Ik had net mijn eerste brain error. Wist mijn pincode niet meer. Maar echt totaal niet. En ook niet meer onder welke geheime naam ik hem had opgeslagen op mijn telefoon. oops
Hier ook enorm moe, ellende is wel dat ik echt beroerd slaap ook, ik kan via mn fitbit zien dat ik hooguit 1 tot 1,5 uur vast slaap. En voortdurend koud, huispak aan, badjas erover kachel aan en 2 dekentjes erover en nog koud....en als dat nou het enige was
Die van mij is stuk gegaan. Rubber was hard geworden omdat ik hem niet meer gebruikte. Misschien gewoon zo'n kruik aanschaffen die ik voor een baby toch moet hebben
In eens lukte het mijn vingers om de juiste combi te maken op goed geluk! Maar echt bizar gek. Begint het zwangerschapsbrein nu al?!
Je mag vanaf nu het zwanger zijn de schuld geven. Heerlijk, haha. Zo had ik een discussie met de verloskundige. Ik zei dat 3 maart echt op een zaterdag was. Zij helemaal checken of ze wel goed keek.. drie keer raden wie er fout zat . En ze was het met je eens dat ik me al kocht verschuilen achter een zwangerschapsverlof, haha, super lief! Maar bij jou wel fijn dat de beweging er blijkbaar helemaal goed in gebakken zat! En nu nog vijf andere namen bedenken waaronder je hem op kunt slaan zodat je minder kans op herhaling hebt..
♡ Uitgerekend: 1 - 15 oktober 2022 ♡ ---------------------------------------- 1 Oktober 2 Oktober Laraxx - 3e kindje - 36 jaar 3 Oktober 4 Oktober 5 Oktober Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 Oktober Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar Nandine - 1e kindje - 28 jaar 7 Oktober Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 8 Oktober Nino12 - 1e kindje - 28 jaar capo - 3e kindje - 36 jaar Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar 9 Oktober 10 Oktober JNZ - 3e kindje - 31 jaar 11 Oktober 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 12 Oktober Holagente - 1e kindje - 23 jaar 13 Oktober Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 14 Oktober Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Bloempje2602 - 2e kindje - 26 jaar 15 Oktober Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar Elmii - 3e kindje - 33 jaar MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Februari: 14 - Mila - 1e echo 15- Happymom5 - 1e echo 15 - Eliizzaa - intake 16 - Eliizzaa - vroege echo 18 - JNZ - intake + echo (6+4) 18 - Nurse1989 - echo fertiliteit 21 - Nino12 - 1e echo 22 - Nino12 - telefonische intake 23- Laraxx - 1e echo (8+3) 24 - capo - 1e echo (7+5) 25 - Nandine -1e echo 26 - Bloempje2606 - 1e echo 28 - Peetje83 - 1e echo Maart: 2 - Holagente - 1e echo 3 - Elmii - intake en 1e echo 3 - Stoeptegel - echo (8w) 4 - JNZ - echo (8+4) 7- MM34 - intake + echo (8w) 7 - Stoeptegel - intake 9 - Juffie123 - 1e echo (8+4) 11- Laraxx- intake VK 14 - Nandine - termijnecho 18 - JNZ - termijnecho (10+4) April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Wat vervelend dat je zo onzeker bent! En dat je symptomen verdwenen zijn. Als je veel twijfels hebt kun je altijd je verloskundige bellen hè? Misschien kan ze jou gerust stellen
Nee die is op vakantie dus doe ik volgende week Heb pilletjes gekregen en tot nu toe werkt t best goed! Ze kunnen wel suf maken dus mag de eerste 3 dagen niet auto rijden. Maar liever moe dan de hele dag misselijk xd ''emesafene'' heet het medicijn