Beginwaarde geen idee! ik keek net terug in mijn dossier van m’n dochter en toen had ik met 5wk een hcg van 470. De stijging van 1074 naar 1684 is in 38 uur (1,5 dag). Ik hoef geen bloed meer te prikken ik moet 3 maart terug voor een echo.
Ja hcg verdubbeld ongeveer elke 72 uur en soms stijgt het wat langzamer dat kan prima hoor. Ik heb bij jou wel goede hoop… stijging is een stijging!
Ja het is echt klote nu. Ik heb de voorbije 24u al zoveel gehuild en had me vandaag echt ingesteld op: de huisarts belt vanavond met slecht nieuws. Morgen bel ik in ieder geval naar de gynaecoloog en vraag ik haar mening. Ik hoop dat ze zegt dat ik morgen nog mag langsgaan voor een echo, zodat ik tenminste uit haar mond kan horen: 'voor nu ziet dat er goed uit' of 'nee dit is foute boel'.
@JNZ @Nurse1989 Heel veel plezier en succes morgen dames❤️ @Yasminnetje wat super fijn dat alles er goed uit ziet!! Weer een hele opluchting! @Eliizzaa jeetje wat vervelend dat je eerst zo’n bericht terug krijgt… gelukkig was hij daarna wel begripvol! Ook vervelend dat je je zo ellendig voelt. Hopelijk gaat dat snel beter❤️ @MM34 pfff ik blijf heel hard voor jou duimen meid! Hopelijk heb je snel meer duidelijkeid. hier even wat minder actief geweest! Voelde mij de afgelopen dagen echt allesbehalve goed. Gelukkig begint het weer een beetje bij te trekken! Kan niet wachten tot maandag❤️
Sorry dames, ik ben echt stil geweest. Ik verlies sinds vorige week woensdag bruin en rood bloed. Telkens even weg en dan is het er weer. Vorige week donderdag was er op de echo alleen leeg vrichtzakje te zien. Maandag vruchtzakje met vruchtje met trage hartslag. Vandaag verloor ik weer enorm veel rood bloed. Net in zkh geweest voor echo. Goed kloppend hartje. Vruchtje 4,5mm. Klopt wel want had late innesteling ( testte pas 13dpo positief, eisprong zeker ivm iui). Vruchtzakje zat mooi bovenin de baarmoeder. Onderin zit nog wel bloed wat nog moet “oplossen” of er uit. Wat een spanning dit
jeetje meid wat een spanning en wat slopend voor je! Hoe is het nu met je? Wanneer krijg je weer controle? Wel super fijn dat er een hartslag te zien is en dat het op een goede plek zit!
Dit moet gewoon een meisje zijn. Krijg er nu al grijze haren van. Wordt gek van de spanning. Morgen op de poli nog een echo. Vanavond was spoed
Inderdaad maar aandringen op een echo. Nu heb je nog steeds weinig duidelijkheid. En de hele dag in deze spanning en onzekerheid zitten maakt ook verdrietig. Knuffel…
Pfff, dat geloof ik meteen… Wat moet je telkens in een enorme spanning zitten als je bloed verliest. Maar fijn dat er een goed kloppend hartje te zien was. Hopelijk heb je morgen een goede echo!
6 weken dansje hier. Afgezien van de misselijkheid, pijnlijke borsten, hoofdpijn en rugpijn gaat het gelukkig goed. Succes dames die de echo hebben vandaag❤
Succes meiden met de echo vandaag!! @Nurse1989 pfff wat een spanning.... hopelijk is t gauw klaar met t bloeden!