Net m'n schoonouders maar ingelicht. Ze zijn hier om te helpen met de woonkamer en keuken verven, maar ik ben nog steeds zo stront chagrijnig dat ik tegen mijn vriend heb gezegd dat we ze beter maar kunnen inlichten, zodat ze weten waarom ik zo chagrijnig ben. Huilen staat me vandaag ook nader dan het lachen. Zo erg last van hormonen heb ik m'n vorige zwangerschappen echt niet gehad.
Wij gaan dus morgen bij mijn ouders op bezoek voor mijn moeders verjaardag nog. Ergens wil ik het heel graag vertellen maar aan de andere kant wil ik ze niet weer blij maken voor niks..... Ik vraag me af , hoe groot is de kans dat ik wéér een missed abortion krijg?
Ik denk dat het een kleine kans is…. Wat @JNZ ook zegt vaak is het domme pech. Wij gaan het mijn schoonouders morgen vertellen en mijn ouders volgende week! Ook omdat ik toen heel blij was met hun steun toen het mis ging. Doe vooral wat goed voelt meid!
Ik wil t ook heel graag vertellen. Maar ik wil t de kinderen echt pas vertellen als ik een goede echo heb gehad. En vind dat Hun t eerst moeten weten haha
Ja de kans is klein. Maar omdat ik er zelf nog niet het volle vertrouwen in heb, vind ik het een soort oneerlijk om al te vertellen. Ze worden er zooooo blij van! en dan zou ik ze misschien weer teleurstellen..... Het is gewoon nog heel lastig voor mij.. Er zijn momenten dan ben ik helemaal happy en heb ik alle vertrouwen. En op het andere moment word ik super onzeker en ongelukkig van de angst.. Door die angst kan ik het nog niet vertellen.. Maar op de gelukkige momenten wil ik het heeeeel graag met ze delen
Ik had precies t zelfde hoor, eerst dacht ik de 1e echo nou toen as ik nog niet gerust 2e echo.. ook niet. 12 weken ook niet. Ik heb t heel veel pas na de 20weken echo verteld toen geloofde ik t wel
Ik begrijp je gevoel… het is gewoon ook zo lastig! Soms zou het fijn zijn als we even een paar weken vooruit konden kijken
@Yasminnetje kom gewoon hier lekker meekletsen Denk niet dat iemand daar iets op tegen heeft? Ik ben ook niet zeker van mijn datum. Kan 15, 16 of 17 oktober zijn. Ik had echt 2 stresserende dagen, werd gek van de onzekerheid, had zoveel schrik dat het weer een vroege miskraam zou worden. Mijn testen van vandaag zijn wel hoopgevend en de stress is gelukkig wat gaan liggen. (Alleen had ik die van Kruidvat niet mogen doen, daar zit maar 1 dag tussen en vind ik weinig tot geen oploop :-/ ) Als het maandag nog netjes verder opgelopen is dan bel ik om mijn afspraken te regelen.
Misschien leuk om hier te delen hoe je het nieuws hebt verteld en hoe ze ontvangers reageerden. Altijd leuk om te lezen! @Peetje83 wat vervelend dat je je zo chagrijnig voelt.
Gezellie!!! Ja ik ben ook niet zeker het kan 15 t/m 18 oktober zijn. Kom gewoon lekker hier kletsen! ❤️❤️❤️
Zooooo nu krijg ik dat ongelukkige en chagrijnige gevoel ook was WOEST op mijn man!!! En waarom? Omdat hij naar bed ging toen hij thuis kwam van werk terwijl ik graag samen naar ballorig wou met onze dochter…