Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmommy20

youngmommy20 Niet meer actief

Vroeg me af of er meer dames zijn die in Rotterdam, Rotterdam richting Erasmus Mc of Langsingerland wonen? Lijkt me leuk om te horen of jullie nog tips qua winkels hebben.

2. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    hè verdorie dat is ook niet waar je op gehoopt had! Zou toch fijn zijn als je een beetje weet wanneer het gaat gebeuren! Wel super leuk dat je de kleine man nog even hebt gezien!

youngmommy20 vindt dit leuk.
  3. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    ja ik dacht dat je best ruim van te voren een datum kreeg.. maar dat is dus niet zo. Ik kan wel een voorkeur aangeven maarja daar kunnen ze ook niks op beloven..
    ik hoop vooral gewoon dat de kleine man niet bedenkt dat die eerder wil komen en dat ik dan alsnog vaginaal moet bevallen en incontinent raak..
    Vind t wel spannend allemaal hoor!

4. youngmommy20

Hoe is het met jullie dames? Ik heb het weer even beetje moeilijk omdat mijn beval angst weer even toe neemt iemand tips ? Ik weet het ff niet meer… :cry:

5. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Heb je al een zwangerschaps-/bevalcursus gedaan? Soms krijg je (een deel) vergoed door de zorgverzekeraar. Misschien helpt dat wat om een gevoel van controle te hebben. Bij mij werkt het in ieder geval wel om zoveel mogelijk te weten. Zowel van theoretische kennis als van de ervaringen van anderen.

Maar dat kan bij jou natuurlijk anders zijn..

6. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    Wat @Stoeptegel al zegt misschien is het goed voor je om een cursus te doen? Iedereen ervaart het toch op z’n eigen manier. Maar ik denk echt dat het niet oké is dat je in een andere groep waar de meiden er midden in zitten dit gaat uiten en dan ook nog geïrriteerd reageren als ze aangeven dat die groep niet de plek is. Die meiden zitten allemaal in hun eigen bubbel en dat moet je ook van elkaar kunnen respecteren. Zoek naar een fijne cursus bij jou in de buurt of spreek het uit naar je verloskundige die kunnen je daar het beste bij helpen!

angel02 vindt dit leuk.
  7. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    heb je die angst ook aangegeven? Dat je bang bent dat zo iets misschien ook kan gebeuren?? Begrijp dat dit super spannend is!

8. youngmommy20

Ik ben nu op werk maar ga straks even langs want die zit vlakbij mijn werk dus dat lijkt me geen probleem. Ik weet wel dat ze via de verloskundige ook bevalcursussen geven en las iets over volledige vergoeding ofzo dus ga inderdaad even navragen.

9. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw

Nou de gynaecoloog was echt super lief en gaf me echt een fijn gevoel dus in die kamer voelde ik me prima. Maar dan rijd ik naar huis en dan denk ik ineens, maar wat nou als die toch eerder komt. Dan moet alles spoed spoed of alsnog vaginaal!
    Maar vanaf 36 weken ga ik daar onder controle dus dan ga ik ook aangeven dat ik liever wel wat eerder wil omdat t anders miss al gebeurd.. hopelijk kunnen ze er wat mee.
    9-9 heb ik daar de eerste controle dus ga ik het meteen zeggen!
    Ik ben van mezelf al krap daar beneden dus uitscheuren ga ik sws weer als ik vaginaal beval.. en dan is de kans dat t niet meer goed komt..

Laraxx vindt dit leuk.
  10. youngmommy20

Ik heb even gebeld, ik kan om 13.00u langskomen om er even rustig over te praten en opties te bespreken. Vind het super fijn dat ze tijd voor me nemen. Echt een lieve verloskundige.

Nandine vindt dit leuk.
  11. youngmommy20

Ik heb een heel goed maar ook emotioneel gesprek gehad met de verloskundige en alles rondom de bevalling al helemaal doorgelopen. Ik krijg via hun ook inderdaad een gratis cursus ook met Kevin erbij om ons voor te bereiden en te leren wat Kevin kan doen om mij te helpen. Ben wel meer gerust gesteld. Super fijn. Ik heb echt een top verloskundige echt heel blij mee.

