Heb je de lijst van pagina 43 gepakt die @Eliizzaa naar voren had gehaald? Daar stond ik namelijk nog op, maar hier weer niet meer. Denk dat je niet de laatste lijst hebt gepakt..[/QUOTE] Oh pfff ik ben hier veel te atechnisch voor
Haha moet ik de lijst even uppen zodat je de laatste kunt gebruiken? Of lukt het zelf om hem daar te vinden?
♡ Uitgerekend: 1 - 15 oktober 2022 ♡ ---------------------------------------- 1 Oktober 2 Oktober Laraxx - 3e kindje - 36 jaar 3 Oktober 4 Oktober 5 Oktober Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 Oktober Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar Nandine - 1e kindje - 28 jaar 7 Oktober Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 8 Oktober Nino12 - 1e kindje - 28 jaar capo - 3e kindje - 36 jaar Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar 9 Oktober 10 Oktober JNZ - 3e kindje - 31 jaar 11 Oktober 12 Oktober Holagente - 1e kindje - 23 jaar 13 Oktober Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 14 Oktober Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Bloempje2602 - 2e kindje - 26 jaar 15 Oktober Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar Elmii - 3e kindje - 33 jaar MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Februari: 14 - Mila - 1e echo 15- Happymom5 - 1e echo 15 - Eliizzaa - intake 16 - Eliizzaa - vroege echo 18 - JNZ - intake + echo (6+4) 18 - Nurse1989 - echo fertiliteit 21 - Nino12 - 1e echo 22 - Nino12 - telefonische intake 23- Laraxx - 1e echo (8+3) 24 - capo - 1e echo (7+5) 25 - Nandine -1e echo 26 - Bloempje2606 - 1e echo 28 - Peetje83 - 1e echo Maart: 2 - Holagente - 1e echo 3 - Elmii - intake en 1e echo 3 - Stoeptegel - echo (8w) 4 - JNZ - echo (8+4) 7- MM34 - intake + echo (8w) 7 - Stoeptegel - intake 9 - Juffie123 - 1e echo (8+4) 11- Laraxx- intake VK 14 - Nandine - termijnecho 18 - JNZ - termijnecho (10+4) April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Haha moet ik de lijst even uppen zodat je de laatste kunt gebruiken? Of lukt het zelf om hem daar te vinden? [/QUOTE] Yes ik heb als het goed is nu wel de goede gedaan….
Ah super! Waar het forum al niet goed voor is, technische vaardigheden ontwikkelen Bedankt voor het wijzigen!
Zit je dan op de frontdesk op je werk super misselijk te zijn... Ik ga denk ik medicijnen bij de huisarts vragen want dit is niet te doen..
Ohnee dat is echt heel vervelend! Moet je ook nog doen alsof je helemaal chill en happy clappy bent, vermoeiend!
Ik kreeg zetpillen. Nou die heb ik 2x gebruikt toen dacht ik dan maar misselijk daf was helemaal niks
Ik heb het de laatste tijd vooral super koud! Maar mijn ledematen voelen dan ook wel echt bevroren aan. Zou soms wel wat meer willen gloeien haha.
Ik ben echt intens gelukkig op dit moment. Sinds gisteren neem ik Movicolon en ik ben net eindelijk naar de wc gegaan, nadat het al een week niet was gelukt om een grote boodschap te lozen. Mijn hemel, wat een opluchting. Ik leek tot vandaag al wel hoogzwanger. Zo, dit nieuwtje wilde ik even met jullie delen. Hoe is het met jullie en de zwangerschap?
Whaha fijn dat je het kwijt bent, letterlijk en figuurlijk Ik ben vooral heeeeel moe. Ik had vanmiddag,zo rond 13:00 tegen de jongens gezegd dat ik iets zou bedenken om te eten vanavond en dan zouden we samen naar de supermarkt gaan, dat gezegd hebbende gingen ze nog maar even op de trampoline. We zijn net terug van de winkel ik was in slaap gevallen en de heren hebben zich die hele tijd op de trampoline vermaakt
Ohnee wat vervelend!! Hopelijk krijg je iets wat helpt. Had je vandaag nog met je leidinggevende gepraat?
Haha, oeps! Fijn dat ze zichzelf even vermaakt hebben. Maar dan heb je je rust vast even nodig gehad! Slaap je ‘s nachts wel gewoon goed? Of merk je ook veranderingen aan je nachtrust?
Ik slaap snachts prima gelukkig. Normaal gesproken vaak nog 1 a 2 keer eruit om te plassen zelfs, maar ben blijkbaar zo moe dat mijn blaas zich de laatste nachten ook gedeisd houdt
Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Ik word eind vd dag misselijk en heb ook last van een lage bloeddruk. Hopelijk kunnen de medicijnen wat voor je betekenen
intens gelukkig omdat je even goed naar de wc kon hahaha geweldig hier gaat het gelukkig weer iets beter al blijft de misselijkheid wel terug komen eind vd dag en ook echt wel last van lage bloeddruk.
Heb de lijst al 5 keer ingevuld elke keer verdwijn ik wat doe ik mis . gisteren en vandaag geen leuke dag gehad . Zwangerschap symptomen verdwijnen en voel het niet meer . Ben mezelf weer zit Aan het maken . Kan iemand 11 oktober Lena 23 toevoegen . Bijgeloof
Haha, het is wat hè. Maar wat enorm vervelend dat je last hebt van misselijkheid en een lage bloeddruk. Ben je dan ook duizelig?