Ja! Soms een uurtje ofzo zo’n vlaag en dan vind ik dat meteen heel spannend. Maar dit herken ik wel van eerdere zwangerschappen. Hoort erbij, er gebeurt van alles in je baarmoeder. Ik maak me zorgen dat mijn borsten niet zo gevoelig zijn. Vorige zwangerschap meldde ik op 5+2 (over 2 dagen zou dat zijn) al hele grote en gevoelige borsten. Dan moeten ze opschieten
Ja die krampen in mn buik heb ik ook, meestal tegen de avond aan een beetje en dat duurt dan ongeveer een half uurtje tot een uurtje en dan is het ook weer weg. Mn borsten wel zeg pff beide maar vooral rechts, ik ben geopereerd aan een cyste vorig jaar, nu bleek januari dat er alleen nog littekenweefsel is maar er zit mooi wel een ontsteking nu. Gelukkig helpt het om te koelen...en neemt het weer af maar fijn is anders.
ja ik vind die krampen dus ook heel spannend! Misschien moet het nog komen? Elke zwangerschap is natuurlijk anders
Jaaa gelukkig gaat het al beter, maar ja omdat sowieso het littekenweefsel al wat pijnlijk bleef is het ook niet mogelijk om borstvoeding te geven. Waar ik dan wel bang voor ben is als ik enorme stuwing krijg wat dan? Maar ja goed dat duurt nog even natuurlijk maar dat zijn dan die scenarios die wel door mn hoofd gaan en die ook mn slaap niet bevorderen.
Ik heb alleen gisteren in de namiddag in de auto naar huis een flinke steek gehad, duurde maar 2 seconden en toen was het weg. Borsten zijn bij aanraking gevoelig en tepels zijn donkerder en groter. Stoelgang gaat moeilijker maar verder gaat t prima hier! ik merk wel dat ik nog steeds niet heel veel vertrouwen heb in mijn lichaam en het hebben van een gezonde zwangerschap. Door de ma ben ik heel voorzichtig en onzeker.. zeker aangezien ik zo goed als geen last heb van mijn buik, dan denk ik, groeit er wel wat dan?
ja ik begrijp je zorgen maar er is vast een goede oplossing voor! Ik denk dat de aankomende periode sowieso helemaal spannend gaat zijn! Hopelijk kun je het een beetje los laten en toch wel een goede nachtrust hebben! Want veel slaap hebben we nodig op dit moment haha
begrijp jou helemaal! Ook ik merk vooral toch een soort onbewuste spanning of alles wel goed gaat. Het is ook lastig om dat uit te zetten. Hopelijk allemaal straks een mooie echo zodat we hopelijk weer een beetje adem kunnen halen ❤️
Jaaaa eerlijk is eerlijk ik heb dat ook wel hoor...ik kijk heel erg uit naar de eerste echo om ook echt die bevestiging te krijgen. En van jou snap ik het ook zeker omdat je gewoon een nate ervaring hebt gehad en dat is niet niks en zoiets vergeet je ook niet snel natuurlijk.
Pffff absoluut ik ga enorm moe men bed in maar ook niet echt uitgerust wakker worden. Maar komt idd vast goed allemaal, en anders kan ik altijd overleggen met de huisarts hierover dus dat is ook wel een prettig idee
1 dag na nod, natuurlijk vanmorgen de clearbleu met dezelfde uitslag als donderdag. Maar aangezien ik hier ook nog 3 van haf,dacht ik ach maar beter opmaken. Hij wordt nu wel echt heel donker