Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Ik heb ze idd ook voor onder m'n jurkjes ivm schurende zweetbenen.

youngmommy20 vindt dit leuk.
  2. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    he bah wat vervelend! Hopelijk ben je voor de vakantie weer wat fitter! Wel een heerlijk vooruitzicht hoor.

youngmommy20 en capo vinden dit leuk.
  3. youngmommy20

youngmommy20 Niet meer actief

Prachtige buik hoor, iedereen mag trots op haar eigen buik zijn hoor. We are super womans.

4. youngmommy20

Het is bloedheet loop de halve dag gewoon in mijn bikini.

5. youngmommy20

#3685 youngmommy20, 18 jun 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2022
    Hoe zit het bij jullie met de baby uitzetlijst? Ben ik de enige die echt stress heeft omdat ze dingen nog niet heeft? Ik ben nu 24+2 weken. Vanaf wanneer kun je last hebben van nesteldrang? Weet iemand dat ik lees wel wat dingen op internet maar dat klopt natuurlijk ook niet altijd. Iemand die mij hierin kan helpen? Ik wil het hele huis netjes opgeruimd, schoongemaakt en kindveilig hebben. Ook de babykamer ben ik per dag wel 5x aan het inrichten, schoonmaken en straktrekken. Ik wil zoveel shoppen nu voor de kleine meid. Heb ik nu al last van nesteldrang? Op internet staat dat je vanaf het tweede trimester last kunt hebben van nesteldrang, maar zie alleen maar dat veel er na de 30 weken last van hebben.

6. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Hele fijne vakantie, geniet!!

bloempje2606 vindt dit leuk.
  7. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Beterschap!! Hopelijk ben je voor donderdag weer helemaal opgepakt! Rustig aan.

capo vindt dit leuk.
  8. youngmommy20

Hebben jullie al een kinderwagen gekocht of op het oog? Zo ja welke kinderwagen hebben/willen jullie? Wij hebben de Quinny hubb cork on grey. Die is beetje zalm roze.

9. youngmommy20

Kunnen jullie ook zo slecht slapen door de hitte? Ik kan echt niet slapen nu he, sorry dat ik jullie midden in de nacht nog stoor. Ik moest het gewoon echt ff kwijt hoor.

10. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het voor iedereen anders is en het komt wanneer het komt?? Wij moeten nog beginnen met schilderen hahah. Verder hebben wij de joolz day kinderwagen in het donkerblauw met bruine handvaten. Dat shoppen herken ik wel maar het is gewoon ook zo leuk voor een kleintje shoppen

11. youngmommy20

Er zijn veel te veel leuke schattige kleertjes maar heb wel echt een bepaald kleuren thema waardoor het wel moeiijker is om alles te kopen, ergens vind ik dat wel fijn. Bespaar ik ook wel geld. Denk dat ik anders veel te veel had geshopt hoor. Ik ga even de troep in huis opruimen.

Nino12 vindt dit leuk.
  12. youngmommy20

Ik moet echt even iets kwijt: ik heb net heel erg ruzie gemaakt met mijn vriend, ben er heel verdrietig over. Mijn vriend is nu boos weggegaan denk naar zijn ouders maar ik ben er zo verdrietig van maar het is wel mijn schuld. Baal er heel erg van want wil hem echt niet kwijt. Ik weet ook even niet wat ik nu moet doen. Hij neemt niet op als ik bel. Iemand tips?

13. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    misschien moet je hem even de ruimte geven? Ruzie maken hoort nou eenmaal bij een relatie maar hoeft niet te betekenen dat het dan meteen het einde is. Elkaar even ruimte geven en er daarna goed over praten helpt vaak het beste! Ik denk dat als je hem blijft bestoken met telefoontjes en berichtjes dat het juist niet werkt. Komt vast goed

14. youngmommy20

Maar wij hebben nooit ruzie en sinds de zwangerschap is dit al de tweede ruzie. Hij is ook nog steeds niet terug. Ik heb hem inderdaad even met rust gelaten...

15. Nandine

Nandine Actief lid

18 aug 2021
    461
    426
    63
    Vrouw
    Kunnen best de zwangerschapshormonen zijn waardoor jij misschien wat anders reageert dan voor de zwangerschap? Of door alle nieuwe spannende dingen die de zwangerschap met zich meebrengt.
    Ik denk ook dat even met rust laten het beste is. Waarschijnlijk komt hij vanzelf terug of belt hij jou en kunnen jullie er rustig over praten. Sterke.

