Aah lief dankjewel! Fijn zulke berichtjes heb je af en toe gewoon even nodig. Ik ben nu ook even gestopt met testen en wil bijvoorbeeld donderdag weer een testje wagen, dan zou het echt wel opgelopen moeten zijn. Lastige dagen zo rondom je miskraam! Dat je snel die termijn voorbij mag zijn, toch ook weer een mijlpaal en hopelijk wat vertrouwen. Ik ken dat wel ondanks dat mijn miskraam alweer lang geleden was (voor mn eerste kindje) blijft die periode toch lastig nu ik weer zwanger ben. Helaas had ik toen een miskraam met 7+8 dus ik weet nu al dat ik straks pas met de termijnecho een beetje meer gerust zal zijn.
Dat de dag maar snel voorbij mag gaan, zijn allemaal rot dingen je blijft dr mee bezig. Ik vind sowieso dat de tijd wel wat sneller mag gaan voor ons allemaal. Laten we doorspoelen naar iig de 12 weken ofzo
Ik heb gisteren een halve zak borrelnootjes naar binnen gewerkt, ik eet normaal bijna nooit borrelnootjes
Hahaha ik snoep dus juist altijd heel veel... (Chocola en gezouten zonnebloempitten) En daar probeer ik dus nu juist mee te stoppen xd
Oh, daar ben ik het helemaal mee eens! Ik heb het idee dat ik na die 12/13 weken pas weer een beetje kan ademhalen haha!
Ik heb al jaaaaaaren Molaxole/movicolon zakjes voor de stoelgang.. (de huisarts zegt dat er niks mis is met mijn darmen) Maar als ik ze niet gebruik kan ik gewoon niet meer naar de wc en raak ik helemaal verstopt. Ondanks de vele vezels en sporten... maaaaaar volgens de huisarts zijn m'n darmen gezond!
Zoooo herkenbaar dit! Behalve dat die zakjes bij mij net zo goed niet werken.. dus wat dan de oplossing is, heb ik nog niet ontdekt. Mag je die zakjes trouwens wel gebruiken als je zwanger bent? Het vervelende is dat mijn darmen normaal al snel van slag zijn en nu al helemaal niet meer weten wat ze overkomt. Continu steken en ploffen en rommelen en opblazen. Maakt me toch wel onzeker over of het wel goed gaat verder daar in mijn buik..