Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Ja precies en wij hebben het niet super breed dus alle gratis dingen zijn mooi meegenomen. Weet iemand nog leuke gratis dingen die ik zou kunnen aanvragen?

    [​IMG]
     
  2. Holagente

    Holagente Bekend lid

    1 jan 2022
    522
    502
    93
    Vrouw
    Het even voor je opgezocht… Babydump (maar die had je al, toch?), de blije doos, rompertje bij de Zeeman, Etos babydoos, Kruidvat blije baby tas en veel verschillende supermarkten bieden het een en ander aan.
     
    youngmommy20 vindt dit leuk.
  3. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    #3963 youngmommy20, 2 jul 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2022
    Bedankt. Die van de babydump heb ik inderdaad al, de blije doos heb ik aangevraagd en kan ik inmiddels ophalen. Die van de zeeman heb ik nog niet, moet je die via de site aanvragen? etos tas en kruidvat tas heb ik inderdaad ook al. Ik ga ook eens kijken bij de verschillende supermarkten. Thnx. Kleine note: ik voelde de kleine net weer flink schoppen en bewegen, vind het nog steeds zo bijzonder. Sinds een paar dagen echt aan het genieten van de zwangerschap. Wat mij steeds meer rust geeft en minder stress, ben nu heel gelukkig met de zwangerschap, ons meisje en ons komende gezinnetje.

    [​IMG]
     
  4. Holagente

    Holagente Bekend lid

    1 jan 2022
    522
    502
    93
    Vrouw
    Oh, mijn borsten/tepels lekken inmiddels zo extreem. De hele dag door. Een kleverige, kleurloze substantie stroomt echt langs mijn lichaam naar beneden als ik geen BH aan heb (anders dient dat gelukkig als uitlekbakje). Een paar druppels lijken mij wel normaal, maar dit? :roflmao:
     
    Mila2017 vindt dit leuk.
  5. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    Oh my! Wat onhandig joh!

    Misschien is dit al op te vangen en in te vriezen? Er zijn vrouwen die echt in de laatste weken al kolven om minidrupjes te bewaren. Misschien kan dat hier ook mee?
     
    Laraxx en youngmommy20 vinden dit leuk.
  6. Holagente

    Holagente Bekend lid

    1 jan 2022
    522
    502
    93
    Vrouw
    Dat kan ik wel eens proberen! Zou dit al wat voedingsstoffen kunnen bevatten? Het zijn namelijk nog niet echt witte druppels (al droogt het wel wit op, lekker smakelijk :rolleyes:).
     
  7. Mila2017

    Mila2017 Actief lid

    18 jan 2022
    285
    452
    63
    Vrouw
    Mega vervelend! Ik heb er ook last van, plak van die pads in mijn beha’s dat scheelt een hoop wassen :)
     
  8. Holagente

    Holagente Bekend lid

    1 jan 2022
    522
    502
    93
    Vrouw
    Check! Heb ze in huis gehaald!
     
    Mila2017 vindt dit leuk.
  9. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Ik heb net de zwangerschapsbox van ouders van nu geopend en ik vind hem zooo leuk. zoveel waardevollespulletjes vinden wij, misschien overtrefd de blije doos het nog. Ik ben heeel benieuwd hoor. Vind het opeens zo fijn om met zo'n hydrofiele doek bij mijn gezicht te slapen en met het knuffeltje voor ons meisje. Is dat ook goed dat mijn geur er dan al aan zit?

    [​IMG]
     
  10. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Wat een schattige buikjes! Hier heb ik een 4-ling buik hahaha
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Stoeptegel, Marinda1988, Holagente en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Vannacht echt voor het eerst een rotnacht gehad, om half 2 wakker om te plassen, 4 uur opeens klaarwakker. Daarna nog ongeveer 2 uurtjes beetje gerust. Ben nu vanaf half 7 al wakker pff... Vandaag weer verder met de verhuisdozen uitpakken die wij nog tegenkwamen.

    [​IMG]
     
  12. Mila2017

    Mila2017 Actief lid

    18 jan 2022
    285
    452
    63
    Vrouw
    Prachtige buik!!
     
