Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    Vanochtend op m'n werk even nuchter laten prikken: 4,3, dus volgens mij helemaal goed zo!

    Goede weekendplannen allemaal! Hier weinig gepland, wat fijn is, want ik heb een drukke werkweek, bijna achter de rug, dus ik denk veel rustig aan doen!
     
    Mila2017 en Nino12 vinden dit leuk.
  2. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Ik zal zo nog even de foto´s toevoegen van het groene setje wat wij toch voor ons meisje hebben gekocht. Met een vestje en haarbandje maakt het meer meisjes achtiger.

    [​IMG]
     
  3. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Mijn excuses aan iedereen die ik tot last ben geweest, ik snap volkomen dat er meldingen over zijn gemaakt. Ik doe er vanaf nu alles aan om dat te voorkomen. Dat zat betekenen dat ik minder actief ga zijn. Om jullie rust te geven en niet tot last te zijn.

    [​IMG]
     
  4. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Hierbij de foto’s van het groene setje + het vestje. Mijn vriend vind het toch wel heel leuk voor onze kleine meid.

    [​IMG]
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Stoeptegel, Laraxx, Marinda1988 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Zo meiden, weer heerlijk veel geschreven afgelopen dagen :)!

    @capo wat klinkt jouw trip als een heerlijke mini vakantie en wat mooi om te lezen dat je met jouw partner gewoon op iedere hoek van de straat lekker kan knuffelen. Jullie zijn volgens mij nog hartstikke verliefd samen!

    En wat lief dat je woensdag aan mij dacht. De nacht ervoor had ik een slechte nacht, geobsedeerd qua baby voelen en extreem angstig daarin. Stom eigenlijk, want het zou toch wel te bizar zijn als zoiets nog een keer zou gebeuren op precies dezelfde dag. Maar goed, psychisch is dat soms raar. Gelukkig na de ochtend werd de baby ongelofelijk druk en toen was het moment van het ontvangen van de sleutel van ons huis :)!!! Daardoor een hele leuke dag gehad en verdween het beladen ervan naar de achtergrond. Wel blij dat die dag nu voorbij is.

    @Eliizzaa oh wat balen zeg, ik moet je eerlijk zeggen (misschien is het regio Alkmaar-hhw) dat ik echt ALLEEN MAAR berichten krijg van mensen met Corona de afgelopen week. Het is echt niet normaal, ik heb er zonder grap 20 nu in mijn omgeving. Ik bereid me dus echt voor op een nieuwe besmetting, want er lijkt geen ontkomen aan. Hoe gaat het nu met je?

    @Nino12 wat heerlijk, weer is ook lekker (niet te warm niet te koud), geniet er lekker van!

    @Stoeptegel je mag natuurlijk af en toe klagen hoor, ik doe dat ook soms. Je bent en blijft dankbaar, maar soms is het even teveel. Weinig slaap helpt daar niet aan mee. Hopelijk kan je wat slaap inhalen (desnoods met middag dutjes) zodat je je beter gaat voelen.

    En zo gek, ik ben dus niet geprikt op suiker. Niet in het begin en toen ik er over begon bij de VK vorige week zei ze dat het niet nodig was. Ik zei nog dat er diabetes in de familie voor kwam en dat mijn dochter behoorlijk stevig ter wereld kwam (weet niet of ik toen wel ben gecheckt in het begin), maar omdat het niet een vader moeder broer of zus was met diabetes (het zijn ooms etc) was het niet nodig. Nu is mijn moeder diabetes verpleegkundige dus ik ga wel vragen of zij mij even wil prikken haha! Zeker als ik zie dat er hier toch een aantal het hebben. Is wel fijn om dat uit te sluiten. Ik zag wel dat er op ijzer was geprikt in het ziekenhuis en de vk vroeg om die uitslagen en zei oh dat is te laag. Heeft niemand je hierover benaderd? Ehh neeee.. gaat lekker dus haha! Sterkte alvast met dat drankje @Holagente, ik hoor er idd dezelfde verhalen over als @lille aangeeft. Houd ons op de hoogte iig!

    Ik zal misschien wat vaker afwezig zijn aankomende tijd omdat het nu druk gaat worden met de verhuizing. Veel regelen, over nadenken en ook een deel zelf gaan doen, dus het worden even pittige maanden, maar ook heel veel zin in! Hierbij een foto van ons nieuwe huis. Met wat perzikjes voor de anonimiteit hahahah
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Stoeptegel, Nandine, Elmii en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    wow wat een ontzettend gaaf mooi huis. Wij zouden dat zuper graag willen maar blij met ons kleine huisje in rotterdam met 2 slaapkamers. maar wij mogen zeker niet klagen gezien de woningmarkt momenteel.

    [​IMG]
     
    Marinda1988 vindt dit leuk.
  7. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Wij hebben de kinderwagen net toch maar besteld met afterpay. Vind er ergens wel erg veel rust in moet ik zeggen.

    [​IMG]
     
  8. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.789
    2.383
    113
    Limburg
    @Marinda1988 ziet er van de buitenkant in elk geval mooi uit! Moeten jullie nog flink gaan klussen?

    @capo Soms is het heerlijk om een weekend niks gepland te hebben, zeker als je een drukke week achter de rug hebt. Geniet van de rust!

    @lille Leuk, de bios, naar welke film ga je?

    @Eliizzaa Fijn dat jullie aan de babykamer gaan beginnen.
    Hier zou komende maandag de muur worden geplaatst, maar nu is dat een week opgeschoven, was echt even balen toen ik het hoorde want het schiet gewoon voor geen meter op zo en ik wil het zo graag klaar hebben boven.

    @Nino12 Ohh heerlijk zeg! Geniet van jullie weekend!

