Wooooow wat een ruimte joh! En je houdt ook echt twee grote kamers over gewoon. Super fijn zeg! Ziet er goed uit, snap dat je er blij mee bent!
Draagdoek is zo heerlijk! Gister kwam die van mij binnen, via Marktplaats. Is een Didymos. Mijn dochter ook altijd gedragen (geleend toentertijd); dat knopen krijg je best snel onder de knie. Tip is met geweven draagdoeken om voor tweedehands te gaan, omdat die wat soepeler/ingedragen zijn. Gister de grote teddybeer van mijn dochter omgeknoopt, ging nog hartstikke goed :-D Hij zat heerlijk (wel een beetje hoog gezien mijn dikke buik nu haha). Ik heb ook een draagzak trouwens, een Storchenwiege. Ook een fijn ding. Vooral toen dochter wat groter was greep ik wat vaker hier naar.
Ah top dit! Wat een leerzaam dagje vandaag hier, jullie zijn op dreef . Marktplaats vind ik sowieso erg fijn voor babyspullen, dus dat moet goed gaan komen! Fijn dat jij die van jou al binnen hebt, weer wat van je lijstje! Heb jij, of iemand anders, ook ervaring met een stretch draagdoek voor newborn? Ik kreeg de indruk dat dat makkelijker en comfortabeler was in het begin. Maar dat is ook maar van grote vriend Google dus geen idee wat waarheid is..
Wij krijgen een gratis maxi cosi die 1 jaar oud is , voelde toch fijner dan eentje van meer dan 5 jaar oud, qua veiligheid voelde het niet goed. Weet iemand de richtlijnen hiervan?
Nouuu ik ben helemaal verbaasd joh! Jullie zweren allemaal bij een draagdoek, mijne hangt letterlijk te verstoffen in de kast! Echt nauwelijks gebruikt.. vond het niet lekker zitten en ook erg zwaar voor mijn rug dus dat ding hangt maar! grappig dat jullie een heel andere ervaring hebben haha! ik ga jullie laten weten wat de kraamzorg er van zegt! Ben benieuwd!
Ohhh! Ik kom oorspronkelijk uit Venlo, semi-midden Limburg haha. Ik woon nu al een paar jaar in het zuiden van Limburg
Ohneee al die Limburgers.. moet ik nu jullie berichten met een zwaar Limburgs accent lezen? Dan zijn jullie ineens heel anders dan hoe ik een beeld had gevormd. Gek hoe dat gaat eigenlijk hè..
Hihi ja ik zei idd ook al dat het bij de eerste twee zwangerschappen zo was nu vind in dat ik dikker ben dan toen zeg maar
Haha doe maar niet, zelfs als Limburgse vind ik het echt vreselijk klinken als ik op tv een Limburger Nederlands hoor praten. En dan te bedenken dat ik zelf dus ook zo klink als ik Nederlands praat Dus lees maar gewoon in het dialect dan Overigens vond ik een rekbare doek in het begin wel fijn. Maar naarmate je baby zwaarder wordt is een geweven doek fijner.
Hier sowieso voorstander van een geweven doek! Dat knopen heb je zo door en ik heb dat voordeel van de rekbare doek dat je het kan voorknopen nooit gemist.
Ik heb overigens als tip gekregen om van die extra grote hydrofiele doeken te kopen, i.p.v. (alleen) het ‘standaard’ formaat. Dus de XL variant. O.a. voor het afdrogen en voor in het ledikantje…
Ik heb geen oordeel hoor, alleen is het geel grappig te beseffen dat ik het elke keer anders heb gelezen dan wanneer jullie het dan echt zouden zeggen. Dus wees trots op je dialect! Ik heb ook zo mijn vreemde uitspraken, haha! En bedacht voor je info over draagdoeken! En @Elmii ook!
Van alle gratis dozen vind ik de zwangerbox en de blije doos het leukste. Bij de zwangerbox krijg je een bon voor een heel pak gratis zoogcompressen. Die je gratis kunt ophalen bij de Albert Heijn. Ik heb gewoon 11 uur lang geslapen en ging niet eens heel laat naar bed ofzo. Ik sliep kwart over 12 en was 10 voor half 12 wakker. Heb nog nooit zo lang geslapen. Wij gaan zondag naar de Feyenoord open dag. Wij gaan willen ons meisje bij de kamaraadjes gaan inschrijven en al iets kleins van feyenoord voor haar kopen.
Dit is hoe de commode eruit ziet vanaf ons bed. De kinderwagen staat er omdat we geen plek hebben in de woonkamer momenteel maar daar komt nog wel plaats voor hoor.