hahaha ik had dit ook! Heb zo’n doek geprobeerd maar ik kan er niet mee overweg! Ik vind ze er wel heerlijk uit zien! Wij hebben nu een draagzak aangeschaft!
Ik lees ook mee maar heb veel gemist haha. Gister is bij ons de kraamzorg geweest voor intake. Verhelderend om te weten wat ze precies wel en niet doen, voorzien van een heleboel info! Ze was er dan ook 1,5 uur. Qua doeken: ik ga zelf inderdaad ook voor een draagzak, wandel graag met de hond en dat zijn dan vaak vele KM’s. Mocht ik dat kunnen blijven doen dan denk ik dat een draagzak net wat steviger is. Overigens (ik wil jullie niet bang maken) maar vorig jaar ergens (of dit jaar?) was er een programma op TV, Better Than Ever, weet niet of iemand gekeken heeft maar daarin zat een vrouw waarvan haar kindje was gestikt tijdens het hangen in een doek. Ik vind dat sindsdien zo’n enge gedachte dat ik het niet durf. Maar het zal ook vast liggen aan de manier waarop je de doek wikkelt enzo. We hebben inmiddels de kinderwagen en de maxi cosi binnen, voor de rest zijn we nog aardig rustig met kopen. Wil graag eerst de kinderkamer af hebben. Heb wel al een lijst van de verloskundige en prenatal met alle benodigdheden (en stiekem heb ik toch al veel uit boxen en gekregen).
Wat ziet jullie huis er leuk uit voor in hoever ik kan zien. Wil ook zo'n prachtige vloer maar hebben daar geen geld voor. Ben blij dat wij tenminste een huis hebben kunnen bemachtigen in hartje Rotterdam. Morgen en zaterdag weer werken en dan volgende week woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag ook halve dag werken. Pff drukke week voor de boeg.
Zijn er hier nog dames die een zwangerschapsshoot gaan doen? Ik heb die van mij zojuist gepland, met 30 weken! Een beetje in onderstaande sferen, en een aantal foto’s samen met mijn dochter en het is ook een verrassing voor m’n vent!
En nu ik alles zo lees denk ik dat ik toch ook een draagdoek ga proberen. Ik ga me er de komende dagen eens in verdiepen, lijkt me toch wel heel fijn!
Ik zou dat ook graag willen maar beetje duur. Ik krijg wel met 34 weken een 3d beeldje van mijn zwangere buik. Vind ik ook prachtig heb ik van vriend en schoonouders gekregen.
Mij ook inderdaad, zeker wat betreft de visie die wij volgen is draagdoek beter dan zak, je kan ook draagzak doek kopen of een half zak half doek.
We hebben een draagzak hangen van stokke. Ding was 100 euro en dus niet gebruikt.. als m we gingen wandelen ging de kleine altijd in de kinderwagen.. ben benieuwd of we m gaan pakken voor der broertje maar denk dat die in de kast blijft hangen
Ik probeer al even om in slaap te komen maar het lukt me gewoon niet, misschien omdat ik afgelopen nacht zo lang heb geslapen. Ik weet het niet. Maar zijn er meerdere dames die zich hierin herkennen? Let me know please. Smeren jullie je buik ook in met mama olie of mama balsem? Vanaf welke week is dat aan te raden? moet ik er nu al mee starten? Ik heb namelijk echt geen idee. Dus de vraag aan dames met meerdere kindjes, gebruiken jullie balsem of olie en zo ja vanaf welke week ging je het gebruiken? Ik merk dat ik nu zo'n momentje heb dat ik denk, er is nog erg veel waarin ik me moet gaan verdiepen maar waar, hoe, wat , wie of wanneer weet ik even niet. Dat over de draagdoeken is inderdaad wel een goeie maar vind ze ook op marktplaats nog erg prijzig moet ik zeggen. Ik kan er eentje overnemen voor €25,- exclusief verzending denk dat ik daarmee wel een goeie deal heb gemaakt.
Zo’n draagzak is totaal niet te vergelijken met een draagdoek of een draagzak met bijv een stoffen (dun) rugpand. Tenminste als je er zo eentje hebt met een stevig rugpand. Draagdoeken zijn veel comfortabel omdat ze zich helemaal naar ieders lichaam vormen. Daarbij zitten baby’s er ook beter in, ze hangen minder. Zelf had ik ook zo’n zak, niet fijn idd, baby vond het ook niet fijn. Meteen weggedaan en na verdiepen in betere optie het dragen ontdekt! Ik heb zowel doeken als zakken (bij v de tula) maar de doek blijft winnen Hihi
Ze zijn inderdaad erg prijzig. Ik dacht altijd dat er ook groepen op Facebook waren waar ze verkocht worden. Over het algemeen slaap ik wel oké maar de jongste viel net uit bed dus ik ben nu wakker. Buik insmeren doe ik al vanaf het begin, je hebt olie van Kruidvat merk hiervoor, die is prima en t te doen qua prijs. Kruidvat gebruikte ik de vorige keer.. Zelf heb ik potjes van oh lief maar dat is wel prijzig.
Ik heb die mama olie van de kruidvat inderdaad en heb een balsem van zwitsel gekregen van mijn vriend die kwam bij de action vandaan. Maar het is dus aan te raden als ik daar nu wel mee ga starten? Ik sliep trouwens om half 1 en werd ook pas om 10 voor 9 wakker.
Ik smeer al vanaf week 12 met olie van naïf. Het is meer omdat het gewoon lekker is om je buik in te smeren. Bij mij doet mijn vriend dat elke avond, even een geniet momentje hihi en daarbij maak je natuurlijk ook contact met je baby. Striae ga je krijgen of niet daar gaat een olie niet bij helpen! Maar voor de ontspanning en een soepele huid is het wel heel lekker.,
Mooi!! Nee ga ik niet doen maar we waren eergisteren in Noordwijk aan zee en daar heeft m'n vriend wat foto's gemaakt! Zal ze zo eens plaatsen