♡ Uitgerekend: 1 - 15 oktober 2022 ♡ ---------------------------------------- 1 Oktober 2 Oktober Laraxx - 3e kindje - 36 jaar 3 Oktober 4 Oktober 5 Oktober Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 Oktober Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar Nandine - 1e kindje - 28 jaar 7 Oktober Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 8 Oktober Nino12 - 1e kindje - 28 jaar capo - 3e kindje - 36 jaar Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar 9 Oktober 10 Oktober JNZ - 3e kindje - 31 jaar 11 Oktober 12 Oktober Holagente - 1e kindje - 23 jaar 13 Oktober Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 14 Oktober Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar 15 Oktober Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar Elmii - 3e kindje - 33 jaar MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Februari: 14 - Mila - 1e echo 15- Happymom5 - 1e echo 15 - Eliizzaa - intake 16 - Eliizzaa - vroege echo 18 - JNZ - intake + echo (6+4) 18 - Nurse1989 - echo fertiliteit 21 - Nino12 - 1e echo 22 - Nino12 - telefonische intake 23- Laraxx - 1e echo (8+3) 24 - capo - 1e echo (7+5) 25 - Nandine -1e echo 28 - Peetje83 - 1e echo Maart: 2 - Holagente - 1e echo 3 - Elmii - intake en 1e echo 4 - JNZ - echo (8+4) 7- MM34 - intake + echo (8w) 9 - Juffie123 - 1e echo (8+4) 11- Laraxx- intake VK 14 - Nandine - termijnecho 18 - JNZ - termijnecho (10+4) April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Heel herkenbaar gevoel, vooral.omdat ik.ook steeds lichte krampjes in mn buik. Dat komt en gaat, maar ja nu is mn buik ook wel echt opgezet hoor... te vergelijken met een zwangerschap die al 13 a 14 weken onderweg is... voor de rest nog steeds licht misselijk steeds en pijnlijke boobies, waarvan 1 echt met een ontsteking en nu dus aan de antibiotica. Een die ik eerder gehad heb en me ook niet goed van voelde dis zal nu wel dubbelop worden
Pfff, dat heb ik ook… Elke ochtend sta ik op met de gedachte: laat mij alsjeblieft even wat misselijk zijn of iets dergelijks. Heb echt 0 symptomen, zelfs geen witverlies. Het is zo droog als de woestijn daar beneden.
Spot on beschreven @MM34 Alleen bij mij overheerst vandaag even de pessimistische kant. Afgelopen weekend voelde ik me er veel optimistischer over! Maar even op vertrouwen dat het lekker golft allemaal
Hier ook haha. Niet leuk eigelijk. Laat t niet merken iig aan mijn man teminste dat denk ik.. ik ga veel werken deze week dan is t snel de 18e Zo haha toch nog even besteld
Heel herkenbaar! Ik heb, op die ene chagrijnige dag na, totaal geen symptomen, soms hoop ik ook maar gewoon een keer misselijk te zijn, al is het maar even. Wat veel dames hier die helaas al eens een miskraam gehad hebben Kan me voorstellen dat zo'n echo dan iets vervroegd wordt. Mijn 1e echo is pas als ik 8 weken en 3 dagen zwanger ben, over 3 weken precies dus, duurt me echt veel te lang .
Jij bent echt de test-Queen hier Ik heb getwijfeld om deze ook nog te bestellen, omdat bij mij zaterdag nog 2-3 stond terwijl ik dat niet verwacht had. Maar ik had ook nog 2 gewone testen liggen, waarvan ik er vanmorgen nog een gedaan had. Die lijn knalde zo erg, dat ik het wel geloof haha
Ohh dar duurt zeker lang.. ik vind dat ze eigelijk bij iedereen gewoon even tussen de 56en 7 weken moeten kijken al is t alleen even kijken. Stelt je toch gerust..
Yes de 3+ @JNZ wat leuk!! @Eliizzaa Wat rot, zo erg misselijk. Eerdere zwangerschappen ook? Moet je ook echt overgeven of alleen dat suuuuper irritante gevoel de hele dag?
Echt misselijk misselijk of zo'n brok in je keel gevoel? Allebei trouwens super irritant hoor! Hopelijk wordt het snel minder.. Ik word al een week elke nacht rond 4 uur wakker en lig dan klaarwakker naar het plafond te staren. Ben er nu wel klaar mee
Ik ben heeel erg koud, moe en constant misselijk, bijna spugen.. tot nu toe al de hele dag.. bij mijn dochter van week 8 t/m 16 elke ochtend spugen maar dan was de misselijkheid daarna wel klaar
Vandaag of morgen zou mijn NOD zijn en heb nog maar eens getest #oops. Wel heel tevreden met het resultaat! Ik voel me weer iets geruster.
Koud heb ik t idd ook en moe. Ik heb nog geen misselijkheid, wel t gevoel dat t niet lekker zir zeg maar en wat meer krampjes in mijn buik. Weet niet of 5 me darmen zijn of de baarmoeder
hè bah wat vervelend zeg!! Ik heb ook wel het gevoel dat het hoog zit zeg maar maar niet extreem misselijk zoals jij dat beschrijft!
Goedemiddag lieve dames!! Eventjes geleden, had even wat minder te melden tot gisterochtend. Ik had ineens last van bruinige afscheiding (noooo). Niet heel erg veel, maar af en toe na het afvegen. Inmiddels 1,5 dag verder en status ongewijzigd. Natuurlijk als een gek Googelen en daar zie je dan positieve en negatieve verhalen. Besloten om daar mee om te houden en te bellen naar de gynaecoloog. Mocht net langskomen in het ziekenhuis en ze hebben inwendig even gekeken. Met 5w4d is er nog niet gek veel te zien, maar de vruchtzak + dooier zien er prima uit voor deze termijn. Het is waarschijnlijk nog te vroeg om het vruchtje zelf al duidelijk ze zien, ze zag wel wat zitten maar nog ini mini klein. Mocht je echt in het proces mk zitten dan zien ze vaak dat het vrachtzakje al een soort “verschrompeld” wordt zei ze. Kortom: het ziet er voor deze termijn uit zoals verwacht en niets wijst erop dat het niet goed gaat komen. Geruststelling voor nu en nog even afwachten tot volgende week, dan heb ik de 1e echo gepland staan (6w4d). Wilde dit even met jullie delen!! Mila