Wat is dit een onwijs lief bericht, dank je wel! ❤️ Dat doet mij echt goed, zulke mooie woorden. Hopelijk ga jij je in de toekomst nog wat zekerder voelen over jezelf, en ook wat minder kritisch. Want jouw woorden gelden natuurlijk ook voor jezelf.
OOHHHHHH zie hier heel veel dames met wie ik eerder in een NOD lijstje zat, GEFELICITEERD!!! Hopelijk hebben jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en een prachtig kindje in jullie armen in Oktober!
Wat lief haha <3 We wachten met z'n allen in spanning op de echo's! Jij bent ook al ver joh! wat gaat dat hard!!
Tijd vliegt gelukkig voorbij Kijk al uit naar de termijn waar de misselijkheid en vermoeidheid minder word haha... Hebben jullie al last van kwaaltjes?
Jup... sinds gisteren de hele dag misselijk... Vandaag wel wat minder dan gisteren maar het blijft aanwezig..
En genoeg cheesecakes die niet in de oven bereid worden, maar ook geen ei bevatten Ik heb nog wel een lekker receptje
Ik vind het ook heerlijk! Altijd als we bij bagels and beans eten, eet ik altijd nog een stuk cheesecake na een bagel
Lekker allemaal... het klinkt lekker iig, ik ben niet zo van de taarten. Nou is een hazelnoot schuimtaartje wel iets wat ik lust hahah. Ik krijg t trouwens nog steeds niet warm, me buik zit niet lekker.. en ben mega winderig hahah En over dat gewicht, ik ben ook bang om op de weegschaal te staan volgende week. Ik ben maar klein, 158 en weeg denk ik zo rond de 75 kilo.. veelste zwaar als je t mij vraagt ik wil deze zwangerschap er dus wel echt op gaan letten.. juist omdat ik met de andere 2 echt 45 kilo aankwam
Als je idd in de groepsapp wil, dan kun je mij een privé bericht sturen. We zijn nu met zn 5en, maar zou gezellig zijn als er meer aansluiten.
Owh gelukkig, ja ik ben kok en wij hebben dus altijd de variant waar rauw ei in verwerkt zit. Maar dit is zeker geen probleem gelukkig!
Nou meiden hier geen obstipatie hoor… loop compleet leeg enorme buikkrampen ook (wat vreselijk is want je bent ook meteen bang voor wat anders) maar dit zijn wel overduidelijk m’n darmen…. Bleh dagje thuis dus ipv op werk