hahaha heerlijk die kat wat fijn dat het jou veel rust heeft gegeven! Ik merk inderdaad ook dat ik er spanning van krijg dus misschien weet ik zelf ook al wel het antwoord en moet ik gewoon eerder stoppen. Ik kan alleen ook heel eigenwijs zijn
Dat klinkt niet prettig! Niet verkeerd om dat met de vk te bespreken, zeker omdat het inderdaad weer heet gaat worden komende dagen. Ik heb inmiddels al een maand verlof (nou ja, vakantie, officiële verlof begint donderdag haha) en ik vind het heerlijk. Al moet ik zeggen dat ik me afgelopen week wel eens flink verveeld heb. Maar dat komt ook omdat na 3 weken thuis de jongens sinds vorige week zaterdag bij hun vader zijn en m'n vriend is werken, dus het was opeens heel stil in huis. Vanaf vandaag kan ik me gaan richten op de babykamer, want die staat eindelijk sinds gisteren
Ohja dan snap ik dat het ineens heel stil is! Wanneer komen je jongens weer terug? Oeh dat is wel een leuk project hihi! Lekker inrichtten en helemaal baby klaar maken❤️
Ze komen volgende week zaterdag terug, dus dat duurt nog even. De babykamer is nu nog heel kaal, dus ik heb gelukkig nog wat te doen
Je wil waardering omdat je een compliment geeft? Meid, doe aub iets met de suggestie van Elmii en lees gewoon stilletjes mee. Neem eindelijk een keer écht afstand van het forum. Er gaat straks echt niemand meer op je reageren. Het is duidelijk niet de plek voor jou, dus doe één keer wat je zegt en focus lekker op jezelf en je kleine meid @Peetje83 wat een mooie meubels heb jij op de babykamer dat is echt helemaal mijn smaak. @Nino12 ik ben ook echt wel toe aan verlof. Echt veel last van mijn rug/bekken, en nog zó veel te doen ook in het nieuwe huis. Gelukkig gaan wij donderdag nog even een weekje naar Portugal, op de valreep met het vliegtuig en daarna heb ik verlof met 34 wk! Vervelen zal niet snel gebeuren, want ik moet nog een huis inrichten en zorgen dat m’n baby ook dekens en luiers heeft en zo
eens met wat je terug geeft aan @youngmommy20, heb je ook al eens aangesproken op je gedrag dat het echt niet oké is. Onderhand nu ook wel helemaal klaar mee dus ook ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Onbegrijpelijk dat je gewoon op de oude manier blijft door gaan. oh wat naar van je rug en bekken. Wel een heerlijk vooruitzicht dat je nog even lekker mag genieten in het mooie Portugal! Hahaha genoeg te doen nog! Ik moet ook nog opzoek naar beddengoed enz hahaha
Ik heb verlof nu, begon met 34 weken. Was er ook echt aan toe!! Tis ook niet te doen met dit warme weer, een niet zwangere legt al bijna t loodje. Ja gewoon aangeven hoor!!
Hoi Dames! Ik ben weer thuis, mag echter niks meer doen. Geen auto rijden, was, huishouden gewoon niks. Buik is rustig en bloeden is gestopt. Merk wel dat ik echt heel bang ben geworden nu, hele zwangerschap heb ik al zo een onheilspellend gevoel en nu dit is gebeurd word dat niet beter. Mijn keizersnede staat gepland op 3 oktober, maar ben zo bang dat ik dat niet op een goede manier ga bereiken… liefste heb ik dat ie met 37 weken word gehaald…
Heeft deze groep geen fb pagina? Daar reageer ik vaak sneller en makkelijker. Zp op telefoon werkt niet altijd zoals ik wil. Ondertussen ben ik flink online aan t shoppen om alle laatste dingen in huis te halen. Had het wel zwaar toen ik vanmorgen thuis kwam, zag de ambu weer staan… grote plas bloed op de grond.. even allemaal flashbacks
Wat fijn dat het bloeden gestopt is en dat je weer thuis bent, maar ik kan me goed voorstellen dat de angst nu niet weg is/gaat. Heb je je zorgen besproken in het ziekenhuis? Krijg je nu ook extra controles?
Fijn dat alles goed gaat! Nu maar flink uitrusten en veel netflix kijken! De rest komt allemaal wel ♡.
Er is een WhatsApp groep, maar daar zitten maar 4 dames in (incl ik) en ik ben de enige die hier in dit topic nog actief is haha.
Ja heb morgen alweer controle. En daarna elke week. mn man is ook heel bang geworden dus morgen ook maar een goed gesprek met de gyn gaan voeren..
Hahahaha dat word dan ook zo eentonig hè? Met de okt 2015 mama’s is er nog steeds contact, maar dat komt ook echt door fb.