    @ de dames met (mogelijk) zwangerschapssuiker, ik heb er geen ervaring mee, hopelijk hebben jullie er weinig last van, lijkt me toch vervelend.

    Wij gaan morgen naar dierenrijk in Mierlo. M'n vader had dagjes uit gewonnen bij de postcodeloterij, maar die doet daar nooit wat mee, dus mochten wij wat uitzoeken.
    En zondag met de jongens naar Jump square, kunnen ze eens flink wat energie kwijt.
    En nog maar 9 dagen werken (3 weken 3 dagen per week) en dan begint mijn vakantie en aansluitend verlof, heerlijk! Ben inmiddels ook echt aan 't aftellen, want het werken begint toch weer steeds zwaarder te worden.
     
    capo, Mila2017, Nino12 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Wij hebben dit nestje trouwen voor €15,- gekocht via marktplaats echt hij is zo goed als nieuw.

    [​IMG]
     
    Mila2017 vindt dit leuk.
  10. Mila2017

    Mila2017 Actief lid

    18 jan 2022
    285
    452
    63
    Vrouw
    Wat leuk, naar Dierenrijk! Ik woon er vlakbij :) heel veel plezier geniet ervan!!
     
    Peetje83 vindt dit leuk.
  11. Mila2017

    Mila2017 Actief lid

    18 jan 2022
    285
    452
    63
    Vrouw
    4,3 nuchter is heel erg netjes, je moet idealiter onder de 5,6 zitten en dat zit je ruim :)
     
    capo vindt dit leuk.
  12. Mila2017

    Mila2017 Actief lid

    18 jan 2022
    285
    452
    63
    Vrouw
    Dat lijkt me zo super gaaf, concert at sea staat echt op mijn verlanglijstje. Hopelijk volgend jaar!! Heel veel plezier :) ben benieuwd naar de line up.

    We vertrekken zondag voor een weekje Ibiza dus ik mag ook niet klagen!

    Fijn weekend lieve dames!
     
    Stoeptegel, Nandine, Marinda1988 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw

    Helaas nog steeds verkouden hier. En dochtertje gisteren van de opvang moeten halen met 38,8 graden koorts.. maar ze gaat nu gelukkig wat beter. En wat een mooi huis wauw!! Geniet lekker van het inrichten, het is zwaar, maar ook geweldig! Het wachten is eindelijk voorbij! Geweldig :)

    & inderdaad heel veel besmettingen hier in de omgeving! Dus bereid je indd maar alvast voor -.-
     
  14. bloempje2606

    bloempje2606 Actief lid

    20 dec 2021
    115
    327
    63
    Vrouw
    veel plezier @Peetje83! Ik woon daar ook vlakbij toevallig @Mila2017. Hier ook wat minder actief ivm het verbouwen en verhuizen. Zooooo veel werk, ben helemaal gesloopt elke dag.

    @Marinda1988 gefeliciteerd met jullie mooie huis!

    @Nino12 geniet er van!!!

    @capo wat fijn dat jullie zo genoten hebben :rolleyes:

    en @Eliizzaa van harte met jullie partnerschap :D!!
     
    Eliizzaa, capo, Mila2017 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Elmii

    Elmii Bekend lid

    2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Drukke tijd zo met het huis maar wel de moeite waard natuurlijk straks lekker genieten!
    Maar jouw berichtje over Alkmaar haha :roflmao:, ik ga dit weekend met m’n vriend 2 dagen naar Alkmaar de kindjes gaan bij m’n zus logeren, dus grote kans dat we terugkomen met corona dus Hihi, hoop het niet. En @Eliizzaa beaamt het… oeps ​
     
    Marinda1988 en Eliizzaa vinden dit leuk.
  16. bloempje2606

    bloempje2606 Actief lid

    20 dec 2021
    115
    327
    63
    Vrouw
    Hier een kleine glimp van onze nieuwe woning (letterlijk het enige deel plus 2 slaapkamers waar vrijwel niks aan gedaan hoeft te worden, de rest boven/buiten is puin inmiddels :roflmao:)


    Én de meest recente (laatste dag vakantie) buik foto die ik heb. Ik zie echt verschil met de eerste vakantie dag en de laatste vakantie dag, maar dat is waarschijnlijk gewoon al het eten van daar :roflmao::roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Stoeptegel, Eliizzaa, Mila2017 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Holagente

    Holagente Bekend lid

    1 jan 2022
    522
    502
    93
    Vrouw
    Prachtig huis en wat een mooie jurk en buik!
     
    bloempje2606 vindt dit leuk.
  18. Elmii

    Elmii Bekend lid

    2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Mooi! En bij die laatste foto vroeg ik me even af wat een enorm huis jullie hadden gekocht haha maar het is op vakantie. Mooi buikje ook!
     
    bloempje2606 vindt dit leuk.
  19. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    #3959 youngmommy20, 2 jul 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2022
    Straks komt de kinderwagen binnen en daarna moet ik van 12:00u tot 17:00u werken en ik ga daarna de zwangerbox van ouders van nu ophalen. Ben heel benieuwd naar de box iemand ervaringen ermee? Mijn werk is erg leuk en weer veel leuke decoratie dingen gezien. Even een notitie: de kinderwagen komt dus maandag binnen. Maar ik heb dan stage.. oh maar me vriend is maandag vrij dus dat komt goed uit, dan kan hij het pakket aannemen.

    [​IMG]
     
  20. Holagente

    Holagente Bekend lid

    1 jan 2022
    522
    502
    93
    Vrouw
    Zitten een aantal leuke dingen in de zwangerbox, maar ook wel veel foldertjes etc. Maar goed, ik vind het al hartstikke leuk dat ze van die gratis boxen aanbieden!
     
    youngmommy20 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina