6-wekendansje! Fijn @Eliizzaa dat Emesafene helpt! Heb je die via de huisarts? Ik kon toen alleen Suprimal krijgen (gewoon bij drogist te koop) maar vond dat niet echt helpen
Ja echt super blij mee! Gisteren rond 6 uur ingenomen en nu nog steeds niet misselijk! Heb de assistente van de huisarts gebeld en die stuurde het recept meteen door naar de apotheek op mijn werk dus kon het zo mee nemen nog maar 4 daagjes wachten en dan kunnen we eindelijk zien of de kleine spruit het goed doet hihi
Jaaa al die echo's komen eraan! Wat een spannende tijd zeg! Wat voor leuke en handige apps hebben jullie m.b.t. de zwangerschap? Ik heb nu zwangerschap+ en zwangerhap (die laatste heeft me al in een hormonale huilbui gebracht toen ik er na het eten van een handje kroepoek achter kwam dat het niet mocht en ik er volop van overtuigd was dat het mis zou gaan, hormonen.. ).
Nee mag niet, heeft te maken met garnalen wat in kroepoek zit. Cassave mag trouwens wel. Maar geen stress hoor. In de app staat erbij dat een kleine hoeveelheid niet zomaar schadelijk is, maar je het beter uit voorzorg niet meer kan doen. Maar dit had ik dus ook als reactie. En nu check ik ongeveer alles wat ik in mijn mond stop, want hoe moet je anders weten of je iets wel of niet mag eten, als je al geen kroepoek mag eten?
Deze heb ik ook allebei. Ik vind het nogal overdreven wat opeens allemaal niet mag. Er staan dingen bij die ik 7 jaar geleden gewoon nog mocht eten. Ik denk dat veel dingen vooral niet overmatig gegeten moeten worden. Rauwe producten eet ik uiteraard niet. Ik heb overigens al de nodige tonijnsalade gegeten. Wist dus niet dat dat ook niet mag (ik heb de app nog niet zo uitgebreid bekeken maar ik dacht net check eens even )
Snap dat je dat met een korreltje zout neemt hoor. Ik denk ook dat het allemaal wel mee zal vallen, aangezien ze in de jaren '80 ongeveer alles behalve rauw vlees naar binnen werkten en daar een prima generatie uit is gekomen. Alleen na de miskraam ben ik zelf nogal panisch dat het weer fout gaat en ik grijp nu alles aan om dat te voorkomen. Al kan je het niet voorkomen, ik weet het. Een mens wil controle hebben hè..
Ohnee, sorry dames, dat ik jullie chille weekend zo ruw verstoor hiermee, dat was niet mijn bedoeling. Gelukkig zijn we allemaal lotgenoten en hebben we daarmee nu al een mooie basis om dit nieuws goed te verwerken Lastig wat je ermee moet dan hè. Als je het eerdere zwangerschap(pen) wel hebt gegeten en er niks aan de hand was, zou je toch denken dat het wel kan. Met tonijn en garnaal schijnt het te maken te hebben met de steeds meer vervuilde oceanen begreep ik. Maar ik weet de bron niet meer, dus ook de betrouwbaarheid hiervan niet
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een tweeling droeg. Waarvan bij 1 al op de echo te zien was dat die het niet ging overleven
Officieel gezien zou ik nu 5,1 zijn....voor mn gemoedsrusy nog even een test gedaan. De teststreep is gewoon donkerder als de controlestreep
pfff ik ga ook om dat spul vragen dan!! Ik word nu elke keer misselijk wakker en ga misselijk naar bed….. tenzij ik even goed eet dan gaat het wel weer. Fijn dat het jou zo goed helpt ❤️ Jaaaaaa Yes zo fijn dat de eerste echo’s eraan komen
Yes die heb ik ook beide!! Jaaaa je mag kroepoek als het niet op basis van garnaal is! Je hebt ook zonder garnaal en die mag je wel hahaha