Bij de oudste heb ik de tummy tub 2 keer gebruikt, ik vond het maar niks, dus die ga ik niet aanschaffen. Heb 'm bij de jongste ook echt niet gemist. Die hitte trek ik ook echt slecht, zit meer binnen dan buiten nu. Helaas is voor de vakantie het zwembad kapot gegaan, dus dat staat niet meer op. Het is dat de jongens morgen voor 3 weken naar hun vader gaan, anders had ik al een nieuwe gekocht. Als eerste pakje heb ik een pakje van Dirkje, gewoon broek met truitje los, maat 50.
Wat een mooie babykamertjes allemaal trouwens! Hier nog steeds niet begonnen maar dat zal vanaf volgende week gaan gebeuren.
Ik vind de warmte vooral ‘s nachts erg vervelend. Het slapen gaat al niet zo heel lekker, laat staan als de kamer net een sauna is… Kun je de verkoeling wat opzoeken op deze zomerse dagen? Ik heb op dit moment nog geen speciaal geboortepakje, jij al wel? Ik wil er eigenlijk nog wel even naar gaan kijken, al heb ik al wel genoeg andere leuke setjes met kleding in de kast hangen. Dus misschien laat ik het daar ook wel bij. Hier meerdere setjes maat 50 in de kast hangen, maar het meeste in maat 56. Wij zijn beide lang, dus verwachten in dat opzicht snel in maat 56 te zitten.
Oh lief pakje @Peetje83 Wij hebben nog niks qua geboortepakje. Eigenlijk sowieso nog weinig van kleding. Ik krijg vast van mijn zus een zak babykleding voor jongens (die is uit de luiers inmiddels) maar ik wil toch wel wat aanschaffen!
Net terug van de groei-echo. Hij is wat aan de kleine kant (p10) maar nog niet zorgelijk. Ik ben zelf 1,65m en vriend 1,81 dus ik verwacht geen reuzenbaby. Wel krijgen we over 2,5 week nog een groei-echo om te kijken of hij volgens z'n eigen lijn groeit.
Het is altijd fijn om iets te krijgen, het is al duur zat, maar zelf kopen blijft toch het leukste he
Hoi hoi, mijn verloskundige zei, het beste een rompertje met lange mouwtjes, dan een boxpakje en zorg voor een mutsje/sokjes/slofjes. Omdat ze zich schijnbaar moeilijk warm kunnen houden? Dit wordt mijn 1e kindje dus spreek niet uit ervaring enkel 2e hands informatie haha.
Schattig zo'n kleintje haha fijn dat er nog een keertje een groei-echo volgt, just to be sure en dan kunnen jullie weer even spieken
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september ♡ Laraxx - 3e kindje - 37 jaar 3 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar 5 oktober ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 29 jaar ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 39 jaar ♡ youngmommy20 - 1e kindje - 20 jaar 7 oktober ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 29 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ Mama20152018 - 3de kindje (2de kindje samen) - 38 jaar 11 oktober ♡ Bloempje2606 - 2e kindje - 26 jaar ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 14 oktober ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar 15 oktober ♡ Lille - 1e kindje - 29 jaar 16 oktober ♡ Marinda1988 - 2e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (7) ♡ Meisje (7) ♡ Verrassing (2) --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ☆ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Afspraken: Augustus: 12 - Lille - verloskundige controle 13 - Lille - 3D echo poging 2 22 - Nino12 - standaard controle September: 5 - Nino12 - liggingsecho 8 - Stoeptegel - liggingsecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Super schattig en leuk pakje. Zo bijzonder je zo’n kleintje die daar gewoon in gaat passen. Ik moet ook nog een geboorte pakje uitzoeken.
Ik heb toevallig bij Prénatal 2 newborn pakjes besteld, zijn boxpakjes. Ik heb een beige en een oud roze, beige maat 50 en roze maat 62. Heb ook bijpassende romper en bijpassend mutsje erbij. Denk dat ik die ga meenemen als geboortepakjes ze lijken me lekker warm en comfi heb ook nog wat boxpakjes hier liggen die ik heb gekregen die evt ook zouden kunnen, allemaal beige achtige dus met wit mutsje zou het prima kunnen.
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september ♡ Laraxx - 3e kindje - 37 jaar 3 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar 5 oktober ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 29 jaar ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 39 jaar ♡ youngmommy20 - 1e kindje - 20 jaar 7 oktober ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 29 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ Mama20152018 - 3de kindje (2de kindje samen) - 38 jaar 11 oktober ♡ Bloempje2606 - 2e kindje - 26 jaar ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 14 oktober ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar 15 oktober ♡ Lille - 1e kindje - 29 jaar 16 oktober ♡ Marinda1988 - 2e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (7) ♡ Meisje (7) ♡ Verrassing (2) --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ☆ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Afspraken: Augustus: 12 - Lille - verloskundige controle 13 - Lille - 3D echo poging 2 15 - youngmommy20 - verloskundige controle 22 - Nino12 - standaard controle September: 5 - Nino12 - liggingsecho 8 - Stoeptegel - liggingsecho 12 - youngmommy - liggingsecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Oh klaagmodus BABY WAT DOE JE?! Ik heb rechts onder mijn ribben een dikke bult zitten die zo nu en dan extra prikt en pookt. Billen? Hoofdje? Geen idee maar comfortabel is anders
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september ♡ Laraxx - 3e kindje - 37 jaar 3 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar 5 oktober ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 29 jaar ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 39 jaar ♡ youngmommy20 - 1e kindje - 20 jaar 7 oktober ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 29 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ Mama20152018 - 3de kindje (2de kindje samen) - 38 jaar 11 oktober ♡ Bloempje2606 - 2e kindje - 26 jaar ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 14 oktober ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar 15 oktober ♡ Lille - 1e kindje - 29 jaar 16 oktober ♡ Marinda1988 - 2e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (7) ♡ Meisje (7) ♡ Verrassing (2) --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ☆ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Afspraken: Augustus: 13 - Lille - 3D echo poging 2 15 - youngmommy20 - verloskundige controle 22 - Nino12 - standaard controle 26 - Lille - verloskundige controle September: 5 - Nino12 - liggingsecho 8 - Stoeptegel - liggingsecho 12 - youngmommy - liggingsecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Nou hier vandaag bij de verloskundige geweest en de baby is al helemaal ingedaald. Dus stiekem hoop ik dat ze wat eerder komt haha.
Met de hitte gaat het hier ook niet goed, afgelopen maandag bij de kapper al omgevallen en woensdag ook al een keer. Dus ik ben blij als die kut zomer voorbij is. Qua pakjes hebben we 2 x romper met lange mouwen mee. En dan een boxpakje met voetjes met mutsje. Gewoon z'n simpele van de c&a met een roze bloemetjes patroon en de andere is licht groen met konijntjes. We hebben ook nog new born sokjes en sloffen al ingepakt. Wel alles in maat 50 want ze verwachten dat de baby maar rond de 3 kilo gaat wegen. En nog een dik vestje. Oh en natuurlijk een deken. Mocht ze niet in maat 50 passen dan rijd mijn partner wel even op en neer naar huis. Ik ben zelf maar 1.57 en de donor die we hebben gebruikt is 1.80 of iets langer. Dus er zal niet een super lange baby uitkomen haha