Welkom @Holagente ♥️ 5-wekendansje hier!!! En ik trap wekenindicatortestzaterdag graag af met deze beauty Lig al een uur wakker trouwens, helemaal hyper.
Bij maar staat 2-3 weken, ik had eigenlijk ook al 3+ verwacht, hoop niet dat dat een slecht teken is...
Had hier ook niet anders verwacht dan 2-3 heb natuurlijk donderdag nog getest. Maar ook hier het slapen is bagger op het moment zeg ik wordt elke keer zo vroeg wakker en kan dan niet meer slapen
Ik heb inmiddels gelezen dat het vaak zat voorkomt dat er nog 2-3 staat bij 5+ weken. Dus ik ben een klein beetje gerustgesteld.
Mag ik met een illegale foto meedoen deze dag? Mn lijntjes worden echt mooier, vooral die groene had ik nog niet eerder een duidelijk lijntje op. En de ovulatietest wat gewoon leuk om erbij te doen haha De wekenindicator houden jullie van me tegoed, ik denk volgende week maandag ofzo!
Deze test kan er ook echt wat langs zitten, wellicht had je morgen wel 3+, je bent zwanger en verdere conclusies zou ik hier niet uithalen (maar natuurlijk maken we ons overal bang door dat heb ik ook) komt goed
Ook hier helaas niet de gehoopte 3+.. Best vreemd want vorige week zaterdag had ik al 2-3 en ben nu een week verder. Ik heb ovulatietesten gedaan en vroeg getest dus ben wel zeker van m’n zwangerschapsduur..
Hè en ik open de dag nog wel zo feestelijk . Voor de 2-3-testers: https://community.whattoexpect.com/forums/december-2015/topic/interesting-info-about-weeks-estimator.html Lang en Engels, maar als je het even bekijkt: onderzoek naar met welke waarden hij welk resultaat geeft en vooral de conclusie: je hoeft je écht geen zorgen te maken als je met 5 weken nog geen 3+ hebt. Echt echt echt niet xxx
Hele mooie testen allemaal weer! @Elizzaa als ik dat van capo zo zie hoef je je geen zorgen te maken. Maar de andere kant tuurlijk snap ik je, we willen gewoon allemaal dat onze zwangerschap goed verloopt wat ook niet heel gek is. Maar ja miss ben je idd nog net iets te vroeg en geeft ie over 2 dagen wel 3+ aan.
dankjewel! Het stelt me ietsje gerust. Maar ik ben sws al onzeker door de ma… Ik probeer het maar een beetje los te laten..
Even spieken hier, wat onwijs fijn!!!!! Ik ben super blij voor je! Voor de dames die het nog niet hadden en wel hadden verwacht. Ik zat met een meisje in een forum vorig jaar en zij had met 5weken en 1 dag ook nog geen 3+. Was 100% zeker van haar eisprong. Werd er ook zenuwachtig van en zij is 2 maanden geleden bevallen van een gezond kindje. Ze heeft overigens na die ene keer niet meer die weken indicator geprobeerd omdat ze te bang was, dus ik kan niet zeggen wanneer zij hem wel had, maar ik wist hierdoor dat het dus geen reden van onzekerheid was als je met 5 weken en paar dagen nog geen 3+ had.
Heb ook nog even een sensitest gedaan en de testlijn stond er al voor het urine bij de controle lijn was.. dan moet t haast wel gewoon goed zijn toch! Nou kan ik met knal testen nog niet zeker zijn.. want bij de ma liepen de testen ook prachtig op..
Goedemorgen lieve meiden, @capo ik doe ook mee met het 5 weken dansje! voor de meiden met nog een 2-3 niet drukmaken hoor!! Zo’n test zegt ook niet alles en het kan zo zijn als je hem en dag later doet dat er wel 3+ staat. Jullie hebben allemaal prachtige testen met super mooie lijntjes. Toen ik een miskraam kreeg waren die lijntjes ook niet meer zo knal en zei de wekenindicator 1-2 weken, terwijl ik op 5+4 zat. Komt allemaal goed lieve meiden❤️ Ik had helaas dus niet zo’n test kunnen scoren, wellicht lukt dat vandaag nog haha
I rot die onzekerheid. Maar je testen zijn prachtig! Ik deed gister zo’n zelfde (avond) en die zag er zo uit. Hetzelfde! Maar bij mij dus vanochtend wel de 3+. Ik denk dat je net op het randje van de 3+ zit
Nou de zwangerschapshormonen gieren momenteel door m'n lijf geloof ik, ik heb me toch een slechte zin al de hele ochtend