Waaauuuww Wat mooi! Ik heb nog niets gehoord maar als het goed is belt mijn baas me straks. En ja.. wat betreft die babyshower, het is ook geen ramp om m niet te krijgen, vind het allen zo ontzettend gezellig hiih. & ik ben een heeel gelukkig mens momenteel, Mijn baas belt zojuist en was super lief. Afgesproken dat ik tot 14:00 (normaal 16:30) werk en als dat ook nog te lang is mag ik dat gewoon aangeven. Echt heel fijn. De stress en zenuwen die rollen meteen van me af
Ik heb de goedkoopste maar wellicht kan ik bij een eventuele 2de die van jullie proberen. Lijkt me een hele fijne als ik jullie zo hoor. Maar ik doe het nu maar met deze.
Super leuk!! En wat een mooie kleertjes allemaal, jou vriendinnen hebben smaak!! @Eliizzaa nou dan kan ik me niet voorstellen dat ze nu niets gaan organiseren!!! Kan ook nog he...X
Hebben jullie ook af en toe soort krampjes onderin de rug/buik? Of ben ik de enige hierin? Wat kan het zijn, jullie een idee? Ik gun iedereen een uitgebreidde babyshower.
Dus je kunt al met 31+5 weken al indalingsweeen hebben? Dacht dat dat pas met 35/36 weken was. Moet ik hiervoor de verloskundige bellen?
Als de bevalling al te ver gevorderd is kan een keizersnede niet meer.. dus als t echt mega snel gaat dan moet ik…
A Nee idd maar meteen bellen bij iets wat lijkt op dat je gaat bevallen. Ik mag ook echt niet meer natuurlijk bevallen dus ik heb t zelfde. Meteen bellen zodra ik war voel!
Ja ga ik ook doen! Gelukkig weet ik hoe het voelt dus ik hang ook direct aan de bel! Ben heeeel benieuwd naar de datum, hopelijk krijg ik die toch iets eerder... Heb 9-9 een controle daar in het ziekenhuis.