Pfff iedereen dus mega vermoeid hier. Iets met gedeelde smart.. Ik hoop nog steeds voor iedereen dat het beperkt blijft en er voldoende mogelijkheden zijn om bij te tanken! Even een vraagje.. Ik moet manden kopen voor in de commode. Wij hebben er eentje met deurtjes en geen lades. Ik heb al wat vlogs op YouTube gekeken wat je allemaal in de commode doet. Iedereen iets anders uiteraard, haha. Wat hebben jullie in de commode? En beter twee grote manden per plank bijvoorbeeld of vier (of meer?) kleintjes? Hangt er natuurlijk ook van af wat erin gaat. Ben even lekker blanco hier.. We hebben naast de commode trouwens een rolkarretje voor de luiers en billendoekjes.
Hier wel een commode met lades. Ik heb in de eerste la de hydrofiele doeken/washandjes/spuugdoekjes liggen In de tweede la de hoezen voor het aankleedkussen en badcapes en in de onderste la een voorraad luiers, doekjes en zakken voor in de luieremmer. 2 mandjes op het plankje, 1 is gevuld met luiers en de ander met vanalles en nog wat (nagelvijltje, koortsmeter, dat soort dingen) Kan best zijn dat dat hier nog veranderd, maar zo is het nu in elk geval haha.
wel “grappig” dat we het allemaal hebben hahaha! Nou wij hebben van die mandjes van de Ikea! Ben bezig het nu in te delen. Wij hebben allemaal lades. En verder nog een kledingkast. Toch wel even een puzzeltje om het zo logisch mogelijk te doen
Ik heb de mega ikea commode waar echt alles in past! Hahaha. In de bovenste 4 lades zitten de broekjes, rompertjes, sokjes, mutsjes, medicijnen, spuugdoekjes en tandenborstel. In de 2 grote lades daar onder de luiers en hydrofiele doeken en de voorraad billendoekjes. In de onderste 2 lades het beddengoed, de kruiken en de voorraad van luiers etc. En op de commode hebben we luiers en billenzalf en zwitsal etc. (We hebben een aparte kledingkast voor de boxpakjes en truitjes) en voor de dames met ook een buikgriep, het gaat bij mij (dag 3) echt al veeeeel beter! Dus ik heb goede hoop voor jullie
Wat hebben jullie allemaal lekker volle kasten zeg. Ik vind het hier nog een beetje karig. Volgens m'n vriend hebben we wel genoeg, ik vind dat er best nog wat bij kan . Maar hij gaat uit van de baby uitzetlijst, ik van ervaring, dus zo nu en dan koop ik gewoon nog dingetjes erbij haha. Rechts in de kledingkast ligt nog het beddengoed.
Ik heb vrijdag een bedrijfsuitje. Ben al 2 weken oppas mijn kids aan het regelen. Niemand kan. meld dat bij mij werkgever en wat blijkt het is tevens mijn tijdelijk afscheidsfeestje. Ik kan dus niet maken om er niet bij te zijn. Voel mij er heel rot onder. Want ik kan dus gewoon echt niet.
@Peetje83 haar zussen zijn inderdaad beide spontaan gedraaid dus duimen dat ze ook mee werkt! @capo wat fijn dat jouw kleine gedraaid lijkt te zijn! Spannend vrijdag maar je zult het zelf vast voelen! Fijn ook dat je je wat beter voelt! @Holagente als ze dan nog in stuit ligt wordt de draaipoging gepland, dit willen ze tussen de 36 en 37 weken doen omdat dan de minste kans is dat ze nog terug zou draaien… Hopelijk is het niet nodig. Hihi wat leuk om als jullie commodes te zien, hier ook een commode met lades. @Stoeptegel wellicht handig om spullen met bakjes/mandjes te ordenen. @lille Hihi zit genoeg eten in zo te zien! Ben benieuwd wat je daarvan op gaat krijgen, je kunt maar beter voorbereid zijn. Hier nog geen Vluchtkoffer ingepakt. Komt nog wel. @mama20152018 aah wat balen zegt dat het niet wil lukken…
Ooooh my jullie hebben de commode al ingericht Bij ons staat ie net én moet er nog een likje verf overheen. Hellup @Eliizzaa nog een buikgrieper, wat rot, het zal wel heersen. Gelukkig was dag 3 voor jou dé dag! Hier op dag 2 gaat het ook al een stuk beter. Houd mijn eten binnen en dankzij de veranderde stoelgang (kuch) is mijn aambei een stuk minder geluk bij een ongeluk
toevallig ook vandaag haha! Wel maar 7 cm gedaan, ons bed is 60 cm. Maar ik vind t meer dan genoeg! Ik zit met de wond, de kraamzorg niet.
Ja ze hadden hier alleen nog die van 25 en ons bed is 55 cm hoog. Moet alleen nog een krukje halen zodat ik er makkelijk uit en in kan
@lille Hier ook 7 cm. Worden morgen geleverd! Goed dat je dit schrijft, was het bijna vergeten. Komen ook andere spulletjes zoals douchekrukje en ondersteek. Plaatsen met 37 weken toch?
Pfoe dat wordt een hoog bed…. Dan is een krukje wel wenselijk. Hier heb ik ook 7cm dan kom ik op 69 uit, lijkt me prima.