Dat heb ik ook inderdaad bij lang zitten of aan het einde van de dag, echt niet chill. Trap lopen of een heuvel op is inderdaad ook killing, net of je nooit conditie hebt gehad.
Ik voel me inmiddels gelukkig alweer wat beter. Vanochtend een 3d echo gehad. Het was heel bijzonder en konden nu echt zien op wie ze nu al lijkt, ze heeft de neus en mond van mijn vriend en lijkt verder echt op mij als baby. Zo bijzonder , het maakt het een stuk echter ofzo.
Wat zijn jullie plannen voor deze week? Ik wil zoveel dingen bestellen met afterpay maar denk niet dat dat zo verstandig is. Maar wil gewoon alles hebben voor die kleine meid. De kinderwagen hebben we in elkaar gezet maar alleen de reiswieg ontbreekt nog. Als julie foto willen van de commode en het wiegje op onze slaapkamer mag dat wel hoor. Let me know.
Ik zag zojuist bij kruidvat een hele goeie aanbieding, 5 pakken kraamverband voor maar €5,- normaal kost 1 pak al €2,70 dus dat vind ik persoonlijk wel een goede deal. Ik weet alleen niet of ik echt al die 5 pakken ga gebruiken iemand die dat misschien weet? Want ik wil niet €5,- betalen waar ik vervolgends met 3 pakken blijf zitten snap je?
Ik heb wel begrepen dat dat niet genoeg is.. En heb ook ergens tips gezien van welke dan fijn zijn en niet zo naar lopen broeien. Ben natuurlijk alleen vergeten welke en waar ik dat heb gelezen.. #zwangerschapsbrein
Verschilt echt per persoon… Na m’n eerste bevalling heb ik zoveel bij moeten kopen, had nooit genoeg aan 1 kraamverband en moest er steeds 2 tegelijk in m’n ondergoed stoppen. Het vloog erdoorheen (dat adviseren ze denk ik altijd na de bevalling maar ik heb dit een lange tijd gedaan) en daarna nog lang gevloeid. Bij de tweede bevalling veel minder last gehad van vloeien naderhand, een kraamverband per keer was snel genoeg. Ik had toen inderdaad over. Had ook wel wat bijgehaald maar in ging voor kotex night maandverband. Zou zelf niet superveel inslaan maar gewoon naderhand kijken wat nodig is. Je wilt namelijk snel over op kleiner als het ff kan.
Thanks voor de tips!! Over het kraampakket van de zorg gesproken, ik heb het gister ontvangen en was een desillusie hahahaha. Ik dacht oh leuk zitten allemaal spulletjes in. Vervolgens kraamverband, wondverzorging, etc. Ik dacht ineens oja er zit ook echt een minder leuk gedeelte aan hahaha.
Nou ik heb er al 2 gehad natuurlijk maar zelfs ik was een klein tikkeltje teleurgesteld In de vorige 2 kraampakketten zat namelijk nog een leuke knuffel, dus ik was benieuwd welke knuffel er nu bij zat.... Geen knuffel te vinden Geen ramp natuurlijk, maar ik had 't niet zien aankomen haha.
Neee dat was bij mij ook! Zijn de pakketten vanuit de zorg eigenlijk allemaal hetzelfde of verschilt dat per aanbieder?
Ligt aan je verzekering, ik had een leuke pakket met een knuffeldoekje en een leuke/handige etui, met thermometer, schaar, nagelknipper etc
Oh meiden ik had dus m’n hele kraampakket nog niet aangevraagd nu toch maar even gedaan! Morgen hebben we de extra echo om te zien of onze meid nou wel of geen lichte hartafwijking heeft. Ik ga toch maar van het beste uit!
Even tussen alle verbouw en verhuis gekte door; hier ook een 3D echo gehad vandaag van ons klein garnaaltje. Alles was in orde en ze kon zien dat ‘ie hele lange wimpers heeft
Prachtige echo @bloempje2606 @Nino12 veel succes….! Wij duimen mee dat alles goed is met dat iniminihartje!