Leuke vraag! Wij hebben qua kleding vooral neutraal wat ik kon scoren op Vinted. Wel heel blij mee trouwens! Ga vast na de geboorte nog wel op zoek naar specifieke jongens- of meisjeskleding, haha. Maar ook andere dingen zoals het aankleedkussen, de wagen en dergelijke neutraal. Ook vanwege de wens voor meer kinderen, dan moet het ook voor een ander geslacht nog mee kunnen. Het kamertje heb ik heerlijk rustig wit met natuurlijke materialen en één muur met alle kleuren: grijs, geel, blauw, rood en groen. Geen knalkleuren, maar mooi rustig. Nja, hopelijk pakt het in het echt uit zoals het ontwerp, want het zit nog niet op de muur, haha. Ik wilde wel wat rustiger, maar mijn man vond dat saai dus ik heb hard gezocht naar een alternatief waar we allebei heel blij mee waren.
Ik heb ook veel natuurlijke kleuren, maar ook wat roze (oudroze) en geel, verder heb ik bij de wibra een mooie nieuwe collectie gezien met oudgroen en dat past zo mooi bij de kleuren die wij al hebben maar ik twijfel of oudgroen niet meer voor jongens is? Ik zelf vind van niet maar mijn vriend kevin vind van wel. Ik neig zelf toch ook steeds meer naar natuurlijke tinten met het oudgroen erbij. Wat is jullie mening hierover? In onze slaapkamer hebben we ook groen.
Al doe je babyblauw, doe vooral wat je samen leuk vindt! Wat anderen vinden, maakt echt helemaal niets uit. Jullie huis, jullie kind, jullie keuze. Je moet er vooral zelf enthousiast over zijn! Dat gezegd hebbende, vind ik groen ook mooi bij een meisje hoor. Je kunt het goed combineren met bijvoorbeeld gouden accenten als je het iets meer richting een meisje wilt. Knopjes van de commode vervangen door leuke gouden knopjes bijvoorbeeld. Of je combineert het mooi met oudroze beddengoed en verschoonkussenhoes. Of met okergeel, ook mooi! Keuzes zat
voor de kamer hebben wij terracotta kleuren in combinatie met een zachte lichte keur. Qua kleding niet echt een thema maar met knal kleuren zul je ons niet zien haha, dat vind ik persoonlijk niet zo leuk. Of hele heftige printjes dat is ook niet mijn ding.
Oeehhh terracotta vind ik ook echt prachtig! Voelde voor mij net niet neutraal genoeg, maar als we net als jij wisten dat we een meisje kregen, had ik dat vast ook gedaan, haha!
Wij kiezen ook voor een terracotta kleur in de accessoires, dit in combinatie met zwarte meubels met houtkleurige accenten. Vinden wij zelf erg leuk, zowel voor een meisje als jongen! Wij gaan in juli/augustus bezig met de babykamer. Kijk er nu al naar uit!
@Nino12 heel herkenbaar, ik merk dat ik vooral vaker best benauwd ben, alsof mijn longen al flink weggedrukt worden, ben ook heel snel buiten adem, de trap oplopen is soms al een hele opgave. Wat fijn dat jullie een nieuwe kat krijgen, dat zal het gemis toch wel verzachten. Wij zijn ook dol op katten, hebben er 5 Heb je een foto van jullie nieuwe aanwinst? @Eliizzaa ohnee wat vervelend! En zeker de timing, hopelijk kan het dinsdag gewoon doorgaan. Beterschap! @Stoeptegel Voor jou ook beterschap! @Mila2017 Wat bijzonder dat je al een datum hebt, lijkt me heel apart om al te weten wanneer het grote moment daar is! Hier komen ze volgende week maandag eindelijk de muur plaatsen in de slaapkamer. Dan kunnen we ook eindelijk verder. 3 slaapkamers verven en inrichten. De jongens krijgen allebei nieuwe kasten en mogen een kleurtje uitzoeken voor op de muur. De oudste verhuisd van slaapkamer en zijn oude kamer wordt dan de babykamer. Wat we qua kleuren op de babykamer dan willen gaan doen weten we nog steeds niet, maar dat komt wel als boven alles klaar is, ben al blij dat er eindelijk een datum is dat die muur geplaatst wordt.
Oh het kan ook zeker voor een jongen, ben ik het helemaal mee eens. Maar op een of andere manier was mijn eigen gevoel daarbij niet goed ofzo. Misschien hormonen, want ik zie het vaak zat in jongenskamers en ben dan helemaal enthousiast, haha. Snap mijzelf soms ook niet Met zwart en hout erbij klinkt ook heel tof! Leuk idee!
Oh wow dat vind ik ook een mooie kleur alleen voor de ruimte van de babykamer vonden wij het dan te donker worden. maar twijfelde er inderdaad ook over.
Oh erg hè? Net of je nooit een conditie gehad hebt hahaha! Oh wauw 5! Wat leuk zeg. Ik hou sowieso heel erg van dieren hahaha hebben ook een paard. Ik heb zeker een foto! Het is nu al een flinke kerel en moet nog 1 worden! Hebben jullie ras katten of ook Europese korthaar? Super fijn dat jullie straks ook lekker verder kunnen met de verbouwing.
Ja de conditie is echt ver te zoeken Dat is inderdaad al een flinke kerel, wat een leukerd! Wij hebben 3 raskatten (Maine coon, ragdoll en cheetoh) en 2 langharige htk's, al wordt door hun lange haren vaak gedacht dat het ook raskatten zijn
Ik heb een maxi cosi gekregen maar die is al 5 jaar oud maar werkt nog prima. De maxi cosi is 2 jaar geleden voor het laatst gebruik door de vorige eigenaar. Kan dat kwaad qua veiligheidsnormen ofzo? Want ik maak me daar opeens best zorgen over namelijk.
Oooh wat een schatje!! Leuk dat hij zo groot is, dat vind ik gaaf bij katers. Dit is Mickey onze Ragdoll
Hoe is het @Eliizzaa? Zijn jij en je dochtertje negatief gebleven en kan het doorgaan morgen? Fingers crossed!!
Wat een mooierd! Hij is een stuk lichter dan onze ragdoll Dit is ons 5-tal, allemaal katers trouwens.
Ik voel me niet heel fit. Geen corona test gedaan. Die ga ik ook niet doen want dan voel ik me alleen maar kut. Dochtertje gaat prima gelukkig! Hopelijk blijft t zo dan stappen we morgen iig in het “partnerschaps” bootje hihi. We gaan wel afstand houden van iedereen die komt en dus ook niet knuffelen.. erg ongezellig maar als mijn vriend nog besmettelijk is of ik heb het, dan willen we anderen niet aansteken