Goedemorgen lieve dames!! Ben inmiddels weer helemaal bij, moest even eea teruglezen Overmorgen is mijn officiële eerste echo. Ik ben ontzettend benieuwd. Ik heb namelijk behalve pijnlijke borsten helemaal geen klachten (voel me erg fit, niet misselijk, soms misschien wat moe maar ik heb een drukke baan dus opzich niet gek). Daardoor twijfel ik of het goed gaat. Het bruinverlies is na 2 dagen helemaal gestopt (het was ook echt minimaal). Maar ik kan het op de een of andere manier veel beter los laten, we gaan het wel zien! Ik breng jullie uiteraard op de hoogte!
Wat spannend en leuk, de eerste echo! Ik ben dan nog niet zo lang zwanger als dat jij bent, maar ik heb ook weinig klachten. Hooguit wat obstipatie, maar daar ben ik wel bekend mee. Iedereen is daar natuurlijk verschillend in. Fijn dat je ons op de hoogte wil brengen, ben heel benieuwd naar je echo!
Ik heb vandaag een 3+ op de Clearblue! Gisteren een 2-3, maar had toen getest met niet geconcentreerde urine. Super stom natuurlijk, dus wellicht was die 3+ er eerder ook al wel. Vriend wilde vooral heel graag een 3+ zien, dus die is nog naar de winkel gerend haha! En voor de leuk ook een ovulatietest gedaan, aangezien ik er daar nog tig van heb liggen. Dat was al helemaal een knaller.
Super! Hoeveel weken ben je nu? Hier maandag pas 5 weken en denk dat ik dan pas de clearblue ga doen. Wil ook de 3+ zien. Vorige maandag had ik 2-3.
5 weken en 3 dagen, gebaseerd op de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Maar ik denk dat ik een aantal dagen teruggezet ga worden, want mijn eisprong is altijd wat later (niet op cd14, maar op cd17). Snap dat je dan maandag pas weer een test wil doen! Kans is groot dat je dan een 3+ gaat zien, al moet je ook niet stressen als dat nog niet het geval is, want dan gewoon nog even geduld hebben. ☺️
Ergens ben ik ook wel heel bang voor de echo.. wat nou als het wéér niet goed is!? Maar aan de andere kant wil ik ook heeeeel graag de kleine spruit (met kloppend hartje) zien..
Hoi dames, Even getwijfeld of ik mij al wilde aansluiten en niet wilde wachten tot een goede echo ivm mijn voorgeschiedenis, maar ik merk dat ik al continu mee lees en wil reageren haha! Dus toch maar besloten me bij deze even voor te stellen, dan kan ik tenminste lekker mee praten haha! Ik ben al een tijdje bezig voor een 2e kindje en het zwanger worden lijkt wel te lukken, maar het zwanger blijven is een ander verhaal. Dit wordt de 4e poging en ik hoop met heel mijn hart dat het nu eens goed mag gaan. Ik loop exact gelijk met @MM34, heb lekker meegekeken naar jouw testen ook en vergeleken, ze kwamen precies hetzelfde eruit dus dat stelt me gerust. Ik woon zelf in Alk.maar, dus lekker dichtbij jou @Eliizzaa. Ik ga mij zelf nog niet op de lijst zetten, maar dat komt omdat ik zo bang ben dat ik mezelf weer in een sterretje moet veranderen. Ik doe dat uit voorzorg dus nog even niet. Ik hoop heel erg dat het dit keer goed mag gaan, maar ben bang dat ik pas na 20 weken een beetje gerust word. En dan nog.. met mijn pech weet je het nooit. Gefeliciteerd meiden en op naar heel veel mooie echo’s allemaal ! Super spannend volgende week de 1e echo’s!
Ik kan je angst wel begrijpen, ook al heb ik er zelf geen ervaring mee. Probeer daar maar zo min mogelijk aan te denken. ❤️
Zojuist twee positieve zelftesten in handen gehad, morgen moet ik een PCR-test doen (ook i.v.m. mijn werk). Hopelijk blijft de koorts dit keer wel uit, want er moet goed op een vruchtje gepast worden haha.
Hé shit.. wanneer heb jij je echo?? Ik ben zo voorzichtig nu eh al die tijd nooit zo geweest haha maar ik wil vrijdag gewoon naar de vk hoe dan ook hahaha
Hey, welkom! Wat moet dit dan (weer) een spannende periode voor je zijn. Ik snap dat je je uit voorzorg niet op de lijst wil zetten, hopelijk komt er een dag dat je meer vertrouwen gaat hebben in alles. Ik hoop heel erg met je mee, dat je maar een goede zwangerschap mag hebben. Ik duim in ieder geval voor je! ❤️
2 maart, dus in dit geval is dat gunstig (maar jeetje, wat moet ik nog lang wachten ). Ik probeerde ook erg voorzichtig te zijn, maar met inmiddels tig besmettingen op het werk was het niet te voorkomen… Vrijdag, dat is bijna! Houd nog even vol met extra voorzichtig zijn, haha!
Welkom @Marinda1988 als de tijd rijp is zet je je naam lekker op de lijst! Hier je zorgen delen helpt misschien ook. Beterschap @Holagente wat balen. Tweede keer al? Duimen dat het bij een beetje snot blijft. @JNZ jij vrijdag al!!! Spannend!!
Welkom! Ik snap je voorzichtigheid heel goed! Ik heb het maar 1 x meegemaakt (tot nu toe) maar ook ik ben daardoor voorzichtig, laat staan als je het al 3 x hebt gehad.. klets gezellig mee meid en die lijst komt vanzelf wel!! Leuk dat je dichtbij woont! Je bent de eerste die een beetje in de buurt zit haha! ik ga voor je duimen dat het deze keer helemaal goed zit
Welkom! Heel begrijpelijk dat je met zo'n geschiedenis wat terughoudend bent, maar gewoon lekker meekletsen en die lijst komt wel. Ik zal ook voor je duimen dat het deze keer goed blijft gaan!
Morgen de eerste echo al! En dan volgen er deze week nog genoeg. Ik moet helaas nog 2 weken wachten, dus ik ga die 2 weken maar genieten van jullie echo's! Hopelijk allemaal goede echo's !!