12. youngmommy20

Ik ga denk ik van het forum af, er zijn wat dingen gebeurd en voel me gewoon niet echt welkom meer hier op het forum. Weet dat er hele lieve dames zijn die me altijd wilde helpen en dat waardeer ik heel erg. Bedankt. Ik wens iedereen nog een hele fijne zwangerschap toe.

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Meis, als jij de berichten die je stuurt in het juiste topic zet, wil iedereen je helpen. Wellicht haal je ook steeds het 1-15 oktober en de 1-15 augustus topic door elkaar. Probeer ook rekening met de anderen te houden, dan houden de meeste ook rekening met jou.
    Je leven gaat enorm veranderen en dat brengt een heleboel onzekerheid met zich mee. Je kunt heel veel aan dit forum hebben, juist omdat je zo onzeker overkomt. Maak gebruik van de kennis van anderen, maar wel op de juiste manier. Veel succes en zet 'm op!

14. youngmommy20

Ik haal ze inderdaad door elkaar omdat ik zo snel niet zie of het de augustus of oktober groep is en zeker als er wat meldingen in beide groepen komen weet ik soms niet waarin ik reageer en krijgt dan gelijk nare opmerkingen en dat er daar ook geen rekening mee gehouden wordt vind ik ook erg jammer. :cry::cry:

15. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    sorry ik ben hier echt helemaal klaar mee. Elke keer denk ik hè ze is weer geïnteresseerd en doet leuk mee maar dan op een of andere manier ga je toch weer terug in die negatieve vraag om aandacht ofzo?? Volgens mij weet je heel goed waar je in reageert want je stelt in beide groepen de zelfde vragen! En als je bij de een niet een gewenst antwoord krijgt ga je naar de andere. Als er dan vervolgens dames hun ongenoegen uitspreken kom je meteen met ik ga van het forum blablablabla. Om vervolgens allemaal berichten vol zelfmedelijden te droppen. Echt meid je bent hartstikke welkom op het forum maar stop gewoon met die negatieve vraag om aandacht.

angel02, capo, lille en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. youngmommy20

#4456 youngmommy20, 4 aug 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2022
    Hoop dat er ook begrip is dat het nu niet voelt alsof ik echt welkom ben maar meer dat ik met mijn onzekerheid en vragen aan mensen die het al hebben meegemaakt alleen maar tot last ben. Ik ben ook maar 20 hè en heb er ook niet zelf voor gekozen jong mama te gaan worden. Heb soms het gevoel dat er verwacht wordt dat ik level met iemand van boven de 25. :cry:

17. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    heel veel mensen hier geven je adviezen of tips. Ook wanneer je met specifieke vragen zit om dat zelf een topic te openen. Het is je overkomen inderdaad en uiteindelijk heb je er ook voor gekozen om er voor te gaan. Ik word ook voor het eerst moeder, tuurlijk weet ik ook niet hoe alles zal gaan. Die spanning is normaal en hoort er bij. Maar om dat nu elke keer zo negatief te uitten gaat je echt niet verder helpen en ook dat is je al eens vaker gezegd.

Laraxx, capo en Mila2017 vinden dit leuk.
  18. youngmommy20

Ja omdat ik mezelf niet kan vergeven als ik een mijn kindje (in mijn ogen) zou “vermoorden” door abortus te plegen. Zo ben ik gewoon niet. Ik weet niet hoe ik een nieuw topic moet aanmaken en dat heb ik ook al een keer gezegd en gevraagd volgends mij.

19. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    je gaat naar het onderwerp waar het betrekking op heeft bijvoorbeeld zwanger worden en dan zie je bovenin staan plaats nieuw onderwerp. Zie foto die ik heb bijgevoegd

Bijgevoegde bestanden:

20. youngmommy20

Bedankt. Dan weet ik dat voor de volgende keer.

Deel Deze Pagina