Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmii

    Elmii Bekend lid

    2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Nee wat vervelend voor je zeg… Pff hopelijk voel je je snel beter. Verder geen koorts ofzo? Ik weet nog zo goed dat ik bij m’n eerste zwangerschap flinke buikgriep had, 5 dagen koorts ook boven de 39 graden. In mijn buik bleef het druk haha en dat terwijl ik me zo ellendig voelde, maar dat was dus wel een geruststelling.
    Beterschap en hopelijk bij jou snel over.

    Ik heb er wel rust mee, wel balen dat ze het niet kunnen controleren maar het is niet anders. Ik heb toch het gevoel dat deze kleine ook lang blijft zitten :confused:;)
     
    Stoeptegel en Nandine vinden dit leuk.
  2. Nandine

    Nandine Actief lid

    18 aug 2021
    439
    423
    63
    Vrouw
    Wat vervelend van het overgeven en vreemd dat je dat ineens hebt zonder je ziek te voelen. Ik heb het dinsdag ook gehad (wel maar 1 keertje) en ik denk dat het te maken had met een lage bloeddruk. Gisteren voelde ik me weer ineens niet lekker en heb toen even de verloskundige gebeld voor geruststelling. Mijn bloeddruk is al niet super hoog (100/60 ongeveer) en als het warm is worden je bloedvaten wijder en kan je bloeddruk lager worden. Overgeven kan daar een symptoom van zijn zei de vk.

    Ja dat bewegen op bepaalde momenten en er dan een eigenschap aan verbinden is heel leuk. Ik heb zo het idee dat ik al een band opbouw met het kleintje. Hebben jullie dat ook? Gisteren lag ik in bed en zong ik haar naam en toen reageerde ze ook gelijk. Ik bleef toen een tijdje voelen en toen voelde ik heet ritmisch steeds een plopje. Ik denk dat ze toen de hik had :)

    @Stoeptegel jij bent ook super goed in op iedereen reageren! Ik zit inderdaad ook op m’n telefoon en dan moet je het heel goed kunnen onthouden haha
     
    Stoeptegel vindt dit leuk.
  3. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Ik ben weer op werk, nu even pauze en daarna ook nog tot 13:00u door. Gaat opzich best goed.

    [​IMG]
     
  4. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Wat gaan jullie dit weekend doen? Ik ga zo onze slaapkamer opruimen maar eerst ff een half uurtje rusten. Ben echt moe van het werk. Ik heb ook een overslag rompertje bij hema gekocht die zijn nu met 50% kortig en bij de wibra een heel schattig vestje. Bij de wibra hebben ze nu een nieuwe serie met groen, roze en creme ribstof en vooral niet duur. :roflmao:

    [​IMG]
     
  5. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Potverdikkie.. test mijn vriend vandaag positief op corona.. en dat terwijl we a.s. Dinsdag een geregistreerd partnerschap aan gaan….
    Hij moet t/m maandag in quarantaine dus t kan wel door gaan maar dan moeten ik en mijn dochter niet ook ziek worden..
    o_O:$ Potver zeg.. in al die tijd geen corona en nu, terwijl het echt echt niet uit komt… pfffffff
     
  6. Stoeptegel

    Stoeptegel Bekend lid

    2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    @Elmii, wel heel prettig dat je er gewoon rust in kan hebben. Grappig om zo'n gevoel te hebben! Ik heb helemaal geen voorgevoel qua wanneer het geboren zijn worden, maarja van het geslacht zelfs al niet dus ik ben blijkbaar niet zo gevoelig :roflmao:
    Ik heb niet gemeten of ik koorts heb, omdat ik niet koortsig voel. Dus het zal wel niet. Dat scheelt wel veel, want koorts is ook niet optimaal als je zwanger bent nee. Hopelijk blijft het je deze keer bespaard!

    Oh ik wist helemaal niet dat bloeddruk zoveel effecten kon hebben, @Nandine. Fijn dat je daar uitleg over geeft! Aangezien het overgeven de hele ochtend doorging, denk ik eerder aan buikgriep. Dat heerst natuurlijk ook nu. Heb de verloskundige toch maar gebeld, aangezien die mega buikkrampen de hele dag door een beetje in mijn hoofd gingen zitten, maar zij dacht ook een griepje. Ik word morgen weer gebeld om te checken hoe het gaat. Wel prettig hoe relaxt, maar adequaat ze ermee omgaan.
    Doe jij nog iets voor je bloeddruk nu dan?
    Haha wij hebben hier ook dat we persoonlijkheid koppelen aan dingen die gebeuren hoor. Schopt de laptop weg, wij: nou, we zullen later dus geen problemen krijgen met schermtijd onder controle houden. Fantastisch om te dromen toch, heeeeerlijk!

    @youngmommy20, wat fijn om te horen dat je een goede werkdag had en ook nog zo leuk geslaagd bent voor je dochter! Heerlijk weekend zo dus!

    Aaaaargh nee joh, @Eliizzaa, wat een gestress! Bagger man! Ik ga heel hard duimen dat het alleen bij hem blijft en het dinsdag gewoon door kan gaan, hoop het zo voor jullie!
     
    Eliizzaa en youngmommy20 vinden dit leuk.
  7. Holagente

    Holagente Bekend lid

    1 jan 2022
    522
    502
    93
    Vrouw
    Oh nee, wat een rot timing! :( Hopelijk mag hij maandag uit quarantaine en krijgen jullie het niet. Ik duim voor je!
     
  8. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Nou ik begin al last te krijgen van mijn keel dus ik ben bang dat we pech hebben :(
    Ook mijn dochtertje hoor ik af en toe kuchen in bed..
     
