Jeetje wat heftig zeg! Snap heel goed dat je hoofd wel ergens anders zat dan een forum! Heel veel beterschap <3
Aaaah ik ben zo blij om te lezen dat het niet verkeerd is gelopen met je kindje! Je vertelde toen over het enorme bloed verlies en daarna was je niet meer actief omtrent de zwangerschap, ik had echt angst dat het fout was gegaan. En je was heel lang bezig voor dit kleintje toch? Ik weet nog dat je zei “dit moet een meisje zijn met de grijze haren die me worden bezorgd”, heb je gelijk gekregen ? Buiten dat ik blij ben te lezen dat je nog zwanger bent van je kindje, vind ik het wel enorm heftig om te lezen hoe zwaar deze zwangerschap voor je is. En kan ik enorm goed begrijpen dat je de energie niet had om nog mee te praten. Wat zal je de weken aftellen! Beterschap voor jou en fijn dat je een datum hebt om naar uit te kijken. Nu hopen dat je kindje ondanks de 3 weken achterstand gezond ter wereld komt en alles goed gaat komen!
Jeetje, wat heb je er al een heftige periode opzitten en nog steeds zit je met zoveel zorgen… Ik vind dit echt heel vervelend voor je. Ik had je een zorgeloze en fijne zwangerschap gegund. Ik wil je heel veel sterke wensen en hoop dat alles helemaal goed komt, en dat je straks kunt genieten. Dikke knuffel…
Wat schrikken zeg om te lezen! Heel veel beterschap! Hopelijk gaat het snel goed en krijg je de kleine snel in je armen ♡
Meiden ik heb het idee dat m’n buik iets meer gezakt is. Ik draag vrij hoog en ik heb het idee dat ik onder m’n borsten nu meer ruimte heb. Herkent iemand dat en kan het ook nu al ??
Ja hoor volgens mij kan dat best, vooral een eerste kindje daalt sneller in dacht ik. (Zelf geen ervaring mee hier nooit ingedaalde kindjes gehad haha) Maar wellicht wel fijn wat meer ruimte? Ik kon de vorige zwangerschappen nooit meer fijn zitten E laatste weken omdat ze zo hoog zaten, en ook veel maagzuur nu dus als ze wat zakken heb je meer ruimte. Ik kom niet helemaal mee, zelf nu 30+1! Vorige week nog een extra echo gehad op eigen verzoek. Gewoon 2D gedaan maar ze deden gratis ook 3D erbij dus was mooi om te zien. Ze is heel actief dus leuk om die bewegingen te zien en voelen tegelijk. Ook was ze veel aan het gapen, gaf leuke beelden! Ik heb in m’n eerste vakantieweek heel de babykamer in orde gemaakt. Behangen, geverfd, spullen gekocht en ingericht. Ben helemaal verliefd op het kamertje! Zal wat foto’s toevoegen!
Oeehhh sfeertje hoor! Wat een ontzettend leuk behang ook! En een flink ruime kamer zeg! Lekker bezig!
Wat een leuke mooie kamer! Geweldig gedaan! Foto’s van die van ons bespaar ik jullie want we doen niks behalve de benodigde meubels neerzetten (ivm t nieuwe huis volgend jaar) haha. Qua indalen, volgens mij kan dat wel rond deze zwangerschapsduur hoor! Fijn juist!
ja ik merk ook echt dat ik meer ruimte heb! Bh knelt dan ook niet meer zo en heb wat meer lucht! Wat leuk dat je nog een extra echo hebt gehad en dat alles goed gaat! oooh wat een prachtig kamertje❤️ Echt heel mooi gedaan!!
Ik herken het wel een beetje, vooral met zitten en bukken doet het pijn. Echt een vervelend gevoel is het. Ik ben er ook al helemaal klaar mee haha. Dat ze maar snel komt
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september ♡ Laraxx - 3e kindje - 37 jaar 3 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar 5 oktober ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 29 jaar ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 39 jaar ♡ youngmommy20 - 1e kindje - 20 jaar 7 oktober ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 29 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ Mama20152018 - 3de kindje (2de kindje samen) - 38 jaar 11 oktober ♡ Bloempje2606 - 2e kindje - 26 jaar ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 14 oktober ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar 15 oktober ♡ Lille - 1e kindje - 29 jaar 16 oktober ♡ Marinda1988 - 2e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (7) ♡ Meisje (7) ♡ Verrassing (2) --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ☆ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Afspraken: Augustus: 12 - Lille - verloskundige controle 12 - Stoeptegel - groei-echo 13 - Lille - 3D echo poging 2 22 - Nino12 - standaard controle September: 5 - Nino12 - liggingsecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat een mooi kamertje! Prachtig behang en kleur op de muur. Snap dat je er verliefd op bent ❤️ Leuk dat je nog een echo hebt gehad en zulke mooie beelden hebt gezien!
Zijn er meer meiden die nog amper aangekomen zijn? Ik begon met 59/60 kg, was in het eerste trimester een tijd lang 58 en daarna weer een tijd 59. Sinds half juli ineens 62 en nu nog maar 62,6. Laatste controle op 1 augustus was ik 63.3 dus ben zelfs weer wat afgevallen. Ik eet gewoon als ik honger heb en redelijk gezond met af en toe iets lekkers zoals een ijsje.
Heb zojuist op mijn werk aangegeven dat ik minder wil werken. Ik moet 50 min rijden naar mijn werk dus mijn dagen zijn erg lang. Ben pas half 6 thuis maar ben elke keer zo moe dat ik half in slaap val in de auto.. Ben heel benieuwd naar de reactie.. heb bij mijn vorige zwangerschap discriminatie meegemaakt betreffende de zwangerschap dus ik vind het wel een beetje eng..
pfoe volgens mij ben ik wel 10 kilo aangekomen nu. Ik vond het heel lastig dat aankomen dus heb het toen niet meer bijgehouden. Heb wel veel vruchtwater en houd ook veel vocht vast dus hopelijk valt de schade mee als ik eenmaal bevallen ben. Ik denk dat zolang de kleine goed groeit het helemaal oké is?? De een zal meer aan komen dan de andere
goed dat je het hebt aangegeven! Hopelijk hebben ze er begrip voor en hoef je niet weer die vervelende situatie mee te maken!