Is het misschien een idee om een groepsapp te maken met dit clubje? Als jullie het niet willen snap ik het ook hoor… had weer zo’n ingeving
Was al eens eerder geopperd inderdaad, dus ik denk dat sommigen hier wel oren naar hebben Voor mij werkt dat niet, met zoveel dames wordt dat veel echt chatten in plaats van wat langere verhalen hier, en dan krijg ik stress als ik twee uurtjes niet kijk en 150 berichten gemist heb
Haha ja dat snap ik helemaal! Bij mij is het ook 9u geworden! De dag duurt anders zo eindeloos lang voor je eindelijk aan de beurt bent.
Oh die tijd is ook echt top zeg! Heel fijn hè om niet de hele dag te hoeven wachten. Ben zoooo benieuwd
Ik had juist wat later gekozen dat ik geen vrij hoefde te nemen.. nja laat 13.15 mag ik .. haha. Ik heb net chocola gehaald ik twijfelde om bij de ah t taartje mee tenemen . Ik heb trouwens mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht
Er is een groepsapp! We zijn al met z'n drieën Ik kan je niet toevoegen, maar je kan een pb sturen naar @Juffie123 met je nummer en dan kan zij je toevoegen.
De standaard reactie Leuk ook als je in de trein zit en bijna bij het station bent: Echt, station Echt.
Och, al die gebakjes en andere lekkernij… Ik probeer niet toe te geven aan mijn cravings (en dat gaat op zich prima tot nu toe). Ik moest vandaag alle gegevens doorsturen naar de verloskundige, dus ook mijn gewicht. Ik schaam mij voor dat stuk, wil ook niet dat men weet hoe zwaar ik ben, omdat ik gewoon echt overgewicht heb. Maar nu moest het wel, haha. Gelukkig ben ik al een aantal maanden gewicht aan het verliezen, maar ben wel bang dat ze er iets van vinden.
Ach meis, iedereen is evenveel waard zoals hij is hoor! Gewicht zegt echt helemaal niets over wie jij bent. Iedereen is anders en iedereen heeft recht om zichzelf te zijn en daar blij en tevreden mee te zijn! Ik had overgewicht, ben afgevallen en zou soms wel weer terug naar het oude willen. Ik ben er misschien nog wel meer mee bezig dan toen, moet nog oppassen dat ik in deze maat kleding pas en heel eerlijk, ik voel me niet eens zekerder van mijzelf. Ben nog precies zo kritisch en ontevreden over dingen. Leef lekker je leven en probeer juist te accepteren en omarmen in hoe je bent, wie je bent én hoe je eruit ziet, want dat is voor zoveel mensen om je heen helemaal perfect, dus waarom niet voor jezelf? Wees lief ❤️
Wat knap van je dat je al een bezig bent met je gewicht, dat is niet makkelijk! Dat is toch echt al super goed van je! Meer kun je nu niet doen, en dat gewicht heeft verder helemaal niets te maken met jou als mama straks!
Ik denk dat ik die ook heb gebruikt nu ik het opgezocht heb. Maar jeetje, zwangerschapsbrein. Zoveel dingen van m’n zwangerschap die ik niet kan onthouden haha. Wat een zeef was ik toen (en ben ik nog en zal wel weer erger worden) Fijn! Is ook wel de bekendste denk ik. Ik kreeg er dus echt een droge buik van
@Holagente dit dus!! Zo mooi omschreven van @Stoeptegel maar dit is het wel❤️ Je bent mooi zoals jij bent