oh wat een prachtige foto’s! Heel mooi. En Gelderland??? Ik kom ook uit Gelderland haha woon alleen nu in Deventer.
Wauw, wauw, wauw! Wat een prachtige foto’s! Dit is toch al een hele mooie zwangerschapsshoot geweest? Je vriend is een goede fotograaf!
Oh ik ben toch zo onwijs blij met onze kinderwagen, kan hem ook nog eens als duo wagen gebruiken en dat voor maar €169,- vind ik best meevallen. Beste koop tot nu toe.
Haha ja eigenlijk totaal niet, hij vindt het ook niets aan, maakt eigenlijk nooit fotos maar heb hem even instructies gegeven en als je 6514 foto's maakt zijn er altijd wel wat mooi Ben er igg blij mee <3
Oh wauw heeeeeel mooi!! Nou jouw vriend kan wel goed foto’s maken! Als ik dat vraag maakt ‘ie er 1 met 5 mensen op de achtergrond of als ik nog niet eens “klaar” ben
Heb net gewerkt en daarna het gratis pak zoogkomoressen van de albert heijn opgehaald. Coupon kreeg ik bij de zwangerbox gratis.
Ik wilde al een tijdje zo'n vaas met droogbloemen erin. Mijn schoonmoeder is erg handig dus heeft een oude drankfles zwart gespoten en de droogbloemen erin gezet en het staat eigenlijk verrassend leuk. Mijn schoonmoeder is onwijs creatief namelijk.