Ik geloof hier ook in. In de ochtend kwam mijn kat altijd van de zolder naar beneden als hij mij in de badkamer hoorde. Ik ging dan plassen en hoorde dan de zoldertraptredes kraken en dan kwam hij eraan. Ik heb dit de ochtend nadat hij is aangereden gehoord en dat gaf me het gevoel dat hij nog bij me was <3
Oh ja kleine tip, wil je nou leuke zwemkleding of zwemluiers alvast kopen. Kijk dan even bij wibra, daar verkopen ze voor €0.69 per stuk zwemluiers. en voor €5 ongeveer super leuke badpakjes en zwembroekjes. Ik ga van het weekend denk ik terug om het badpakje te halen want had niet genoeg geld mee en mijn vriend was vandaag gewoon werken maar kan ieder moment thuiskomen. Dus ga morgen denk ik nog even terug. Zo'n leuk badpakje voor de kleine meid gezien en die MOET ik hebben. ahhh
Ik kijk zo uit naar het zwemmen met de kleine meid. Kan niet wachten om haar in een schattig badpakje te zien en lekker samen in het water lijkt me zo heerlijk.
Dames ik ben gisteren aangekomen in Tenerife voor onze “babymoon”, dus ik ben deze week wat stiller. Lekker aan het genieten Fijne week meiden, en iedereen met evt afspraken of controles succes!!
Ik heb dus net een pakketje binnengekregen op mijn naam maar niks besteld. Open ik hem heeft mijn lieve vriend de luiertas en slaapzakje gekocht die ik super graag wilde. Dat is toch mega lief van hem. Hij is nu nog op werk maar kan wel elk moment thuis komen. Hebben jullie het ook zo warm. Ik probeer echt 4L water per dag te drinken maar moet daardoor nog veel vaker plassen. Herkenbaar? Het is hier ook zo snel een troep he, 1 pakketje geopent en gelijk een mega zooi. Nu even snacken en drinken en daarna opruimen en commode opnieuw indelen. haha erg he?
Blegh ik heb een bijholteontsteking te pakken. Snotverkouden maar inmiddels ook pijn achter mijn ogen, naast neus en rondom kaak. Gister zoveel hoofdpijn erdoor dat ik mijn eerste (twee) paracetamol van de hele zwangerschap genomen heb. Dat gaf wel verlichting. Donderdag vliegen mijn lief en ik voor een lang weekend naar Spanje. Hoop zo dat het dan een heel eind over is….. Trouwens niet het fijnste weer dit voor een suishoofd (heeeeeet).
Pfff het is heet ja!! En dan hebben we ook nog besloten om straks pittige Thaise curry te eten, dat wordt zweten @capo beterschap, hopelijk duurt het niet zo lang en is het zeker donderdag over.
Veel beterschap! Ik ben wel jaloers hoor lekker naar Spanje! Gaat je vast goed doen! Even helemaal niets doen♡
Hahah super oncharmant zijn die haha maar ik heb ze altijd onder jurkjes aan vooral omdat ik schurende bovenbenen heb. Beste aankoop die ik heb gedaan deze zwangerschap.