16. youngmommy20

Thnx, ik hoop het maar heb nog niks van hem gehoord. Ik heb gezegd dat hij een slechte vader zou worden en dan is het ook nog eens vaderdag vandaag. Ik heb echt spijt van de dingen die ik tegen hem heb gezegd. Ik was vergeten dat het vaderdag was en had hem dus geen cadeautje gegeven. Terwijl hij wel heel lief op moederdag toen een klein cadeautje voor mij had. Ik snap ergens ook wel dat hij ervan baalt. Maar ik reageerde nogal heftig op zijn reactie. Maar ergens had hij gewoon 100% gelijk.

17. Nandine

Nandine Actief lid

18 aug 2021
    461
    426
    63
    Vrouw
    Ah gatsie, jij ook al! Ik heb het nu al ruim een week. Eerste dagen alleen maar op de bank gelegen en door het ellendig voelen en de hormonen moest ik telkens huilen. Het gaat nu ietsje beter, maar ben er nog lang niet ben ik bang.. ik slaap amper door de verstopte neus en heb sinds vannacht ook keelpijn.

Ik heb al meer dan 50 paracetamol geslikt sinds afgelopen zondag. Volgens de huisarts en verloskundige kan het geen kwaad, naar het voelt toch heel naar.
    Slikken jullie paracetamol tegen pijn?

Ik hoop dat het bij jou sneller opknapt en jullie heerlijk van de vakantie kunnen genieten!
    Veel beterschap! ❤️

18. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Oh nee wat een ellende :( zo rot voor je!! Ik denk dat een normaal verkoudheidje tijdens zwangerschap sneller overslaat hierin. Heb je ook zo’n pijn achter je ogen/wangen?

Ik heb het idee dat links redelijk onder controle is. Maar rechts doet pijhijn. Ook echt donkergeel dik snot (misschien tmi…) en mijn tandvlees doet ook erg zeer. Gelukkig woensdag een afspraak bij de tandarts die toevallig al stond.

Ik heb nu gister en eergister voor het eerst een keertje paracetamol gepakt (2 stuks) om de avond goed in te gaan qua slaap. De eerste van de zwangerschap. Ben er ook niet happig op maar het schijnt helemaal oké te zijn inderdaad. En zoveel pijn voelen is voor de baby ook niet goed denk ik dan.

Ik zit nu op een strikt regime van veel fruit en groenten, zoutspray, neus spoelen met zout water (opsnuiven ieuwl) en direct stomen als een neusgat maar een beetje open is. En veel liggen, rusten. Morgen meld ik me nog maar een dag ziek, want met dit snothoofd achter de laptop is geen doen.

Maar bah Nandine al een week. Super veel sterkte, hoop dat het toch langzaam de goede kant op gaat… ♥️

19. youngmommy20

Mijn vriend Kevin appt net dat hij vanavond bij vrienden eet en laat thuis is. Hij is natuurlijk boos op mij en dat snap ik ook wel hoor. Nu moet ik in mijn eentje gaan eten, afwassen & opruimen. Wie weet slaapt hij vannacht ook wel bij zin vrienden. :cry: Ik baal zo van mezelf.

20. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    @bloempje2606 fijne vakantie gewenst!

@capo he wat vervelend zeg! En logisch dat je paracetamol hebt genomen, ik snap dat je niet happig bent erop, maar nood breekt wet. Had ik met neusspray. En paracetamol zou helemaal veilig moeten zijn, dus je doet eigenlijk niets verkeerds. Ik hoop heel erg voor je dat het voor donderdag over is, heerlijk nog even op babymoon naar Spanje, daar wil je optimaal van genieten!

@youngmommy20 wat vervelend van die ruzie. Voor beiden is iets te zeggen natuurlijk. Officieel is er nog geen baby geboren en zou je zeggen je 1e Vaderdag is pas volgend jaar, anderzijds snap ik wel zijn teleurstelling als hij met Moederdag iets leuks had gedaan. Ik zou hem alsnog een klein cadeautje geven en excuses maken, dan is hij hopelijk ook weer oké :).

capo en youngmommy20 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina