Jeetje meid wat een onzekerheid zit je nu in zeg! Potver! Ik voel je verdriet en angst.. Ik kan niet voor je zeggen of het goed komt of niet dus ik ga kei en keihard voor je duimen! Dikke knuffel
Onee wat naar en onzeker!! Geef de hoop dat het goed zit nog niet op! Ik duim ook heel hard mee dat het toch goed zit!
Kan me voorstellen dat je daar even van schrik! Gek idee dat het misschien een tweeling is geweest. Gelukkig heb je over 2 weken weer een echo, hopelijk geeft dat meer duidelijkheid!
Gebeurd t niet dat ze zo vroeg soms maar 1 hartje zien.. ik heb wel isbgelezen dat er bij de 2e echo wel een 2e hartje te zien was haha
Sorry, heb je helemaal niet succes gewenst door mijn afwezigheid. Maar wat fijn dat je zo’n mooie echo hebt gehad! ❤️
dat kan ja maar bij mij was het 2de zakje leeg.. dus lijkt me niet dat daar over 2 weken wel ineens wat kan zitten (tenzij die echt verstopt zat maar dat zou wel heel bijzonder zijn haha) Ben al super blij dat ik 1 mooi kloppend hartje zag! Mooi ff gefilmd ook hihi
oh meid wat ontzettend klote en ook die onzekerheid heel eerlijk ben ik er dan ook bang voor! Wat ontzettend verdrietig dit…..
Dank je wel allemaal voor de lieve berichtjes. Ik moet toegeven dat ik er zelf niet meer echt in geloof. Heb helaas nog nooit gehoord dat hcg daalt en dat het toch nog goed komt. Voorlopig nog geen bloed, al hoop ik dat het nu wel snel doorzet. Morgen nog eens een bloedname om hcg te laten bepalen en dan weet ik definitief hoe het zit.
Ik heb helaas ook geen goede ervaring met aflopende testen… ah meid vind het zo rot! Tuurlijk duim ik voor een andere (goede) afloop maar wil je ook geen valse hoop geven. Dikke knuffel
Ik vind het zo rot voor je deze onzekerheid. Ik kan er niks aan doen, maar ik heb nog steeds goede hoop. Ik denk echt dat er een “verkeerde” clear blue tussen zat. Heb je morgen meteen weer uitslag? Houd je ons op de hoogte? Ik duim keihard voor je
@MM34 en @Yasminnetje jullie moesten vandaag toch weer bloedprikken voor de hcg-waarde? Verwachten jullie de uitslag dan ook vandaag? Spannende tijden voor jullie in ieder geval! Sterkte meiden ❤️
Ja klopt! ik zit nu in de wachtkamer bij de gynaecoloog. Moest vanmorgen om 7.00 bloedprikken. Zenuwen gieren door m’n lijf