Yesssss! Wat goed zeg! Gefeliciteerd met dit fijne nieuws! Idd eerste horde is genomen, geeft al even rust. Geniet ervan
Vreselijke dag voor mij vandaag.. bijna niks kunnen eten en weer super moe door de emesafene.. gelukkig een mee denkende leidinggevende die zegt dat ik ook kan proberen om een halve dienst te werken in de middag. Ik mag smorgens laten weten of dat gaat lukken. meiden, ik heb vandaag echt veel depressieve gedachten.. zei zelfs tegen mijn vriend “ik wil niet meer”… hoop dat dat komt omdat ik me zo beroerd voel …
Het kan natuurlijk komen doordat je je telkens zo beroerd voelt, maar het kan ook door de hormoonschommelingen komen (of beide). Neem je gedachten en gevoelens in ieder geval wel serieus, vooral als het blijft aanhouden, want het kan dan ook een prenatale depressie worden/zijn. Ik wil je niets aanpraten hoor, maar ik wil je er wel even op attenderen. Goed aan jezelf denken! ❤️
ja daar was ik zelf meteen bang voor. Heb eigenlijk nooit depressieve gedachten. Alleen als ik me dus beroerd voel. Dus hopelijk blijft het niet hangen..
Dikke knuffel voor jou! Ben niet te streng voor jezelf ik denk dat vrij veel meiden hier last van hebben. Ik zelf herken het in elk geval wel. Ik ben niet erg misselijk oid maar wel ontzettend moe waardoor ik op mijn werk moeilijk kan focussen etc. Moet eerlijk zeggen heb me mentaal ook wel eens beter gevoeld. Ik laat het maar gewoon over me heenkomen ik denk idd ook dat het door die @&€)! hormonen komt. Dikke knuffel!! Lekker vroeg onder de wol kruipen, morgen is het weer een hele andere dag
wat naar dat je je zo vreselijk voelt! Kun je evt niet zofran ofzo vragen ipv de emesafene?? Die heeft niet zulke heftige bijwerkingen. Misschien dat je je dan ook wat beter gaat voelen?
Nou vandaag een drukke dag gehad mijn oudste zoon is 16 jaar geworden! gelukkig wat afleiding want god want ben ik onzeker met die roze afscheiding. Gister was het nog in de avond (I know had het weer gezellig gemaakt in de middag) En vandaag denk ik wat restanten is steeds een druppeltje heeeeel licht roze/oranje bij het afvegen. Ik BAAL enorm want ik kan gewoon niet genieten van de zwangerschap… ben gewoon in een soort rouwstand… waarschijnlijk geheel onnodig maar niks lijkt me nu gerust te stellen en k*t google helpt ook niet. Ik heb de echo van volgende week donderdag verplaatst naar maandag.. Sorry moest even van me afschrijven
Misschien is het een heel stom idee hoor, maar wellicht is het een idee om de seks eens (een aantal dagen) over te slaan om te kijken of het bloeden ook stopt? De doorbloeding van dat gebied is natuurlijk sterk toegenomen en er wordt daar nu dagelijks tegenaan gestoten (je had dagelijks seks toch?). Kan mij wel indenken dat dat ook het verschil kan maken. Misschien is er ergens een klein wondje ontstaan, die nu dagelijks opnieuw kapot wordt gemaakt. Terwijl het bij een ander misschien wel de tijd krijgt om te genezen… Maar goed, ik ben hier geen prof in, het is zomaar even een gedachte.
Ja je hebt gelijk hoor ga ook zeker geen seks meer hebben de aankomende periode en dan kijken of het stopt
Zou het gewoon eens proberen! Wie weet stopt het bloeden dan helemaal en ben je wat meer gerustgesteld. Dan kan je daarna de seks gewoon weer oppakken, want het is verder natuurlijk geen enkel probleem om seks te hebben tijdens de zwangerschap!
Heb nu gember capsules gekocht. Neem voor het slapen gaan een emesafene en dan smorgens en smiddags een gember tabletje. Hopelijk werkt dat. Dat ik pas smiddags hoef te beginnen met werken scheelt denk ik ook al enorm.