    Eliizzaa en youngmommy20 vinden dit leuk.
  13. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je hebt genoten in Alkmaar :), maar idd iedereen vermeden hebt haha!
     
    Nandine vindt dit leuk.
  14. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.701
    2.346
    113
    Limburg
    Volgens mij kan je wel al kolven in de zwangerschap, maar pas vanaf een week of 36, Google maar eens op prenataal kolven/antenataal kolven.
     
    Holagente vindt dit leuk.
  15. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.701
    2.346
    113
    Limburg
    @bloempje2606 mooi huis! Althans, de kleine glimp die we zien, keuken ziet er echt mooi uit! En mooi buikje!

    @Elmii, hopelijk hebben jullie een fijn weekend en keren jullie huiswaarts zonder corona...

    @Eliizzaa 4-ling buik of niet, ook een prachtige buik!

    Ik kreeg vrijdag op het werk ook al commentaar op m'n buik dat die toch al erg groot is :roflmao:

    Gisteren een geslaagde dag gehad in de dierentuin, maar na zo'n dag ben ik echt gesloopt en voel ik me lichamelijk een 80-jarige. Ben ook regelmatig tussendoor moeten gaan zitten Meerdere hier nu al last van? Of is het gewoon de leeftijd... Ben natuurlijk ook de jongste niet meer, volgens mij zelfs de oudste van iedereen hier :| :roflmao:
     
  16. Holagente

    Holagente Bekend lid

    1 jan 2022
    522
    502
    93
    Vrouw
    Fijn dat je zo’n geslaagde dag in de dierentuin hebt gehad! De hele dag door struinen, of dat nou door de dierentuin of een stad is, is sowieso wel vermoeiend (vind ik). Laat staan als je zwanger bent.
    En ach, ik ben één van jongsten en heb daar dus ook wel last van. :rolleyes: Al helemaal als het wat warmer weer is.
     
  17. Nandine

    Nandine Actief lid

    18 aug 2021
    439
    423
    63
    Vrouw
    Fijn dat je zo’n leuke dag hebt gehad!

    Ik heb gisteren gemerkt dat ik niet meer zo lang achter elkaar kan zitten. Gisteren 3 uren in de auto gezeten en ik had enorme pijn onder mijn rib. Een hele dag slenteren lijkt mij ook geen pretje, dan zou ik ook af en toe even moeten zitten.
     
  18. Nandine

    Nandine Actief lid

    18 aug 2021
    439
    423
    63
    Vrouw
    Nog even een fotootje van de voortgang :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Stoeptegel, Mila2017, Eliizzaa en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. youngmommy20

    youngmommy20 Niet meer actief

    Morgen mijn laaste stage dagje bij de baby's. Wat ga ik ze toch missen. Dinsdag laatste dag bij de peuters ook hun ga ik natuurlijk missen. Maar ik kom ooit terug. Sws gaat mijn kleine meisje er heen als ze ongeveer 4/5 maanden oud is denk ik. Dus we blijven met elkaar in contact en wie weet doe ik over een jaartje toch wel weer de opleiding en keer ik daar gewoon terug. Ik mag altijd even langskomen van ze en ga dat ook zeker eens doen. Vind het zo jammer hun hebben mij echt alles geleerd wat ik nu kan en weet en dat maakt het ook wel dubbel. Ergens ook goed om de wegen na 2 jaar te scheiden maar ik ga ze wel missen het is 2 jaar lang routine geweest heb zo'n band met de kindjes gekregen.

    [​IMG]
     
  20. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.701
    2.346
    113
    Limburg
    Lang zitten doet bij mij ook pijn ja, maar dan vooral in de schaamstreek. Ook wanneer ik na een avondje bankhangen naar bed ga, doet het zelfs even pijn wanneer ik ligo_O

    Moet wel zeggen dat ik qua lopen normaal gesproken echt wel wat gewend ben. Normaal fiets ik dagelijks naar het werk om daar vervolgens alleen maar bezig te zijn met tillen en lopen. Maar al vanaf een week of 14 werd dat al te zwaar.

    Ook een mooi buikje trouwens ;)
     
    Nandine vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina