vriend Kevin en ik (Yara) lekker babyshoppen. Waar ik me zo op verheug. Kleine meid had net ff een of andere drukte aanval ofzo haha hoop niet dat ze net zo druk als ik wordt dat zou niet best zijn haha. Komt vast wel goed. Slaap lekker voor in hoever het nog lukt om te slapen dames. Liefs

upload_2022-6-15_22-56-41.png

14. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Goedemorgen lieve dames! erg vreemd, ik had al een paar keer het forum bekeken de afgelopen weken maar zag geen rood signaaltje van een melding. Tot ik dacht, dit kan eigenlijk niet…. Ging toen handmatig naar ons topic, omg honderden berichten gemist!! Ben inmiddels helemaal bijgelezen maar het duurde even ;)

Van wat ik nog heb onthouden: Yara veel succes met je sollicitatiegesprek! En qua kgs aankomen, ik zit nu op 4 kg.

Voorzichtig met de aankomende temperaturen allemaal, goed smeren en niet druk maken! ;)

Nandine, Nino12 en youngmommy20 vinden dit leuk.
  15. youngmommy20

Heel erg bedankt komt vast goed. Ga er zo heen is 10 minuten rijden ofzo vanaf ons huis. Daarna gaan wij shoppen bij Alexandrium bij de prénatal megastore. Ben er eerder geweest echt een aanrader. Love it.

upload_2022-6-16_8-35-3.png

Bijgevoegde bestanden:

Mila2017 vindt dit leuk.
  16. youngmommy20

Wat een gedoe zeg, was die manager niet aanwezig dus gesprek met leidinggevende gehad en had daar wel goed gevoel over hoor. Verder wordt ik nog gemaild of gebeld over hoe en wat maar netjes alles aangegeven daar ging je heel begripvol mee om. Nu op naar het babyshoppen in Alexanderium Rotterdam.

upload_2022-6-16_9-59-5.png

Nandine vindt dit leuk.
  17. youngmommy20

Ik twijfel nog steeds over een pakje die ik super graag wil voor Zara-Lou maar vind €20,- beetje duur voor een pakje en denk kan die €20,- beter bewaren voor onvoorziene kosten. Snap je. Verklapte de naam oepsie naja…

Bijgevoegde bestanden:

18. mama20152018

6 sep 2021
    78
    119
    33
    Vrouw
    ik heb voor de baby ook een redelijk duur shirt gekocht. Ik zag deze op de 9mnd beurs en vond die erg leuk. Was geloof ik iets van 24 euro( voor alleen shirt). Er zat hier wel een maatschappelijk doel achter, is gemaakt door mensen die een beperking hebben tot de arbeidsmarkt.

Het eerst pakje (geboortepakje) wordt gemaakt door mijn zusje, is nog een verrassing wat het zal worden. het bestaat uit 2 delen, is een overslagshirt met een broekje.

Afgelopen weekend heb ik in een stofwinkel, hele leuke stofjes gekocht. eentje met olifantjes, en eentje met panda's. Daar shirts van gemaakt.

19. youngmommy20

Dat snap ik maar is van prenatal een boxpakje en heb zelf weinig te besteden dus aan de ene kant wil ik het super graag en aan de andere kant vind ik het gewoonweg heel duur. We zijn net bij de babydump geweest en gaan nu lekker lunchen en dan naar de prénatal. Vind het zo leuk en al 2 dingen geshopt.

upload_2022-6-16_11-54-30.png

20. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Tip van Flip: VINTED!!!

Zowel voor jezelf (positiekleding) als voor de kleine. Staat zulk mooi spul op en als je iemand vindt die meerdere items aanbiedt, dan heb je echt voor bijv 10 euro een stuk of 4 items. Ideaal!

Nandine, Marinda1988, Stoeptegel en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina