oooh ik zweer bij Vinted! Heb echt leuke positiekleding daar gescoord en inderdaad super betaalbaar. Ook een mega leuk jasje voor de kleine meid!
Hier ook een grote fan van. Bijna alle kleding voor de kleine komt van vinted af of 2e hands overgekocht van een vriendin. Scheelt zoveel qua kosten. Dan vind ik het ook niet erg om een keer een duurder aankoop te doen.
Deze stoffen heb ik gekocht. Van de dino stof wordt een sweater en een broek voor mijn zoontje gemaakt. Al het andere is voor de baby. Die witte stof is hydrofiel dat wordt een omslagdoek met washandjes. hebben jullie weer werknaam/bijnaam voor de baby. Wij noemen de kleine bumpie.
Hier ook Vinted fan voor baby- en zwangerschapskleding inderdaad. Al is het nog best lastig een pakket met neutrale kleertjes GS vinden, haha. Maar het is gelukt! Ga na de geboorte vast nog nieuwe kleertjes zoeken als ik het geslacht weet, maar wel heerlijk op Vinted inderdaad. Is nog duurzaam ook
Die met olifantjes heb ik inderdaad ook gekocht ben ben Zo slecht in naaien dus dat doet mijn schoonmama haar vriendin voor me haha
Wij noemde haar eerst altijd koekkie maar nu we de naam hebben besloten noemen we haar bij haar naam gewoon. Zara-Lou. Nou moet ik bekennen dat we vaker Lou zeggen dan volledig, Zara-Lou maar goed hè.
Ik heb net gespiekt in de doos van de babydump en er zit gewoon een hele pot Zwitsal bodylotion in en een invulboekje… zo leuk en heb het pakje niet gekocht heb nu eigenlijk alleen beetje de verzorgings dingen gekocht. Oh ja en een jurkje voor mezelf. Omdat ik geen enkel jurkje heb die nog pas. Heel Simpel jurkje van de primark maar staat me super goed en sexy volgens Kevin haha. Hij zij letterlijk dit in de paskamer hè en ook nog eens keihard: “je bent zo ongelofelijk sexy in dat jurkje met je babybelly lekker ding van me” iedereen hoorde dat dus. Maar love mijn vriend wel echt hoor… hij ging in de paskamer ook allemaal kusjes op mijn buik geven dat was wel mega lief. Heb een maat groter genomen zodat ik hem aan het einde van de zwangerschap ook nog pas. Haha wel zo handig. Morgenmiddag nog een gesprek bij de action voor mijn gegevens en kijken wat lichamelijk verantwoord is om te werken kwa tijden enzo. Ook wanneer ik met verlof zou willen gaan. Ohja kleine tip nog, ze hebben bij sommige action winkels nog Zwitsal mama buikbalsem voor €2,- die gaan eruit dus wees er snel bij als je ze wilt. Wij zitten nu weer in de auto naar geen idee… want me vriend heeft opeens een verassing voor me.
Omg ga naar de babydump voor zo'n gratis doos. Je krijgt een baby's eerste jaar momenten boek erin en een pot zwitsal body lotion full size. Sokjes, washandje, bewaarbakjes en 3 tuitbekers. En ben verrast door mij vriend en zijn schoonouders, Super lief, soort van pre-babyshower maar krijg nog echte babyshower rond de 34 weken volgends mij. Maar heb zulke mooie cadeaus gekregen. En ik mag over een tijdje een 3d beeldje laten maken van mijn eigen zwangere lichaam zo bijzonder.
wat super lief! Volgens mij heb je een heerlijke dag gehad. Ook een hele leuke naam voor jullie meisje. Lekker genieten
Ja ik heb een super leuke dag gehad. Een achterneefje van mij wordt morgen 2 jaar. hij is zo schattig, maar ik kan helaas niet gaan want hij woont in Duitsland en ik heb nog een gesprek voor werk om de gegevens en bankrekening enzo. Maar heb al iets opgestuurd. Net lekker buiten in onze mini tuin gegeten en Zara-Lou schopte en dat voel ik nu steeds vaker super fijn.
Oh meiden ik heb gisteren zo iets bizars gehad. Er loopt altijd een klein jongetje ik denk van zo’n 3 jaar oud voor ons huis langs met z’n moeder naar de opvang. Nu ging ik gisteren naar werk en hij liep weer langs. Op gegeven moment stopt hij voor ons huis en kijkt naar boven… begint hij heel hard te lachen en wijzen naar het raam boven en roept hij kat kat kat!! (Onze kat zat daar vaak voor het raam) maar nu leek het er serieus op of dat jongetje hem daar zag ofzo? Echt heel bijzonder!! Soms hoor je wel eens dat kleine kinderen meer ‘zien’ dan wij…. Jullie wel eens mee gemaakt met de kindjes??
P Prachtig ♥️ Zéker weten dat kindjes meer zien. Bij mijn dochter ook van rond die leeftijd wat bijzondere voorbeelden. Ik geloof daar echt in. Troostend misschien? Dat je kat nog een beetje bij je is? xxx
Ik geloof daar ook echt in hoor. Kinderen staan daar meer open voor omdat hun fantasie nog heel groot is. Als volwassen denken we vaak van wat we niet kunnen zien is er ook niet. En kinderen kunnen in een schim een persoon, dier of object zien. Dat vind ik best mooi eigenlijk. Daarom denk ik ook dat onze kleine meid een soort geschenk is die gestuurd is door mijn oma om mij zelfstandiger te maken en mij echte liefde en geluk te laten voelen. Wij zeggen vaak. Zara-Lou is een engel die gestuurd is door mijn oma.
Ik heb zo lekker uitgeslapen. Nog helemaal aan het nagenieten van gisteren. Straks weer naar de Action voor gegevens en afspraak voor inwerken. Ze houden echt heel erg rekening met mijn zwangerschap dat vind ik nu al super fijn. Had namelijk eerder nare opmerkingen toen ik ergens anders had gesolliciteerd en bij de Action zijn ze veel begripvoller.