  9. Holagente

    Holagente Bekend lid

    1 jan 2022
    522
    502
    93
    Vrouw
    Meen je… Bah… Dat vind ik echt enorm balen voor jullie. :( Hopelijk valt het ziek zijn dan in ieder geval mee…
     
    Eliizzaa vindt dit leuk.
  10. Nandine

    Nandine Actief lid

    18 aug 2021
    439
    423
    63
    Vrouw
    :thumup::thumup::thumup:
    Gatsie wat vervelend!! Voelt hij zich erg ziek ervan! Hopelijk krijgen jullie het niet en kan het dinsdag gewoon door gaan!
    Ik duim voor jullie!
     
  11. Nandine

    Nandine Actief lid

    18 aug 2021
    439
    423
    63
    Vrouw
    Klinkt inderdaad meer als een buikgriep. Niet fijn! Hopelijk voel je je snel beter!
    De verloskundige zei ook nog dat wanneer er iets in je lichaam niet helemaal lekker zit dat zich tijdens de zwangerschap heel snel uit is misselijkheid.
    Fijn dat de verloskundige er zo goed mee omgaat en morgen weer even belt.
     
    Stoeptegel vindt dit leuk.
  12. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    hij is alleen verkouden en hoofdpijn dus het valt gelukkig mee. Ik heb een beetje keelpijn en verstopte neus. Hopelijk is het gauw over :(
    Zolang het niet erger word gaat dinsdag wel door. Dus goed uitrusten maar..
     
    Nandine vindt dit leuk.
  13. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Oh god! Het lekken is begonnen! Ik zit rustig topless op bed en ik voel ineens wat nats op me vallen.. ik kijk nog naar het plafond en voel aan mijn neus.. misschien druppeld het daar ergens dacht ik. Nee hoor, beiden tepels lekken! Hahaha
     
    Mila2017, Peetje83, Marinda1988 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.807
    2.974
    113
    Vrouw
    @Mila2017 ik zie net dat ik jou bericht over de inleiding helemaal gemist heb! Wat super spannend zeg. Lijkt mij heel bijzonder om nu al de datum te hebben waarbij het echt gaat gebeuren!

    @bloempje2606 gefeliciteerd met jou dochtertje!!

    @Elmii wat fijn dat alles goed was bij de verloskundige! Wel jammer van die meting maar ik las dat je er wel vertrouwen in hebt. Dat is heel fijn!

    @Stoeptegel @Eliizzaa jeetje meiden dat zijn geen fijne berichten! Beterschap❤️
     
    Mila2017, Elmii en Stoeptegel vinden dit leuk.
  15. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.807
    2.974
    113
    Vrouw
    Ik heb woensdag weer controle bij de vk ik ben heel benieuwd of mijn baarmoeder ook hoger ligt! Nu soms al het idee dat m’n organen geen ruimte hebben hihi! Verder is er sneller dan verwacht een nieuw vriendje op ons pad gekomen! Wij halen 4 juli onze nieuwe kat op❤️ Mensen zochten voor hem een nieuw huisje ivm allergie! Het was echt of het zo moest zijn want de ontmoeting was heel geslaagd! In augustus wordt hij 1. Vind het een mooi idee dat wij hem hopelijk nu een gouden mandje kunnen bieden.
     
    capo, Marinda1988, Mila2017 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Inderdaad alsof het zo had moeten zijn, vaak komen dingen als je het niet verwacht.

    [​IMG]
     
    Nino12 vindt dit leuk.
  17. Elmii

    Elmii Bekend lid

    2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    @Nino12 Pff dat gevoel van geen ruimte heb ik dus ook maar bij mij ligt m’n bm dus nog steeds 4 weken hoger zeg maar.
    Wat fijn dat jullie een nieuwe kat kunnen halen die zal een heel fijn plekje krijgen ♥️

    @Eliizzaa Hihi idd echt begonnen, ik zit er hier ook op te wachten haha maar wie weet duurt het nog ff


    Nou mijn bloeddruk is wat aan de lage kant en vanochtend had ik zwart voor m’n ogen en heel misselijk en kreeg het warm had echt het gevoel flauw te vallen. Had wel actief gedaan maar dit had ik nog niet eerder gehad. Ben meteen gaan zitten en trok na een tijdje wel weg. Nu gaat het weer goed buiten dat vreselijke maagzuur om wat ik nu weet heb… :rolleyes:
     
    Eliizzaa en youngmommy20 vinden dit leuk.
  18. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.807
    2.974
    113
    Vrouw
    ja ik ben dus ook heel benieuwd waar die van mij zich bevind hahaha! Ja we kijken er ook wel echt naar uit ❤️ Hij schijnt ook heel lief met kinderen te zijn. Dat is niet fijn! Gelukkig trok het weer weg. Ohja maagzuur genieten dat :roflmao:
     
  19. Mila2017

    Mila2017 Actief lid

    18 jan 2022
    285
    452
    63
    Vrouw
    Wat fijn voor je dat jullie een nieuw katje krijgen!! Dat gaat echt opluchten en je gedachten wat verleggen. Het hielp bij mij in elk geval heel goed om het een plekje te geven. Natuurlijk is het nooit vervanging maar heerlijk om weer gespin om je heen te hebben en fijn dat jullie een gouden mandje kunnen bieden!
     
  20. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Hebben jullie een bepaald kleurenthema gekozen voor jullie kindje? Of hebben jullie gewoon van alles door elkaar wat je leuk vind?

    [​IMG]
     
    Stoeptegel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina