Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    @Laraxx ik ben ook heel erg benieuwd naar je echo :) heb hem over 1,5 week staan.

2. youngmommy20

youngmommy20 Niet meer actief

Hi, hoe is het met jullie? Weet iemand wanneer ik het beste alvast een pakje zoogcompressen kan kopen? Is dat nu al handig om in huis te hebben of pas vanaf een bepaalde week?

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Wauwww de echo was super!!! Zal wat fotootjes plaatsen.. ze sliep eigenlijk de heletijd dus weinig beweging maar wel echt goed haar gezichtje kunnen zien... ze lijkt op m'n jongste zoontje en ook weer wat op t zoontje van m'n vriend.. echt een mengelmoesje dus! :) <3

Bijgevoegde bestanden:

Nandine, 23Lena23, Eliizzaa en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Het antwoord kan ik je niet geven, maar wel de tip dat er ook wasbare zoogcompressen zijn. Aangezien ik je weleens positief heb gehoord over wasbare luiers en het ook hebt gehad over natuurlijke kraamzorg, misschien een goede tip.
    Ik ken veel vrouwen die er erg enthousiast over zijn (en die bijna allemaal een hekel hebben aan wasbare luiers, dus dat hoeft geen referentie te zijn ;)).

Ohhhhhh woooow wat prachtig! Wat ontzettend tof dat je echt al herkent wie je erin ziet zeg! Wist niet dat je dat zo duidelijk kon zien.. heel erg leuk, geniet ervan, meis ❤️

Laraxx en youngmommy20 vinden dit leuk.
  5. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.940
    3.086
    113
    Vrouw
    ooooooh zo lief!!!!!

6. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Ochhhh wat een lief snoetje!

7. youngmommy20

#4067 youngmommy20, 8 jul 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2022
    Dankjewel voor de tip, had daar zelf nog niet eens aan gedacht dus bedankt. :thumup: Ik heb momenteel nog geen lekkende borsten, is ook wel aan de vroege kant of niet? Aangezien er ik er laatst wel wat over voorbij zag komen. Ik ben net gegonnen met het invullen van zo'n babyboekje die ik heb gekregen in de box van de babydump. Erg leuk om op zo'n manier te kunnen bijhouden op welke dag je een positieve test had, wat je eigen eerste reactie was (en dat ook later kunt terug lezen) en wat de reactie van de papa was. Ik vind het echt een aanrader zulke boeken en denk ook erg leuk om als babyshower cadeautje te geven. Ook als kraam cadeautje te geven/krijgen is het erg leuk vind ik. :p

8. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    Och, wat liefff… ❤️

9. mama20152018

6 sep 2021
    78
    119
    33
    Vrouw
    Ik lig in bed, heb enorme pijnscheuten/steken, rechts onder in lies. Zelfs als ik stil lig doet het zeer.
    Ik voel daf de kleine ook heel laag ligt,net boven schaamstreek.
    Het is of bandenpijn of een teken dat ik vandaag teveel gedaan heb.
    Kleine is lekker volop aan het bewegen. Heb maar even 2 paracetamols ingenomen, zal donderdag eens navragen bij verloskundige..

Mila2017 vindt dit leuk.
  10. Mila2017

Mila2017 Actief lid

18 jan 2022
    285
    453
    63
    Vrouw
    Oei dat is niet fijn. Rustig aan doen inderdaad, mocht je je zorgen maken gewoon even contact opnemen maar zoals je zelf zegt, het zal idd bandenpijn zijn of misschien te enthousiast geweest. Goed dat je luistert naar je lichaam! Hopelijk voel je je morgen weer beter

11. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Hoe is het vanochtend?

Is het aan één kant?

Iemand die ik ken had iets vergelijkbaars en toen bleek er door de druk van baby en baarmoeder een urineleider klem te zitten, wat zo ontzettend zeer deed.

Hopelijk heb je een beetje geslapen!

12. mama20152018

6 sep 2021
    78
    119
    33
    Vrouw
    Heb redelijk geslapen, heb het van acht nog wel gevoeld, nu rustig wakker worden.
    Baby was gisteravond hee druk. Je zag mijn buik bewegen.

13. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    @Laraxx wauwwww wat is dit gaaf weer om te zien! En super grappig dat je al kan zien op wie de kleine lijkt :).

@Nino12 bedankt voor het bijwerken van de lijst, ik zal mijn afspraken er ook nog even bij zetten.

@mama20152018 ah wat vervelend die pijnlijke steken! Het is fijn dat je ondertussen de baby voelt zodat je niet in paniek raakt dat er daar iets niet goed gaat. Hopelijk is het afgezakt en was het eenmalig vanwege teveel doen oid

Nino12 en Laraxx vinden dit leuk.
  14. youngmommy20

Goedemorgen allemaal, hier gaat het nog steeds niet goed. Heel erg benauwd na het traplopen, heel erg hoesten en mij stem is heel schoor en bijna weg. Heb heel lang geslapen en werd wakker gebeld door werk waar ik bleef maar ik had mij donderdag al netjes ziekgemeld voor 2 dagen. Dus vind het jammer van de miscommunicatie en vond wel vervelend dat de manager zei je werkt hier net 2 weken en dan meld je je al ziek. Ik zei gewoon ja sorry ik heb koorts, keel en hoesten en mijn stem is bijna weg. Ik dacht van zo kan ik toch geen klanten helpen. Maar goed het is nu geregeld. Hoop dat ik me volgende week wat beter voel. Maar wellicht helpt een verademende douche ook al wel een heel stuk. Dus ga dat proberen maar het is ook oke om je gewoon ff niet oke te voelen dat mag er zijn.

15. Nandine

Nandine Actief lid

18 aug 2021
    461
    426
    63
    Vrouw
    Oh wauw wat prachtig!
    En zo bijzonder dat je al ziet op wie ze lijkt ❤️

Laraxx vindt dit leuk.
  16. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Vervelend dat je je zo voelt! En idd, net alsof jij er iets aan kan doen..

Hopelijk knap je snel op!

T word je nu echt wel zwaarder he dames? Vind traplopen echt vreselijk, bijna geen adem bovenaan pfff :confused:

We zijn nu echt al opgeschoten met t kamertje, behang en geschilderd! Vandaag de gordijnen opgehaald (groene hangen over t bedje) en een nieuw lampje + mandje.. vind het zo'n lief kamertje geworden!

Mila2017 en youngmommy20 vinden dit leuk.
  17. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Fototjesss

Bijgevoegde bestanden:

Mila2017, Marinda1988, Stoeptegel en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. youngmommy20

Prachtig kamertje wordt het zeg. Bij ons is het meer een soort overloop waar echt de dingen nu meer opgeslagen staan. Het wiegje en de commode staan op onze kamer. Ik zal prroberen een foto te sturen waarop niks prive te zien is. Dus dat komt nog wel.

Laraxx vindt dit leuk.
  19. Nandine

Nandine Actief lid

18 aug 2021
    461
    426
    63
    Vrouw
    Heel leuk kamertje! Dat behang is echt zoo leuk!

Laraxx vindt dit leuk.
  20. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.940
    3.086
    113
    Vrouw
    zo leuk!! Ik merk ook dat het allemaal wat zwaarder wordt inderdaad. Vooral vaak last van m’n ribben niet oké haha

Deel Deze Pagina