Ik had ook iets in gedachten en dat zit dus nog online in winkelmandje. Ik ben dat vergeten te bestellen. Hij eet bij vrienden en is laat thuis appte hij net. Die is natuurlijk hartstikke boos en teleurgesteld. Wat ik ook begrijp, ik baal er natuurlijk zelf ook heel erg van.
@bloempje2606, oeehhhhhh klinkt zó goed zeg! Heerlijk van genieten, meis! @capo en @Nandine, wat een ontzettend vervelende klachten hebben jullie zeg! Klinkt echt niet oké! Echt heel goed om nu rustig aan te doen hoor, meiden! Je hebt niet alleen je eigen lichaam om voor te herstellen, maar ook voor het hummeltje. Echt de tijd nemen hoor!
Mijn vriend is al sinds half 1 vanmiddag weg. Hij heeft alleen laten weten dat hij bij vrienden eet en laat thuis is. Ben bang dat hij daar misschien ook blijft slapen. Ik moet morgen gewoon naar stage en kan echt niet slapen hoor als hij vannacht niet thuis slaapt. Weet iemand misschien wat ik nu het beste kan doen? Ik heb heel veel spijt van wat ik heb gezegd.
Hier een kleine bump-update vanuit het zonnige Tenerife, heb onze koppen er maar even afgeknipt, m’n vent zal vast niet op een zwangere vrouwen forum willen staan Hopelijk hebben jullie het daar een beetje uitgehouden zo in de hitte liefs
Op een later moment ga je gewoon het gesprek aan met elkaar. Dan kun je ook benoemen dat je spijt hebt van wat je hebt gezegd etc. Maar na een ruzie kan het vaak geen kwaad om elkaar even met rust te laten. Daarmee geef je elkaar de tijd om tot zichzelf te komen en om na te denken over de ruzie, maar ook om even ontspanning te zoeken (dus tip: zoek iets wat je nu die rust kan geven, bijvoorbeeld film kijken). Vaak kun je dan op een later moment ook beter met elkaar in gesprek gaan over hetgeen er heeft plaatsgevonden. En vergeet niet: ruzie maken in een relatie is heel normaal, hè (tenzij het iedere dag gebeurd, natuurlijk). Als je een ruzie nadien op een gezonde manier met elkaar kunt oplossen, kan het de relatie ook sterker maken.
Hij is nu al zolang weg en laat niks horen en ik kan gewoon niet ontspannend zolang ik niet weet hoelaat hij terug is en of hij oke is. Had net even harde buik. Maar ik maak mezelf misschien ook te bezorgd.
Ik ken hem natuurlijk niet, maar ik denk dat je er wel op mag vertrouwen dat hij oké is en gewoon even bij vrienden zit, zoals aangegeven. Hij heeft daarnaast al benoemd dat hij laat thuis is, dus ga daar maar gewoon vanuit. Hoe vervelend dat voor jou ook maar is. Probeer nu gewoon even te ontspannen. Ruzies horen erbij, dat is echt helemaal niet erg. Jullie praten het op een later moment vast wel weer uit.
(Sorry alvast voor het lange, onsmakelijke verhaal ) Ik was inderdaad al ruim twee weken erg verkouden waarvan ook een dag in bed gelegen. Leek beter te gaan, maar toen kreeg ik dit. Ik denk inderdaad ook dat je lichaam minder in staat is een gewone verkoudheid te bestrijden. Mijn weerstand is sinds het begin van de zwangerschap echt belabberd. Ben normaal nooit ziek en nu val ik van het een in het ander. Volgens de verloskundige moet ik het als iets positiefs zien, het kindje krijgt antistoffen en als je weerstand te goed is kan je lichaam ook het kindje aanvallen omdat het toch niet helemaal lichaamseigen is. Ja, die pijn in wangen, kaken en onder mijn ogen heb ik ook. Voelt soms inderdaad net als kiespijn, maar dat is het echt niet. Heb het ook een paar dagen heel erg in m’n hoofd gehad. Dat is gelukkig minder geworden want dat vond ik echt het meest pijnlijk. Iedere keer bij opstaan en soort elektrische golven door je hoofd Voel je soms ook een erge druk op je holtes? Ik heb soms echt het gevoel dat het op knappen staat en mijn oren ploppen dan constant zonder dat ik iets doe. Bij mij lijkt ook niks te helpen of het zelfs erger te maken, zoals stomen en zout water opsnuiven. Ik wil wel proberen te spoelen met een Rhino Horn. Knap dat je maar 2 paracetamol per dag kunt nemen. Ik neem er minimaal 8 per 24 uur. Wil nu wel echt proberen af te bouwen, want het voelt echt niet goed. Wij hadden afgelopen vrijdag ook nog ons geregistreerd partnerschap. Hadden een dagprogramma en een feest ‘s avonds. Overdag kon gelukkig doorgaan door de adrenaline en paracetamol, maar ‘s avonds hebben we af moeten zeggen.. heel zuur. Ondanks dat toch enorm genoten met de belangrijkste mensen erbij ❤️
Is er trouwens iemand die ervaring heeft met een doula tijdens de bevalling of iemand die dit overweegt/ heeft overwogen? Of iemand ervaring met een cursus hypnobirthing?
Ik kijk de video’s van doula pleunie Teunis op YouTube dat is een tip dan weet je ook beetje wat een doula inhoud.
Ik mis mijn vriend zo erg he. Ik ga maar even douchen nu denk ik. Hopelijk kan ik door de warme douche even beetje ontspannen, die harde buiken zijn niet oke. Ik wil gewoon het beste voor de kleine meid Zara-Lou Maeve.
Vriendlief nog steeds niet thuis, ik ga nu wel gewoon proberen te slapen denk ik. Ik mis hem echt heel erg. Ik kan ook echt niet slapen. Baal zo erg van mezelf... iemand tips?