Pfff dames, wie houdt me tegen als ik weer het belachelijke plan heb om (met deze wind) 13 km te gaan fietsen? Nu wil ik weer mijn bed in @Nino12 hoe toevallig! Ik moest vanmorgen ook rennen.. eenmalig gelukkig. Zit normaal juist helemaal vast. Die darmen weten niet meer wat ze overkomt.. @Holagente fijn dat het hielp, ik meen het ook echt oprecht! En heel goed dat je mij er ook weer even bij stil liet staan, terecht! Dankje!
Die hele erge buikkramp heb ik gelukkig al even niet meer gehad. *even afkloppen* De dag van de eerste positieve test was de laatste en de ergste keer. Maar leeglopen doe ik elke ochtend haha.
ohneee! Schijnt wel dat sommige vrouwen dat inderdaad de hele zwangerschap hebben! Dat heb ik dan weer niet, bij mij toevallig vandaag maar net of ik wat verkeerds gegeten heb ofzo.
Ik vond dit toch weer zo bijzonder. Iedereen om mij heen heeft corona. Maar ik, ik ben snotverkouden, hoest me een ongeluk en bij mij is de test negatief!?!? Schiet mij maar lek hoor
Hopelijk was het bij jou eenmalig dan. Had je de dagen hiervoor obstipatie? Dat had ik de eerste 2 weken na de eisprong wel en dan na 3 dagen ofzo kwam het los met enorme buikkrampen. Inderdaad net alsof ik iets verkeerds had gegeten of buikgriep ofzo. Het is nu gelukkig de meeste dagen niet waterdun bij mij en er zit regelmaat in, daar ben ik al heel blij om. Vraag me soms wel af of het niet te snel door m’n lichaam gaat en mijn lichaam de voedingsstoffen er wel goed uit haalt.
Dat is wel heeel bijzonder ja. Getest bij de ggd? Corona wordt steeds onvoorspelbaarder lijkt het wel.
♡ Uitgerekend: 1 - 15 oktober 2022 ♡ ---------------------------------------- 1 Oktober 2 Oktober Laraxx - 3e kindje - 36 jaar 3 Oktober 4 Oktober 5 Oktober Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 Oktober Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar Nandine - 1e kindje - 28 jaar 7 Oktober Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 8 Oktober Nino12 - 1e kindje - 28 jaar capo - 3e kindje - 36 jaar Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar 9 Oktober 10 Oktober JNZ - 3e kindje - 31 jaar 11 Oktober 12 Oktober Holagente - 1e kindje - 23 jaar 13 Oktober Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 14 Oktober Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar 15 Oktober Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar Elmii - 3e kindje - 33 jaar MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Februari: 14 - Mila - 1e echo 15- Happymom5 - 1e echo 15 - Eliizzaa - intake 16 - Eliizzaa - vroege echo 18 - JNZ - intake + echo (6+4) 18 - Nurse1989 - echo fertiliteit 21 - Nino12 - 1e echo 22 - Nino12 - telefonische intake 23- Laraxx - 1e echo (8+3) 24 - capo - 1e echo (7+5) 25 - Nandine -1e echo 28 - Peetje83 - 1e echo Maart: 2 - Holagente - 1e echo 3 - Elmii - intake en 1e echo 3 - Stoeptegel - echo (8w) 4 - JNZ - echo (8+4) 7- MM34 - intake + echo (8w) 7 - Stoeptegel - intake 9 - Juffie123 - 1e echo (8+4) 11- Laraxx- intake VK 14 - Nandine - termijnecho 18 - JNZ - termijnecho (10+4) April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
neee had geen obstipatie! Ja ik zou er wel even op letten want langdurige diarree lijkt mij ook niet goed.
Jaa eerst een zelftest en daarna voor de zekerheid bij de ggd.. snap er niks meer van haha! Maar heb morgen wel een cursus op werk met allemaal zorg personeel… dus denk niet dat t verstandig is dat ik ga als ik vervolgens iedereen ziek ga maken … ook al is het geen corona.. er is al enorm personeelstekort..
Met klachten en een negatieve test mag je gewoon werken.. ik ben ook al 2 x zo erg verkouden geweest het bestaat nog hahah.. maar ik snap dat je t af wil zeggen hoor
ja ik mag best werken maar t gaat er ook om hoe ik me voel. Ik slaap niet want ik hoest de hele nacht. plus ik ben de hele dag misselijk door de zwangerschap dus ik voel me echt belabberd.. en als ik iedereen ziek maar krijgen ze veel te veel ziekmeldingen want iedereen gaat dan testen en moet thuis blijven tot ze de uitslag hebben
Ohja?? Bij ons willen ze eerst een zelftest hahaha. Ik blijf die stokken in mijn neus duwen.. maar op een of andere manier krijgen wij t gewoon niet. Ook mijn kinderen niet trouwens toch gek..
Dankjewel voor je lieve reactie! Het is inmiddels weer weg, geen pijl op te trekken! Maandag de 14e week voor een echo, ben zo benieuwd!!!
Ik zou thuis blijven als ik jou was. Los van of je mensen ziek maakt wat natuurlijk heel vervelend is en helemaal in deze tijd, moet je ook gewoon naar je lichaam luisteren en kun je je rust wel gebruiken met hoe je je voelt. Hopelijk knapt in ieder geval de verkoudheid weer snel op! Beterschap.
Ja ik kijk even hoe de aankomende nacht gaat en anders meld ik me af! Ben heel slecht in aan mezelf denken maar soms moet het gewoon.
Haha ik heb geen digitale met +3 nodig Zelfs de zwangerschapstest heeft nu een donkerdere teststreep dan de controlestreep