Wat een mooi stel! Gezellig al die katjes haha. Ik zou er gerust nog eentje willen maar mijn vriend vindt het verharen toch wat minder prettig. We hebben ook nog een hond die kan gelukkig goed opschieten met de kat en ze spelen regelmatig.
Wat balen dat je je niet fit voelt, vanavond goed eten en lekker op tijd naar bed en hopelijk dat het morgen wat gezakt is. Geniet van je dag!!
Fijne dag vandaag @Eliizzaa !!! Ik hoop dat je je wat beter voelt en heerlijk kan genieten! Houd ons op de hoogte, iig prachtig weer
Hele fijne dag @Eliizzaa ! Geniet ervan ondanks het afstand houden. Hopelijk voel je je fitter dan gisteren. Veel liefde en geluk gewenst! ❤️
Dank voor de lieve berichtjes dames! Ik voel me veel beter gelukkig! Alleen wel heel erg benauwd.. en wat verkouden. Maar geen pijn meer in m’n longen gelukkig! We gaan straks optimaal genieten hihi
whoee spannend idd dat je al een datum hebt!!! Ik loop ivm met mn keizersnede ook de laatste 3 weken in het ziekenhuis en ga dan ook de datum horen.. stiekum hoop ik 22-09-22 haha!
Hey . Vandaag had ik de suikertest en this van dat . Vrijdag naar de endocrinoloog maak me toch wat zorgen komt wel even binnen . Voel mij ook al weken supervermoeid .
Waren je waardes erg afwijkend? En moet je nu op een bepaald dieet gaan of weet je dat nog niet? Maar probeer je maar niet teveel zorgen te maken. Ergens is het ook wel fijn dat ze er nu achter zijn gekomen, want dan kunnen ze er iets tegen doen. Wel enorm vervelend van die vermoeidheid… Ik heb over +- 3 weken de suikertest. Zie best wel op tegen het drankje en een eventuele negatieve uitslag.
Morning meiden! Zo, dit is echt de eerste week dat ik het echt even zwaar heb en ik dat mentaal niet echt lekker kan verwerken zegmaar. Nasleep van de buikgriep in combinatie met al maaaaaanden slecht slapen (lees: om 03.00 uur wakker worden is echt geen uitzondering, eerder een regel) hakt er flink in. Deze week dus ook even niet fietsend naar mijn werk helaas. Daardoor maak ik me weer zorgen over mijn erger wordende rugpijn, aaargh. Ben nu echt zo'n ontevreden zeikwijf @23Lena23, wat vervelend dat je zwangerschapsdiabetes hebt zeg! Hopelijk is het mild genoeg om het met een dieet onder controle te krijgen! Al is een dieet ook niet je van het.. Ik hoop dat je vermoeidheid er uiteindelijk dan minder door wordt en er toch iets positiefs is.. Voor jou ook spannend, @Holagente! Testen ze standaard bij jullie met een bepaalde termijn of zijn er aanwijzingen dat je het zou kunnen hebben? Ik heb van de dames van centering pregnancy gehoord dat het drankje op zich meevalt, maar de wachttijd ellendig is en je echt iets mee moet nemen km jezelf te vermaken.. wie weet heb je er iets aan
Nou hou je hart maar vast haha. Duurt super lang! Ik heb het nu toevallig. Het drankje is super zoet. Ik ben er super misselijk van geworden. Dan nog bloedprikken, half uur lang je bloeddruk laten meten. Dan over uur bloedprikken en dar weer na een uur bloedprikken en dan nog anderhalf uur wachten op de uitslag daar gaat je vrije dag.
Helaas.. ik ben niet gespaard gebleven. Moet ik dit nog doorgeven aan de verloskundige of huisarts? Of is dat verder niet nodig? gelukkig was gisteren wel een hele mooie dag en voelde ik me gisteren beter dan vandaag. We hebben gewoon heerlijk kunnen genieten van ons dagje
@23Lena23 @Holagente @lille wat vervelend meiden dat jullie dit allemaal moeten doen. Ook spannend voor de uitslag? Hadden jullie met bloedprikken de suiker te hoog??? @Stoeptegel he bah! Wat rot dat je even niet lekker in je vel zit. Hoe komt het dat je elke keer zo vroeg wakker bent?? Nou zeiken mag soms gewoon hoor! Lucht altijd wel even lekker op. Rustig aan meid ❤️
oh nee!! Misschien dat het handig is dat de verloskundige het weet?? Voel je je heel ziek vandaag of is het te doen?? fijn dat je gisteren een mooie dag hebt gehad! Dat nemen ze je gelukkig niet meer af. Beterschap ❤️