Ik heb sinds vandaag heel licht bruin verlies.. hoop maar dat het niks is, maar het maakt me wel bang
Geloof dat als het bij alleen een beetje bruin blijft en niet helderrood word en gepaard gaat met krampen, je je nog geen zorgen hoeft te maken.. Maar ik snap je volkomen! Ik zou net zo bang zijn!!
♡ Uitgerekend: 1 - 15 oktober 2022 ♡ ---------------------------------------- 1 Oktober 2 Oktober Laraxx - 3e kindje - 36 jaar 3 Oktober 4 Oktober 5 Oktober Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 Oktober Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar Nandine - 1e kindje - 28 jaar 7 Oktober Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 8 Oktober Nino12 - 1e kindje - 28 jaar capo - 3e kindje - 36 jaar Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar 9 Oktober 10 Oktober JNZ - 3e kindje - 31 jaar 11 Oktober 12 Oktober Holagente - 1e kindje - 23 jaar 13 Oktober Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 14 Oktober Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar 15 Oktober Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar Elmii - 3e kindje - 33 jaar MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Februari: 14 - Mila - 1e echo 15- Happymom5 - 1e echo 15 - Eliizzaa - intake 16 - Eliizzaa - vroege echo 18 - JNZ - intake + echo (6+4) 18 - Nurse1989 - echo fertiliteit 21 - Nino12 - 1e echo 22 - Nino12 - telefonische intake 23- Laraxx - 1e echo (8+3) 24 - capo - 1e echo (7+5) 25 - Nandine -1e echo 28 - Peetje83 - 1e echo Maart: 2 - Holagente - 1e echo 3 - Elmii - intake en 1e echo 3 - Stoeptegel - echo (8w) 4 - JNZ - echo (8+4) 7- MM34 - intake + echo (8w) 7 - Stoeptegel - intake 9 - Juffie123 - 1e echo (8+4) 11- Laraxx- intake VK 14 - Nandine - termijnecho 18 - JNZ - termijnecho (10+4) April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ja daar houd ik me maar aan vast. Verder voel ik me nog net zo zwanger dus dat stelt ook een beetje gerust. Wat een nare situatie trouwens nu op je werk en dat je bij je vorige zwangerschap gediscrimineerd bent. Snap heel goed dat je nu extra op je hoede bent en heel loyaal. Gelukkig is die leidinggevende van toen weg en heb jij uiteindelijk gelijk gekregen. Als het goed is is de situatie nu heel anders met een nieuwe leidinggevende. Goed dat je gaat aangeven dat het je teveel stress geeft dat je iedere keer alleen maar op drukken plekken wordt gezet en zelfs eerder van pauze moet komen, dat hoort echt niet! Ik denk altijd maar werk is maar werk en als ik er even niet ben valt het ziekenhuis niet om (ik heb ook in het ziekenhuis gewerkt en nu net ontslag genomen omdat in het niet meer trok). Uiteindelijk is jouw gezondheid en geluk en dat van je gezin het allerbelangrijkste!
Ah wat naar joh! Ik snap je helemaal! Kan ook gewoon niks zijn. Ik heb me suf gezocht op Google naar spankjes hoop en zekerheid toen. Denk dat als je morgen echt nog in de stress zit, je gewoon gelijk even de verloskundige moet bellen, zij kunnen er uiteindelijk meer mee dan internet. Fijn dat je gevoel van zwanger zijn je stress wat wegneemt! Duimen dat je gevoel klopt maar!
Kijk, ik zou zo dit verhaal opschrijven en aan mijn leidinggevende laten zien! Zo hoort het ook!!! Ik ben heel slecht in aan mezelf denken en voor mezelf kiezen maar jouw verhaal is precies zoals het is! Het is ook zo.. hoe er met mij om gegaan word is ook niet gezond... Ik ben gewoon altijd zo bang dat ik mijn baan verlies als ik even niet ''mee werk'' / loyaal ben.. En we hebben net getekend voor een nieuw huis en een kindje onderweg dus wil echt niet zonder baan zitten.. En deze angst komt echt door die vieze heks die me er toen uit gooide hoog zwanger... De situatie is nu zeker anders op werk ja, maar we hebben zo ontzettend personeelstekort.. En ik en 1 andere collega zijn de enige die op beiden werkplekken kunnen dus wij worden steeds daar gegooid waar het druk is.. en de rest zit lekker op z'n plekkie.. super oneerlijk.. Ik ga proberen mezelf zo goed mogelijk te verwoorden naar m'n leidinggevende toe. En dan hoop ik dart t beter word.. Maar hé, we hebben wel de 6 weken banner hihi & ik denk aan je hoor tijdens deze spanning!! & ik voel me trouwens helemaal niet zwanger. (alleen als ik misselijk ben) dus dat je dat gevoel wel hebt is wel heel goed
Om het even helemaal duidelijk te maken (dan is het maar van me af haha) Ze gooide me er uit met uiteindelijk (na meerdere leugens) de reden: geen inzet en commitment. En waarom? Omdat ik rond 28 zwangerschap ernstige rugklachten en vermoeidheid kreeg en aan gaf dat ik geen hele dagen meer kon werken,..... & omdat ik erg bang werd want corona brak net uit en ik werk in t ziekenhuis hoog zwanger... Niks bekend nog over moeder & baby etc Terwijl ik de hele zwangerschap NOOIT heb ziekgemeld en half kotsend onderweg in de auto naar werk zat!! B*tch dat het is! Zo. dat is van me af xd Nu weer gezellig kletsen hahahaha
Als het erger wordt denk ik inderdaad dat ik morgen even het ziekenhuis of verloskundige bel. Met 6 weken een echo is nog wel heel vroeg lijkt me toch? Of kunnen ze dan met een inwendige echo al wel zien of het goed zit of niet? Voor nu lijkt het gelukkig niet door te zetten en ook geen krampen. Vaak klopt mijn gevoel dus hopelijk nu ook!
Wat een domme b*tch inderdaad! Al er iemand inzet en commitment toont ben jij het wel als ik het zo lees!! Goed dat je het even van je af schrijft haha, dat kan soms heel goed helpen!
he wat vervelend!! Vaak als het alleen bruin is dan zit het vaak wel goed, maar begrijp je angst volkomen!
Pfoe, ik durf geen uitspraak te doen over een echo met 6 weken. Volgens mij is er vooral het ding dat je best kans hebt dat het hartje niet klopt, maar als er iets zit, zie je dat vast al wel en kan je er misschien informatie uit afleiden. Maar een verloskundige weet daar meer van, dus vandaar dat ik aangaf dat als je stress hebt, je misschien even kunt bellen. Zij kunnen je écht helpen, wij proberen het ook, maar kunnen het niet zo goed als professionals Ik duim mee dat het eenmalig was en alles gewoon goed zit!
Mennn dat is een nare situatie zeg, heel beroerd. Fijn dat je hier je hart kunt luchten, haha! Komt vast goed met je nieuwe leidinggevende!
Yes you go girl!! Aan jouzelf denken want jij bent belangrijk! En je werk is je werk daar redden ze zich wel.
met 6 weken kunnen ze al wel wat zien! Wel alleen met een inwendige echo. Heb ik ook gehad toen er twijfel was of ik nou een miskraam had ja of nee. Helaas was dit wel het geval toen