Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Wij willen wel weten wat het geslacht is en dit maken we bekend middels een gender reveal. Wij weten het dan zelf niet NIET. Mijn zus weet het en die gaat ons verassen!

maarja.. ik ben (zoals ik al eerder zei) goed in echo’s aflezen dus t kan zijn dat ik t dan al gezien heb haha

Stoeptegel vindt dit leuk.
  2. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Geef je daar ook les in? :roflmao: Ik zie voornamelijk vlekken op foto's van anderen :roflmao:

3. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Wij willen t ook weten, ook voor de kinderen. Het lijkt mij ook leuk om verrast te worden op een gender party hoor.. ik weet t dus nog niet.. hahaha

4. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Ik zou rond 28 mart 13 weken zijn. Misschien wel leuk om t 1 april te doen:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

5. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.938
    3.085
    113
    Vrouw
    hahaha hoe dan?? Aan de andere kant kan ik het mij ook wel voorstellen hoor, dat het super leuk is als het tot het einde een verrassing is…. Maar dat kan ik niet aan :roflmao:

6. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.060
    2.555
    113
    Limburg
    Voornamelijk kleertjes inderdaad :roflmao:
    Maar ook qua aankleding van het kamertje en boxkleden enzo.

Ik zit nu al vaker babykleding te bekijken en ik vind vooral de meisjes kleren zoooo schattig, wellicht omdat ik al 2 jongens heb. Maar mocht het een meisje zijn dan denk ik dat ik zo de hele dirkje collectie zou kunnen kopen :roflmao::roflmao:

7. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    Ik denk dat we het wel willen weten, maar dat we het dan nog niet aan anderen gaan vertellen.

8. kleintje in mij

27 aug 2011
    7
    2
    3
    Vrouw
    1 Oktober

2 Oktober

3 Oktober

4 Oktober

5 Oktober

6 Oktober
    Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar

7 Oktober

8 Oktober
    Nino12 - 1e kindje - 28 jaar

9 Oktober

10 Oktober

11 Oktober

12 Oktober

13 Oktober

14 Oktober
    Happymom5 -6e kindje(1e samen)- 36 jaar
    Kleintje in mij - 3e kindje - 37 jaar

15 Oktober

-----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (1)
    -----------------------------------------------

Sterretjes:

Afspraken:

Februari:

15 - Eliizzaa - intake
    16 - Eliizzaa - vroege echo
    18 - Kleintje in mij - vroege echo

Maart:

April:

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren

9. kleintje in mij

27 aug 2011
    7
    2
    3
    Vrouw
    Ja, ik meld me ook aan hier!
    Ben ws 4+5 dagen zwanger.

Na een miskraam vorige maand, donderdag weer een positieve test en gisteren een Clearblue test met het antwoord zwanger 2-3 weken.
    Wel bijzonder om gelijk weer zwanger te zijn…

Ben niet meer zo naïef en een beetje bang dat het mogelijk weer misgaat. Maar wil ook proberen te genieten.

Inmiddels voor mijn gevoel opgeblazen borsten die soms wat pijn doen, maar ook steken en wat buikpijn vooral links. Dit is vooral als ik moe ben.
    Hebben jullie ook buikpijn?

23Lena23 en Juffie123 vinden dit leuk.
  10. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Ja, zo'n party ziet er wel altijd heel tof uit!

Ja, weet ook niet hoe. Beetje onderbuikgevoel denk ik ofzo :roflmao:

Ohja de aankleding houd ik lekker neutraal voor hopelijk nog een volgende, dus dat is voor mij al minder relevant.
    Qua kleertjes wilde ik me gewoon wat inhouden. Een paar neutrale setjes en de rest gewoon na de geboorte. Hoewel dat misschien wel wat stress kan opleveren, haha.

Sowieso liefde voor babykleertjes ❤️

Dat lijkt me helemaal moeilijk! Denk dat ik me dan echt zou verspreken. En ik kan niet liegen dus als ze me er op de man af naar vragen, zien ze gelijk aan me wat het antwoord is :roflmao:

Nino12 vindt dit leuk.
  11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.060
    2.555
    113
    Limburg
    Ik weet nog niet of we het dan ook anderen vertellen, welk geslacht het wordt, wellicht wat naasten en de rest niet. Zo'n gender reveal party lijkt mij dan juist weer helemaal niks :oops:

12. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    haha ff googelen! Staat er uitgelegd :p

13. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.060
    2.555
    113
    Limburg
    Ik had trouwens bij de jongste een verrassingsbabyborrel gekregen. Stonden opeens allemaal vriendinnen, m'n moeder en m'n zus voor de deur.
    Hartstikke lief natuurlijk, maar onverwacht en ik had net gedweild, dus ik heb echt m'n hormonen in bedwang moeten houden toen om er toch van te kunnen genieten :|:roflmao::roflmao:

14. Nandine

Nandine Actief lid

18 aug 2021
    461
    426
    63
    Vrouw
    Hahaha dat is ook niks voor mij, ik kan echt niet goed tegen verassingen. Al is het wel heel lief dat mensen die moeite voor je doen!

15. Nandine

Nandine Actief lid

18 aug 2021
    461
    426
    63
    Vrouw
    Ik denk dat wij het geslacht niet willen weten, maar ik moet nog maar zien of ik/we het volhouden. Dat lijkt me dan wel weer een leuke verassing! Al lijkt me me voor de voorpret ook wel weer leuk om het wel te weten. Qua kleertjes en babykamer houd ik vooral van natuurlijke kleuren dus daarvoor hoef ik het niet per se te weten.

16. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.938
    3.085
    113
    Vrouw
    Wat leuk, gefeliciteerd! Hier vandaag toevallig veel buikpijn maar ik heb ook een soort buikgriep denk ik! Iedergeval niet fijn want het maakt je super onzeker

17. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    G
    Gefeliciteerd!! ❤️

18. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Leuk wij willen het ook niet weten! Bij onze tweede wisten wij het ook niet en het kamertje had ik voor jongens en meisjes gedaan en qua eerste pakjes neutrale kleuren. Je kunt tegenwoordig alles bestellen dus ik had er niet zo’n problemen mee.

Ik vond de verassing super leuk!

19. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    @kleintje in mij Je moet trouwens even de laatste lijst pakken, nu heb je een hele oude… :rolleyes:

20. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Leuk dat je mee komt schrijven, welkom! En gefeliciteerd!

Krijg ik nog huiswerk ook.. :roflmao:

Oh leuk dat er toch meer zijn die het ook niet willen weten. @Elmii jij klinkt wel heel overtuigend, je hebt me weer helemaal aan jouw kant, haha!

Deel Deze Pagina