Wat super naar voor je Eliza Gelukkig is er begrip op je werk. Ik herken dat gevoel van “ik kan/wil dit zo echt niet”. In de piek van hoe naar je je voelt is het soms gewoon lastig om te voelen waar je het allemaal voor doet. Hopelijk heb je binnenkort weer wat fijnere dagen. In ieder geval iets minder beroerd dan vandaag. Knuffel
Ja ik heb echt even een moment gedacht ''van mij hoeft het niet meer!'' En ik schrok er van dat ik dat dacht want heb een ma gehad en was kapot van verdriet omdat we zo graag een 2de kindje willen. En die komt nu, en dan denk ik zo? Pff. Hopelijk zijn snel de aankomende weken voorbij.
gefeliciteerd met je zoon! Oh ik begrijp je onrust en onzekerheid. Misschien inderdaad toch even paard op stal laten waarschijnlijk stopt het bloeden dan ook! Wel fijn dat je al eerder even mag spieken! Hopelijk geeft dat je ook wat geruststelling
Uitgerekend: 1 - 15 oktober 2022 ♡ ---------------------------------------- 1 Oktober 2 Oktober Laraxx - 3e kindje - 36 jaar BKD - 2e kindje - 34 jaar 3 Oktober 4 Oktober 5 Oktober Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 Oktober Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar Nandine - 1e kindje - 28 jaar 7 Oktober Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 8 Oktober Nino12 - 1e kindje - 28 jaar capo - 3e kindje - 36 jaar Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar 9 Oktober 10 Oktober JNZ - 3e kindje - 31 jaar 11 Oktober 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 12 Oktober Holagente - 1e kindje - 24 jaar 13 Oktober Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 14 Oktober Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Bloempje2602 - 2e kindje - 26 jaar 15 Oktober Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar Elmii - 3e kindje - 33 jaar 17 oktober MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Februari: 23- Laraxx - 1e echo (8+3) 24 - capo - 1e echo (7+5) 25 - Nandine -1e echo 26 - Bloempje2606 - 1e echo 28 - Peetje83 - 1e echo 28- Happymom5- 2e echo Maart: 2 - Holagente - 1e echo 2 - Eliizzaa - 2e echo 3 - Elmii - intake en 1e echo 3 - Stoeptegel - echo (8w) 3- Nino12 - telefonische intake 3- Yasminnetje - Echo gynaecoloog 7+3 4- Yasminnetje - Intake vk 4 - JNZ - echo (8+4) 7- MM34 - intake + echo (8w) 7 - Stoeptegel - intake 8 - 23 Lena 23 1 ste echo (9w) 9 - Juffie123 - 1e echo (8+4) 11- Laraxx- intake VK 14 - Nandine - termijnecho 14 - BKD - termijnecho (11+1) 15 - Eliizzaa - termijnecho 16- Nino12 - termijnecho 18 - JNZ - termijnecho (10+4) April: 11 MM34 - 13w+nipt WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Even de lijst naar voren gehaald.. @Nandine, voor jou een spannende dag vandaag. Veel succes! Ik duim voor een mooie echo voor je!
Uitgerekend: 1 - 15 oktober 2022 ♡ ---------------------------------------- 1 Oktober 2 Oktober Laraxx - 3e kindje - 36 jaar BKD - 2e kindje - 34 jaar 3 Oktober 4 Oktober 5 Oktober Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 Oktober Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar Nandine - 1e kindje - 28 jaar 7 Oktober Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 8 Oktober Nino12 - 1e kindje - 28 jaar Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar 9 Oktober 10 Oktober JNZ - 3e kindje - 31 jaar capo - 3e kindje - 36 jaar 11 Oktober 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 12 Oktober Holagente - 1e kindje - 24 jaar 13 Oktober Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 14 Oktober Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Bloempje2602 - 2e kindje - 26 jaar 15 Oktober Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar Elmii - 3e kindje - 33 jaar 17 oktober MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (1) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Februari: 25 - Nandine -1e echo 26 - Bloempje2606 - 1e echo 28 - Peetje83 - 1e echo 28- Happymom5- 2e echo Maart: 2 - Holagente - 1e echo 2 - Eliizzaa - 2e echo 3 - Elmii - intake en 1e echo 3 - Stoeptegel - echo (8w) 3- Nino12 - telefonische intake 3- Yasminnetje - Echo gynaecoloog 7+3 4- Yasminnetje - Intake vk 4 - JNZ - echo (8+4) 7- MM34 - intake + echo (8w) 7 - Stoeptegel - intake 8 - 23 Lena 23 1 ste echo (9w) 9 - Juffie123 - 1e echo (8+4) 11- Laraxx- intake VK 14 - Nandine - termijnecho 14 - BKD - termijnecho (11+1) 15 - Eliizzaa - termijnecho 16- Nino12 - termijnecho 18 - JNZ - termijnecho (10+4) 24 - capo - termijnecho (11+3) April: 11 MM34 - 13w+nipt WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)