Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    @Nino12 Wat goed!! Complimenten! Dit is super goede zelfzorg :) geniet van de opluchting :)

@Nurse1989 Fijn dat het bloeden gestopt is en jullie weer thuis zijn. Hopelijk komt er snel een gevoel van vertrouwen dat je kleintje lekker bij je blijft zitten terwijl jij je ook goed voelt. Je hebt je portie ellende wel gehad.

Oh en dames ik twiiiijfel over aansluiten op Facebook :oops:

Nino12 vindt dit leuk.
  2. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    Lief dank je wel! Je bent natuurlijk dat niet meer anoniem voor ons als groepje maar verder is het compleet afgesloten dus echt alleen deze meiden zullen daar zijn. Al begrijp ik wat je zegt hoor! Vond ik ook wel lastig hoor alleen ik voel mij wel op m’n gemak hier :) vandaar dat ik het wel gedaan heb! Maar je kunt er nog even rustig over na denken toch?

capo vindt dit leuk.
  3. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Ik heb de groep als privé gezet dus voor de rest kan er ook niemand op kijken maar je moet je echt niet verplicht voelen hoor :)

capo vindt dit leuk.
  4. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Hoi dames, ik ben tijdens mijn vorige zwangerschappen aangesloten bij bevallingslijsten. Door omstandigheden het nu heel lang uitgesteld. Inmiddels is mijn vakantie /verlof begonnen en merk ik dat het me leuk lijkt met dames te praten in dezelfde zwangerschapsfase. Is er nog een plekje vrij voor een nieuwe mama en hebben jullie wellicht een whatsapp of Facebook groep. Groetjes Mayo89

Zwanger van ons 4e kindje 8 oktober uitgerekend

Nandine, Laraxx, Mila2017 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Wat een fijn bericht, @Nurse1989! Snap wel dat het voor jou dubbel is hoor. Kan me voorstellen dat het echt nog steeds heel veel spanning met zich meebrengt en ook het niks doen zal daarbij niet helpen. Lekker van je af blijven schrijven hoor! Dat helpt hopelijk een beetje.. ik duim mee dat alles met jou en de kleine goed blijft gaan!

Wauw, @Nino12, wat goed dat je zo door hebt gepakt! Klinkt heerlijk overzichtelijk ineens. Wat fijn dat het je zoveel rust geeft! Geniet ervan hoor!

Wat mij betreft is iedereen welkom hier hoor, @mayo89. Wellicht mis je soms net wat achtergrondinformatie, maar daar kom je dan ook vanzelf wel in.

Nino12 vindt dit leuk.
  6. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Ik heb net even een aantal pagina's teruggelezen en zie dat er een fb pagina is gemaakt. Wellicht handig om daar aan te sluiten?

7. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    je bent zeker welkom! Vandaag is er inderdaad ook een fb pagina gemaakt. Wat leuk ik ben ook op 8 oktober uitgerekend! Weten jullie wat het wordt?

8. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Ja zeker we krijgen nu een jongetje kijken er enorm naar uit. Ik zal zo op de fb pagina wat meer prive vertellen waarom ik ook nu pas aansluit in een bevallingslijst

lille, bloempje2606 en Nino12 vinden dit leuk.
  9. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Heb een verzoek gestuurd in de fb pagina

lille vindt dit leuk.
  10. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Wat leuk een 4e! Lekker groot gezin ♡. Je bent natuurlijk welkom!

11. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Inmiddels mijn kennismaking gepost op fb

youngmommy20 en lille vinden dit leuk.
  12. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    @Nurse1989 fijn dat je thuis bent, maar ook heel dubbel met alle angsten. En die flashbacks die je dan krijgt, kan het me zo goed voorstellen dat dat binnen komt. Oh wat hoop ik voor jou dat je nog (voor zover mogelijk) wat zorgeloze weken mag hebben.

@Nino12 goed bezig, volgens mij gaan we gelijktijdig met verlof, hier ook nog deze week en volgende week en dan klaar :)! Ook echt aan toe, zeker met zo een verhuizing er nog bij. Je hebt iig goed naar je lijf geluisterd, lekker om naar uit te kijken.

ik vind het ook nog een beetje spannend met Facebook qua anonimiteit en denk er ook nog even over na, maar wel leuk initiatief!

lille en Nino12 vinden dit leuk.
  13. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Het is hard gegaan gisteren met alle berichten hier, heb het niet bij kunnen houden.

@Nurse1989 fijn dat je thuis bent dat is in ieder geval al goed te horen dat de kleine nog even blijft zitten. Maar Pff kan me voorstellen dat het heel veel met je heeft gedaan, akelige beelden in je hoofd. Bespreek dit ook met wie dan ook, niet mee blijven zitten. Succes met de bedrust dat zal ook niet makkelijk zijn, en trek aan de bel. Zeg dat je het niet meer aankan bij 37 weken en dat ze echt de kleine moeten halen!
    Sterkte!!

En wat betreft de Facebookpagina, ik heb me aangemeld maar ik gebruik eigenlijk geen Facebook meer dus ik weet niet of ik daar actief ga zijn ;)

14. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    dank je wel! Voor jou dus ook een heel lekker vooruitzicht hihi

Marinda1988 vindt dit leuk.
  15. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Ziet iemand m’n bericht op Facebook? Nou ik snap er dus echt niets van want zelf zie ik niets, ben benieuwd of het er nu staat!

16. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Ja ik zie poging nummer 3 wel haha

Elmii vindt dit leuk.
  17. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    yes!!!!!

Elmii vindt dit leuk.
  18. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    *klaagmodus aan*

Zullen we alsjeblieft afspreken dat het, vanaf het weekend tot het moment dat de laatste van ons uit de kraamweek komt, gewoon niet meer boven de 25 graden komt? Ik ga hier zo slecht op hè.. En omdat twee dagen achter elkaar fietsen te intens is qua energie en kracht, moet ik morgen ook nog met de snikhete auto met kapotte airco naar het werk. Ben er helemaal klaar mee.

*klaagmodus uit*

Oh en @lille, wat ik me ineens afvroeg.. jij zei dat je partner een bevalling spannend vond en jij daardoor degene bent die nu zwanger is. Maar hoe kijkt ze dan aan tegen jouw bevalling? Als je het te persoonlijk vindt, hoef je niet te antwoorden natuurlijk.

Nino12 en lille vinden dit leuk.
  19. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Best eng denk ik. Ik wou eerste instantie thuis bevallen maar daar heb ik een verbod op gekregen haha. Dus mag nu lekker maar het ziekenhuis. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet echt een diep geprek met haar over hebt gehad maar de verloskundige komt nog langs thuis om alles te bespreken dus dan kan ik dat ook bespreekbaar maken.

Stoeptegel vindt dit leuk.
  20. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Nou helemaal mee eens hoor, veel te warm dit.. En het vervelende is gewoon dat het steeds even minder is en dan weer net zo hard terugkomt…

Stoeptegel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina