Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Ik blijf me erover verbazen dat ik me erover blijf verbazen hoeveel impact een miskraam heeft. Ik zou inmiddels toch wel beter moeten weten, zou je denken.. vandaag toch wat gespannen ofzo omdat het op deze dag de vorige keer mis ging. Maar om het maar positief te zien: ik heb een nieuw record! Vorige keer begon het 's ochtends gelijk. Nu niks zichtbaar dus we blijven maar gewoon volhouden, bidden en hopen :)

Mila2017, MM34 en Nino12 vinden dit leuk.
  2. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw

Klopt helemaal wat je zegt! Een miskraam heeft veeeel meer impact dan je zelf in de eerste instantie door hebt.. vaak komt het weer terug als je opnieuw zwanger bent…
    Maar ik duim voor je dat er nu een super sterk spruitje in je buik zit!

ik dacht ook het best een plekje gegeven te hebben maar ik schijt in m’n broek voor de echo morgen.. serieus.. ben zo bang dat ik morgen te horen krijg dat ik binnenkort niet meer zwanger ben :cry::cry:

3. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Ik snap je helemaal! Iets wat zo leuk en mooi zou moeten zijn, heeft nu zo'n enorme onzekere lading! Ik kan je helaas niks beloven voor morgen, meis..
    Ik hoop heel erg dat het allemaal goed is en je het als een fijn moment vol verwondering en geluk kan ervaren. Uiteindelijk is de kans dat het goed gaat wel groter, daar probeer ik me altijd een beetje aan vast te houden (al voelt het meer alsof de percentages omgedraaid zijn en de kans op een goede zwangerschap 10% is). Probeer vanavond echt even fikse afleiding te zoeken zodat het allemaal wat sneller gaat en de spanning wat verdwijnt. Ik duim echt hard voor je, meis ❤️

Eliizzaa vindt dit leuk.
  4. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Mee eens. Bij mij is t 8jaar geleden. Elke zwangerschap is t spannend..

5. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Idd lekker vroeg naar bedje ofzo.. filmpje kijken.. je mag ook wel optijd morgen toch?

Ik blijf trouwens hopen op een negatieve test, maar met mijn geluk zal die wel positief zijn vrijdag ochtend ofzoo_O

6. Happymom5

Happymom5 Actief lid

27 dec 2021
    200
    258
    63
    Vrouw
    Mijn jongste zoon is 7 en ook ik vind het spannend eerlijk is eerlijk. Maar ik denk ook wel dat dit vrouw eigen is...bedoel de keuze wordt niet zomaar gemaakt natuurlijk om voor een klein frummeltje te gaan. Het liefste wil je dan ook dat het goed gaat❤

7. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw

Neh pas om kwart voor 1.. maar dat geeft niet want ben toch met mijn dochter dus vermaak me wel! Ga sws de laatste week elke dag om 9 uur al naar bed.. ben zo moe!

8. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    Is het raar dat ik zeg dat ik morgen toch probeer te rijden?? Ik weet niet hoe ik anders op werk moet komen. Zag inderdaad de sticker :oops:

9. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Nee ik snap je wel hoor. Maar als je dan een ongeluk krijgt ben je (geloof ik) niet verzekerd.. Omdat je op dat moment medicatie gebruikt wat je rijvaardigheid verstoord..
    Ik heb ook auto gereden, alleen kleine stukjes (max 10 min).
    Maar naar m'n werk is een uur... dus dat is ff een ander verhaal.

10. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    klopt…. Naja hopen dat het goed gaat morgen! Lieve meid jij heel veel succes en plezier morgen. Hopelijk kun je lekker slapen vannacht!

11. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je niet te suf word er van!
    Dankjewel :) ga zo m'n oogjes sluiten :)

Nino12 vindt dit leuk.
  12. Yasminnetje

Yasminnetje Bekend lid

30 nov 2021
    779
    665
    93
    Vrouw
    Goedemorgen Iedereen,

Gisteren was mijn B-day alleen is deze anders verlopen dan ik had gehoopt. Met
    pijnklachten in m’n eierstok/bovenbeen na overleg met de vk daar heen gegaan voor een echo. Ze zag een klein vruchtzakje in m’n baarmoeder en een verdikte eierstok met “iets” er in. Omdat ze het vruchtzakje meer passend vond bij 4 weken:confused: en ze niet kon plaatsen wat er in de eierstok zat werd ik
    doorverwezen naar de spoedeisende hulp om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Eenmaal daar werd ik aan infuus gekoppeld en werd er bloed afgenomen. Na lang wachten kwam de gyn en zei dat mijn hcg waarde passend is voor 5 weken en ze maakte een echo. Ook het vruchtzakje vond zij passend voor 5 weken. In de eierstok zag de gyn het gele lichaam. Nu moet ik morgen terug komen om weer hcg te prikken en kijken of het gestegen is. Ik ben nog niet helemaal gerustgesteld en de woorden van de vk spoken door m’n hoofd. Naar mijn idee was de echo ook netjes voor 5 weken.. Pfff al met al gelukkig tot nu toe goed afgelopen maar wat een stress!

Bijgevoegde bestanden:

13. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Pfoe, wat een onzekerheid is dat geweest zeg! Wel heel fijn dat je uiteindelijk de geruststelling had van de gynaecoloog! Al snap ik ook wel weer dat je de uitspraak van de verloskundige niet helemaal los kunt laten. Daarom wel heel fijn dat je nog onder controle blijft! Fijn dat ze het allemaal goed oppakken. Hopelijk heeft de gynaecoloog gewoon gelijk en is er niets aan de hand, vandaag even goed lief zijn voor jezelf hoor ❤️

Yasminnetje vindt dit leuk.
  14. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw

Jeetje dat is schrikken zeg! Getsie! Het is jammer dat verloskundigen snel dingen zeggen die ze eigenlijk nog niet zeker weten.. wel heel goed dat je meteen doorgestuurd werd voor controle!! Gelukkig klopt je echo wel gewoon met de termijn van je zwangerschap. Rustig aan meid! Wees lief voor jezelf :)

15. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Jeetje, dat is nog eens een spannende verjaardag geweest, gefeliciteerd nog trouwens daarmee :). Maar pfff wat een schrik, ik snap heel goed dat de woorden van de vk nog door je hoofd spoken. Gelukkig heeft de gyn alleen maar positieve dingen kunnen melden, hoe hoog was je hcg nu? Spannend morgen alsnog, we duimen hier! Hoe is het met de pijn nu in je eierstok/bovenbenen?

16. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    @Eliizzaa succes vanmiddag! Nog 5 uurtjes!

17. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    thankyou ik begin de zenuwen goed te voelen hier :roflmao:

Stoeptegel en JNZ vinden dit leuk.
  18. Yasminnetje

Yasminnetje Bekend lid

30 nov 2021
    779
    665
    93
    Vrouw
    Ja was zeker even schrikken. Pijn is nu weg gelukkig. Mijn hcg waarde was 1074.

19. MM34

MM34 Bekend lid

18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    O @Yasminnetje wat heftig. Goed dat je morgen alweer terug kan gaan om je hcg te checken. Hoeveel stond je hcg gisteren?
    Ik duim duim duim.

Zou de gyn het sowieso niet beter weten dan de vk?
    Bij de zwangerschap van mijn zoon zei de vroedvrouw eerst: "oei, dat ziet er raar uit, die vorm klopt niet. Nee, dat is echt niet goed." Daarna kwam de gyn en toen zei die dat alles wel normaal was. En heb uiteindelijk ook gewoon een gezonde zoon gekregen.

20. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.934
    3.085
    113
    Vrouw
    jeetje meid ik schrik zelf helemaal bij het zien van jou verhaal! Wat heftig! Hopelijk uiteindelijk met een goede afloop! Wat is dat gele lichaam dan precies? Lief zijn voor jezelf en doe lekker rustig aan!

Deel Deze Pagina